schoonmaken beeldscherm htc

07-11-2010 17:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of ik mijn beeldscherm van de htc touch pro 2 kan schoonmaken met een speciale multiple screen cleaner die ik ook voor mijn tv en laptop gebruik? Mijn oude screenprotector is kapot, nu wil ik er een nieuwe op plakken maar dan moet die eerst wel even goed zijn schoongemaakt.
Ik heb geen htc m aar wel een telefoon meteen touchscreen. Bij mij is dat gewoon van glas, dus dat kan ik met Glassex nog wel schoonmaken. Lijkt me vreemd als die van jou van een net zo kwetsbaar materiaal zal zijn gemaakt als een tv/laptop. Hij moet namelijk ook bestand zijn tegen vet van je vingers, en de druk van je vingers/stylus.
Ik zou het dus gewoon doen met die screencleaner. Ik zou het niet daadwerkelijk doen met Glassex .
nou het is gelukthoor twinkeling. Ik heb geen psychische bijstand nodig Zit nu alleen verdorie met 4 screenprotectors. Heb t besteld bij bol.com maar daar staat dus nergens dat er in 1 verpaking 2 protectors zitten dus voor de zekerheid heb ik 2 pakjes genomen... Nouja er zijn wel ergere dingen
Brillenpoetsdoekjes zijn het beste. Eventueel een klein beetje vochtig maken met water.

Geen glasex gebruiken.
Sommige brildoekjes dan, die hele goedkope van de kruidvat zo ik niet doen.

tft cleaner kan zeker, wel met een zacht doekje dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven