Mobiele tel.

09-11-2010 11:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en een nieuwe telefoon erbij gekregen. Had gekozen voor de Nokia C6, vond 'm fijn, maar toch lijkt ie kuren te hebben: hij valt ineens uit als de batterij leeg is. Het lijkt dan alsof ie nog vol genoeg is en hij geeft dus ook niet aan dat ie dan bijna leeg is. Irritant.

Ook heb internet er op zitten en een email app. Helaas komen de nieuwe mails niet door, vreemd. Pas veel later. En ik vind het schermpje traag reageren als ik het aanraak.

Om dit batterij probleem mag ik de telefoon omruilen. Voor dezelfde of een andere. En ik twijfel. Andere telefoons zijn een stuk groter, maar misschien dus ook handiger mbt emailen e.d.

Hebben jullie suggesties? Welke telefoon is echt prettig en als ie groot is, kan ie dan ook in de breedte worden gehouden, zodat er een breder toetsenbord ontstaat? (touchscreen)

Hoor jullie tips graag!
HTC HD2. Met email moet je weten hoe in te stellen, bij alle telefoons.
Email is goed ingesteld hoor, probleem is echter dat mail pas veel later doorkomt naar de tel.

En HTC, wat vind je er prettig aan?
ik heb HTC wildfire, redelijk simpele bediening, touchscreen werkt goed, genoeg mogelijkheden voor mail en dergelijke (nog) geen problemen mee
a docter a day keeps the apple away
.
ik werk in een telefoonwinkel.

de c6 is een vrij goedkoop toestel.

als je overstapt naar een HTC HD 2 of Samsung Galaxy S (beide mooie toestellen, goed met internet, en draaibaar qwerty toetsenbord op je scherm) moet je vaak meer bijbetalen.

ook afhankelijk wat voor abonnement je uiteraard hebt.

andere modellen;

(check maar op www.gsmarena.com wat je ervan vindt)

samsung wave

samsung monte

samsung galaxy apollo

htc hd mini

nokia x6

sony ericsson vivaz pro

sony ericsson x8

en anders moet je gewoon terug naar de winkel / provider waar je hem hebt gekocht wat zij kunnen je vast er ook mee helpen.

succes!
Dank je wel voor het advies en jullie ervaringen. Ik heb een vrij groot abonnement, dus hopelijk hoef ik voor een ander toestel niet meer te betalen. Ik ga het inderdaad maar eens checken in de winkel.
dan zla ik als ik jou was voor de HTC Desire Z gaan of voor de Samsung Galaxy s.

succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven