Bezemtopic 9
zondag 7 november 2010 om 08:16
Goedemorgen!
Een druk dagje voor de boeg. Vandaag naar Brabant
Mamz, het stond er wat ongelukkig, jij hebt niet zoveel te willen denk ik. Je bent uiteindelijk afhankelijk van het 'oordeel' van een ander. Is de spv-er overtuigend genoeg?
Coetje, hoe heb je geslapen?
Ik ga waterdruppels vangen!
Geniet!
Een druk dagje voor de boeg. Vandaag naar Brabant
Mamz, het stond er wat ongelukkig, jij hebt niet zoveel te willen denk ik. Je bent uiteindelijk afhankelijk van het 'oordeel' van een ander. Is de spv-er overtuigend genoeg?
Coetje, hoe heb je geslapen?
Ik ga waterdruppels vangen!
Geniet!
zondag 7 november 2010 om 08:19
Rise and shine lady's
Slapen lukt voor geen meter.Als ik morgen naar de huisarts moet kaart ik dat even aan.Ben een soort van vaatdoekje nu.
Mamz,ik las dat je op zoek bent naar Kapla,ik zie vandaag een vriendin van me,die er vorige week nog van af wilde.Als ze het nog niet verkocht heeft neem ik het wel mee naar mijn huis.
Slapen lukt voor geen meter.Als ik morgen naar de huisarts moet kaart ik dat even aan.Ben een soort van vaatdoekje nu.
Mamz,ik las dat je op zoek bent naar Kapla,ik zie vandaag een vriendin van me,die er vorige week nog van af wilde.Als ze het nog niet verkocht heeft neem ik het wel mee naar mijn huis.
zondag 7 november 2010 om 10:34
Mogguh...
Gelukkig hebben jullie geen bladzijden vol geschreven dus bij
lezen is wel te doen.
Coe! Ongelofelijk!
Meid meid, trek je het allemaal nog een beetje?
Goed dat je bij de ha langs gaat, vertel wat er allemaal gebeurd he?!
Mamz en Fuss, is het heel erg als ik niet weet wat Kapla speelgoed is?
Echt never nooit van gehoord... dus vertel?
Ik had gisteren een drukke dag:
Samen met oom kastje ophalen
Autopech krijgen dus anwb bellen en wachten
Kastje inladen en naar huis
Kastje installeren dus schuiven met meubels om plaats te maken
Dus flink stofzuigen
Tussendoor twee wassen draaien en drogen
Naar de bloemist om bloemen voor de buren
Bij de buren op de borrel vanwege 40 jaar getrouwd zijn
Een pizza in de oven gooien
Naar Tante en oom voor borrelavond.
Vandaag ziet er iets relaxter uit:
Was vouwen en opruimen (Ook de was die nog op zolder hangt!)
NIET snoepen
Forum bijlezen
Met de swiffert rond.
en wvttk.
Gelukkig hebben jullie geen bladzijden vol geschreven dus bij
lezen is wel te doen.
Coe! Ongelofelijk!
Meid meid, trek je het allemaal nog een beetje?
Goed dat je bij de ha langs gaat, vertel wat er allemaal gebeurd he?!
Mamz en Fuss, is het heel erg als ik niet weet wat Kapla speelgoed is?
Echt never nooit van gehoord... dus vertel?
Ik had gisteren een drukke dag:
Samen met oom kastje ophalen
Autopech krijgen dus anwb bellen en wachten
Kastje inladen en naar huis
Kastje installeren dus schuiven met meubels om plaats te maken
Dus flink stofzuigen
Tussendoor twee wassen draaien en drogen
Naar de bloemist om bloemen voor de buren
Bij de buren op de borrel vanwege 40 jaar getrouwd zijn
Een pizza in de oven gooien
Naar Tante en oom voor borrelavond.
Vandaag ziet er iets relaxter uit:
Was vouwen en opruimen (Ook de was die nog op zolder hangt!)
NIET snoepen
Forum bijlezen
Met de swiffert rond.
en wvttk.
zondag 7 november 2010 om 10:46
Mogge.
Ik doe vandaag niet te druk;
- opruimen
- doekie door de keet
- stofzuigen
- dweilen
- hangen
- beetje forummen
- boekje lezen
- misschien nog even gaan wandelen
Gisteren naar de Efteling geweest, was leuk! Daarna aangeland bij de wok, dus extra taak voor vandaag;
- knoflookwalm zien te verdrijven
Ik doe vandaag niet te druk;
- opruimen
- doekie door de keet
- stofzuigen
- dweilen
- hangen
- beetje forummen
- boekje lezen
- misschien nog even gaan wandelen
Gisteren naar de Efteling geweest, was leuk! Daarna aangeland bij de wok, dus extra taak voor vandaag;
- knoflookwalm zien te verdrijven
668, the neighbour of the Beast
zondag 7 november 2010 om 12:29
Mogguh
Goldie, als Oudste het als kleuter niet zo retegaaf had gevonden op school had ik ook niet geweten wat Kapla was Het woord is (blijkt) een briljante samenvoeging van de twee woorden KAbouter PLAnkjes. En het zijn dus gewoon houten blokjes, maar dan in een vorm die kennelijk meer uitnodigt dan de houten blokken die hier al sinds we hier kwamen wonen liggen te verstoffen (en toch niet weg mogen).
Het zit jouw gezin niet mee op autogebied zeg.
Coebergh, als vriendin niet de volle mep wil heb ik er natuurlijk ook nog wel een leuk bedrag voor over.. Hoop dat een paar nachten met een slaappilletje je door die slapeloosheid heenhalen zodat je het weer zelluf kan.
Marels, het was gisteren wel lekker droog.. heb je veel kunnen doen zonder de lange rijen?
Yonna, de spv-er is tot nu toe redelijk overtuigend geweest. Ik hoop er maar het beste van (en als het dan toch moet, weer aan het werk, dan maak ik er maar het beste van).
Vandaag:
Was
Een klein afwasje
Proberen om de gaatjes van de zeef in mijn hoofd vol te proppen met info.. woensdag tentamen.
Goldie, als Oudste het als kleuter niet zo retegaaf had gevonden op school had ik ook niet geweten wat Kapla was Het woord is (blijkt) een briljante samenvoeging van de twee woorden KAbouter PLAnkjes. En het zijn dus gewoon houten blokjes, maar dan in een vorm die kennelijk meer uitnodigt dan de houten blokken die hier al sinds we hier kwamen wonen liggen te verstoffen (en toch niet weg mogen).
Het zit jouw gezin niet mee op autogebied zeg.
Coebergh, als vriendin niet de volle mep wil heb ik er natuurlijk ook nog wel een leuk bedrag voor over.. Hoop dat een paar nachten met een slaappilletje je door die slapeloosheid heenhalen zodat je het weer zelluf kan.
Marels, het was gisteren wel lekker droog.. heb je veel kunnen doen zonder de lange rijen?
Yonna, de spv-er is tot nu toe redelijk overtuigend geweest. Ik hoop er maar het beste van (en als het dan toch moet, weer aan het werk, dan maak ik er maar het beste van).
Vandaag:
Was
Een klein afwasje
Proberen om de gaatjes van de zeef in mijn hoofd vol te proppen met info.. woensdag tentamen.
zondag 7 november 2010 om 13:19
Goeiemorgenmiddag,
Begin een beetje op stoom te komen. Mijn bed is echt mijn vriend dit weekend. (van mijn vriend gelukkig ook)
Vandaag nog ff wat doen. Tis heerlijk weer dus de ramen in de slaapkamer staan lekker open.
Nu ff een wasje ophangen en misschien nog eentje wegwerken.
verder de administatie opruimen
en op zolder ruimte maken om de bollen uit te tuin te drogen. Vriendlief ik de tuin aan het winter klaar maken.
Hij had ook al violen gehaalt alleen issie potgrond vergeten.
Als we vanmiddag ff tijd hebben gaan we waarschijnlijk nog wel wandelen of fietsen. Da's ook erl lekker om de spierpijn van gister even weg te werken.
Begin een beetje op stoom te komen. Mijn bed is echt mijn vriend dit weekend. (van mijn vriend gelukkig ook)
Vandaag nog ff wat doen. Tis heerlijk weer dus de ramen in de slaapkamer staan lekker open.
Nu ff een wasje ophangen en misschien nog eentje wegwerken.
verder de administatie opruimen
en op zolder ruimte maken om de bollen uit te tuin te drogen. Vriendlief ik de tuin aan het winter klaar maken.
Hij had ook al violen gehaalt alleen issie potgrond vergeten.
Als we vanmiddag ff tijd hebben gaan we waarschijnlijk nog wel wandelen of fietsen. Da's ook erl lekker om de spierpijn van gister even weg te werken.
zondag 7 november 2010 om 14:27
Oh Maja, wij hebben ook gewandeld. Naar de C1000 om wat boodschapjes, dus het was dubbel nuttig (én beweging, én boodschappen).
Na de lunch heb ik een boel vers vlees in porties in de vriezer gedaan en nu zit ik lekker met een theetje pauze te houden.
Pauze die de rest van de dag mag duren wat mij betreft.
Oh nee, dat kan niet want de was moet nog gevouwen.
Na de lunch heb ik een boel vers vlees in porties in de vriezer gedaan en nu zit ik lekker met een theetje pauze te houden.
Pauze die de rest van de dag mag duren wat mij betreft.
Oh nee, dat kan niet want de was moet nog gevouwen.
zondag 7 november 2010 om 15:22
Net even snel bijgelezen maar vooral Coe blijft hangen... meissie hoe is het mogelijk wat er allemaal op jouw pad komt???
Kan me voorstellen dat slapen even niet zo lekker wil lukken zeg... heb je ook nog veel last van je schouder? Heb helaas ruime ervaring met slijmbeursontstekingen en weet dat dat gemeen pijn doet!
Heb je aan je vriend eigenlijk een beetje steun? Ik hoop het zo..
Hier alles goed hoewel ik het liefst vandaag lekker het huis niet uit zou gaan en dat kan dus niet want we gaan eten bij vrienden. Soms zijn al die afspraken een beetje teveel van het goede. Gisteren een verjaardag maar toen lukte het me ook al niet echt om de sociale kletspraatjes gaande te houden. Hopelijk lukt dat straks beter
Nu ff wasjes draaien, bed verschonen, rommel opruimen etc.
Fijne dag!!
Enne.. Gold, ik heb je vraag op de BH gelezen, zal zo ff antwoord geven.
Kan me voorstellen dat slapen even niet zo lekker wil lukken zeg... heb je ook nog veel last van je schouder? Heb helaas ruime ervaring met slijmbeursontstekingen en weet dat dat gemeen pijn doet!
Heb je aan je vriend eigenlijk een beetje steun? Ik hoop het zo..
Hier alles goed hoewel ik het liefst vandaag lekker het huis niet uit zou gaan en dat kan dus niet want we gaan eten bij vrienden. Soms zijn al die afspraken een beetje teveel van het goede. Gisteren een verjaardag maar toen lukte het me ook al niet echt om de sociale kletspraatjes gaande te houden. Hopelijk lukt dat straks beter
Nu ff wasjes draaien, bed verschonen, rommel opruimen etc.
Fijne dag!!
Enne.. Gold, ik heb je vraag op de BH gelezen, zal zo ff antwoord geven.
zondag 7 november 2010 om 20:52
Geniet van je vakantie, Itskie
Gelfling, ik was vergeten je vraag over de therapielamp te beantwoorden. Ja, die is duur. Ik heb de mijne een poosje gehuurd van de kruisvereniging en daarna pas gekocht, je kunt dus met een beetje geluk huren en dan het jaar daarna pas beslissen of je het de moeite vindt om zo'n ding te kopen.
Ik had een lekkere lasagne gemaakt met spekjes, courgette, champignons, roomkaas en creme fraiche..
Gelfling, ik was vergeten je vraag over de therapielamp te beantwoorden. Ja, die is duur. Ik heb de mijne een poosje gehuurd van de kruisvereniging en daarna pas gekocht, je kunt dus met een beetje geluk huren en dan het jaar daarna pas beslissen of je het de moeite vindt om zo'n ding te kopen.
Ik had een lekkere lasagne gemaakt met spekjes, courgette, champignons, roomkaas en creme fraiche..
maandag 8 november 2010 om 07:03
Goedemorgen!
Ritme van alledag al wel te pakken, maar ik krijg het idee dat het huishouden zich maar blijft opstapelen en ik er nu even geen grip op krijg. Vanmiddag dus even flink aanpakken en eens kijken hoe ver ik dan kom.
Vrijdag op het werk een maaltijdsalade gegeten met pijnboompitjes en nu heb ik me toch een vieze, bittere smaak in mijn mond. Jakkes. Las op internet dat dat nog wel een paar dagen kan aanhouden en dat het waarschijnlijk veroorzaakt wordt door pijnboompitjes (die dus in die salade zaten).
Morgen met zoon voor psychologisch onderzoek.
Fijne dag allemaal!
Ritme van alledag al wel te pakken, maar ik krijg het idee dat het huishouden zich maar blijft opstapelen en ik er nu even geen grip op krijg. Vanmiddag dus even flink aanpakken en eens kijken hoe ver ik dan kom.
Vrijdag op het werk een maaltijdsalade gegeten met pijnboompitjes en nu heb ik me toch een vieze, bittere smaak in mijn mond. Jakkes. Las op internet dat dat nog wel een paar dagen kan aanhouden en dat het waarschijnlijk veroorzaakt wordt door pijnboompitjes (die dus in die salade zaten).
Morgen met zoon voor psychologisch onderzoek.
Fijne dag allemaal!
maandag 8 november 2010 om 08:07
Moggu!
Dank je wel voor de knuffels!
Ik zit er even doorheen,zometeen bij de huisarts vragen of daar iets tegen is,heb me zolang sterk gehouden en dat lukt me nu even niet meer.Kan alleen maar huilen en dan ook nog die pijn in mijn schouder.
Vriend is wel een grote steun al zegt ie wel steeds,Coe kom op(en juist dat irriteert me,ben even leeg)
I'ts,lekker vakantie!Hebben jullie nog plannen of blijven jullie lekker thuis?Geniet ervan!
Rainz,die vieze smaak kan wel een paar dagen duren!Vies he!Ik eet tegenwoordig om de pitten heen
Lijstje:
dokter
keuken opruimen
wassen(vriend hangt ze op)
boodschappen
koken
voetbal
Dank je wel voor de knuffels!
Ik zit er even doorheen,zometeen bij de huisarts vragen of daar iets tegen is,heb me zolang sterk gehouden en dat lukt me nu even niet meer.Kan alleen maar huilen en dan ook nog die pijn in mijn schouder.
Vriend is wel een grote steun al zegt ie wel steeds,Coe kom op(en juist dat irriteert me,ben even leeg)
I'ts,lekker vakantie!Hebben jullie nog plannen of blijven jullie lekker thuis?Geniet ervan!
Rainz,die vieze smaak kan wel een paar dagen duren!Vies he!Ik eet tegenwoordig om de pitten heen
Lijstje:
dokter
keuken opruimen
wassen(vriend hangt ze op)
boodschappen
koken
voetbal
maandag 8 november 2010 om 08:48
Mogguh
Rainz, dus uiteindelijk toch een onderzoek. Ben benieuwd of er wat uitkomt (en als er niks uitkomt is het ook goed, he).
Coe, kom op
Nee, snap goed dat je er doorheen zit. En het is zo vervelend als je aan de zijlijn staat en niets kunt doen dan 'kop op' zeggen. Succes bij de dokter.
Vandaag:
Studie
Rommel
Rainz, dus uiteindelijk toch een onderzoek. Ben benieuwd of er wat uitkomt (en als er niks uitkomt is het ook goed, he).
Coe, kom op
Nee, snap goed dat je er doorheen zit. En het is zo vervelend als je aan de zijlijn staat en niets kunt doen dan 'kop op' zeggen. Succes bij de dokter.
Vandaag:
Studie
Rommel
maandag 8 november 2010 om 09:13
Mogguh maisjes...
Rainz, misschien tijd voor een update op de bh of is er zoveel nog niet te melden?
Hoe is het nu met hem?
Coe, van mij een hele dikke knuffel!
Oh ja, die bittere smaak na pijnboompitjes, heb ik ook wel eens gehad.
Maar jammer genoeg vind ik pijnboompitjes té lekker om omheen te eten .
Als ik ze thuis eet dat rooster ik ze altijd even in de koekenpan, dat schijnt verschil te maken.
To do vandaag:
Brood bakken (bbm is al aan het werk)
Was vouwen en opruimen (ja, nog steeds )
Stofzuigen, ook de bovenverdiepingen
Keuken kastjes aan de buitenkant soppen.
Start2run les 3 lopen.
En alles wvttk.
Rainz, misschien tijd voor een update op de bh of is er zoveel nog niet te melden?
Hoe is het nu met hem?
Coe, van mij een hele dikke knuffel!
Oh ja, die bittere smaak na pijnboompitjes, heb ik ook wel eens gehad.
Maar jammer genoeg vind ik pijnboompitjes té lekker om omheen te eten .
Als ik ze thuis eet dat rooster ik ze altijd even in de koekenpan, dat schijnt verschil te maken.
To do vandaag:
Brood bakken (bbm is al aan het werk)
Was vouwen en opruimen (ja, nog steeds )
Stofzuigen, ook de bovenverdiepingen
Keuken kastjes aan de buitenkant soppen.
Start2run les 3 lopen.
En alles wvttk.
maandag 8 november 2010 om 10:29
quote:Maja82 schreef op 07 november 2010 @ 13:19:
wasje ophangen
nog eentje wegwerken. nvt
de administatie opruimen oudpapier er uit gefilterd meer nog niet
zolder ruimte maken
Schoot niet op allemaal. Die spierpijn speelt me nu nog parte.
Vanochtend naar de tandarts geweest. Niets aan het handje gelukkig. Nog wel even een afspraak gemaakt met de mondhygieniste.
wasje ophangen
nog eentje wegwerken. nvt
de administatie opruimen oudpapier er uit gefilterd meer nog niet
zolder ruimte maken
Schoot niet op allemaal. Die spierpijn speelt me nu nog parte.
Vanochtend naar de tandarts geweest. Niets aan het handje gelukkig. Nog wel even een afspraak gemaakt met de mondhygieniste.
maandag 8 november 2010 om 10:31
Goedemorgen
Coe, wat Yonna al zegt, hopelijk vindt je een luisterend oor bij je arts. Maar dat zal wel
Rainz, ben idd ook benieuwd naar een update!
Vanmorgen al naar de arbo geweest. Ik gooi nog wel op de BH wat en hoe
Zometeen naar de fysio en verder niet zoveel vandaag.
Succes met lopen Gold
Fijne dag allemaal
Coe, wat Yonna al zegt, hopelijk vindt je een luisterend oor bij je arts. Maar dat zal wel
Rainz, ben idd ook benieuwd naar een update!
Vanmorgen al naar de arbo geweest. Ik gooi nog wel op de BH wat en hoe
Zometeen naar de fysio en verder niet zoveel vandaag.
Succes met lopen Gold
Fijne dag allemaal