ervaring HTC Desire HD

06-11-2010 17:08 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
iemand goede of slechte ervaring met de HTC Desire HD en evt tips?
http://www.htcdesire-hd.nl/review/htc-desire-hd-review/

(google, Hándig joh!)
Niet met de desire... die heeft mijn man. Heb zelf de legend. Ben er erg blij mee. Hij doet het super. Mijn man is ook erg tevreden. We hebben overigens wel het android besturingssysteem.
quote:Hangmat schreef op 06 november 2010 @ 17:25:

http://www.htcdesire-hd.nl/review/htc-desire-hd-review/

(google, Hándig joh!)

dat snap ik ook dat dat handig is maar daar werdt ik niet echt wijzer.

ik heb daar zelf namelijk ook geschreven pff
quote:Tuorrebout schreef op 06 november 2010 @ 17:38:

Niet met de desire... die heeft mijn man. Heb zelf de legend. Ben er erg blij mee. Hij doet het super. Mijn man is ook erg tevreden. We hebben overigens wel het android besturingssysteem.

bij mij is het ook android besturingssysteem maar het is wennen.

op mij oude mob ben ik gewendt om voor smsjes een postvak in,postvak uit,concepten enz te hebben.

ik zie wel dat ik smsjes verstuurd maar verder..............
Ik vind het smsen met zo'n touchscreen echt niet handig. Kan niet meer blind smsen zoals ik gewend was
Hier ook HTC (geen desire). Waar wil je precies tips over hebben? Ik vond het eerst ook wennen, heel anders dan mijn vorige mobiel, maar ondertussen lukt het allemaal wel.

Het smsen is bij mij ook geen probleem. Gaat meestal goed, ik tik er vaak naast, maar toch weet hij bijna altijd welk woord ik bedoel blind smsen gaat dan weer niet inderdaad, want je kan de toetsen niet voelen.
dat vindt ik dus eigenlijk irritant dat die raad wat je wilt tikken of juist niet.

als ik een sms verstuur dan stond die in mij oude foon bij verzonden maar bij deze......ik kan dat niet terug vinden.

liedjes instellen als ringtone kan dat?
Ja, dat kan. Ik weet alleen niet hoe (gebruik het zelf niet). Volgens mij moest het via de computer. Misschien heb je iets aan deze link How To - setting a song as ringtone

De sms berichten worden als "conversaties" opgeslagen. Je kan je eigen verzonden berichten in de conversaties terugvinden. Als je met iemand heen en weer smst worden die smsjes als één thread opgeslagen onder de naam van je contact. Je kan dan makkelijk lezen wat er heen en weer is gestuurd in één oogopslag.

Het helpt ook vaak om op 'menu' te drukken, of iets wat je selecteert ingedrukt te houden. Dan krijg je extra opties en leer je wat er allemaal mogelijk is.
ik heb hem nog maar drie weken maar ik zoek nog aardig.

kom nog steeds dingen tegen die ik niet eerder gezien had.

dank je wel indigobleu voor je uitleg sms gedeelte.
Je zoekt nog aardig omdat er zoveel op zit. Ik heb hem nu een week. MP3 als ringtone instellen is makkie. Gewoon het nummer afspelen en met menu kun je hem dan als ringtone selecteren. En bij berichten komen je smsjes te staan.
ik ga vanavond met htc is aansluiten op de pc en die ringtones regelen.

iemand nog een tip waar de nieuwste ringtones staan?

niet op HI zover ik weet.
quote:angel1971 schreef op 07 november 2010 @ 16:52:

ik ga vanavond met htc is aansluiten op de pc en die ringtones regelen.

iemand nog een tip waar de nieuwste ringtones staan?

niet op HI zover ik weet.Je kan ook gewoon ringtone-apps uit de Android Market halen. En anders zelf liedjes downloaden en instellen als ringtone. Meestal is dat: Liedje selecteren > Enter-knop > Instellen als Ringtone.
Oh je wilt specifieke ringtones en geen mp3's. Waar haal je die vandaan dan?
quote:XionZ schreef op 07 november 2010 @ 17:12:

[...]

Je kan ook gewoon ringtone-apps uit de Android Market halen. En anders zelf liedjes downloaden en instellen als ringtone. Meestal is dat: Liedje selecteren > Enter-knop > Instellen als Ringtone.

ik wil idd een liedje als ringtone b.v sting zeg maar.

normaal deed ik dat via de smsung site downloaden via me samsung mobiel, maar htc heeft volgens mij zo'n site niet.

wel gewone ringtones(klanken,pingels) maar geen top 40 liedjes??
quote:angel1971 schreef op 07 november 2010 @ 18:54:

[...]

ik wil idd een liedje als ringtone b.v sting zeg maar.

normaal deed ik dat via de smsung site downloaden via me samsung mobiel, maar htc heeft volgens mij zo'n site niet.

wel gewone ringtones(klanken,pingels) maar geen top 40 liedjes??

Voor echte mp3tjes moet je inderdaad zelf gaan downloaden. Je kan ze dan via bluetooth, datakabel, email, mms, etc... naar je telefoon verzenden en hem daar instellen als ringtone.

Of met een rip-app. Kan je hem van bijvoorbeeld YouTube rippen vanaf je telefoon.
quote:XionZ schreef op 07 november 2010 @ 19:51:

[...]

Voor echte mp3tjes moet je inderdaad zelf gaan downloaden. Je kan ze dan via bluetooth, datakabel, email, mms, etc... naar je telefoon verzenden en hem daar instellen als ringtone.

Of met een rip-app. Kan je hem van bijvoorbeeld YouTube rippen vanaf je telefoon.snap het helemaal maar dan krijg je het hele liedje als ringtone en niet een gedeelte daarvan als je 'normaal' een ringtone koopt zeg maar.
Ringdroid downloaden van de Market, daar kan je hem mee 'snijden' .
zo dat is even bijdehand!

ga het proberen en als het lukt dan vertel ik het
Zo, ondertussen zal je het vast uitgezocht hebben, maar je hoeft echt niet zo moeilijk te doen met die ringtones. Op de link die ik ergens hierboven plaatste staat precies hoe je op je telefoon een stukje uit het nummer moet hakken om als ringtone te gebruiken.

Dat was deze link

Zo gepiept.
ik heb door tijdgebrek nog geen tijd gehad indigobleu.

wel alvast bedankt voor je reacties.

ik hoop morgen er even tijd voor te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven