Internetpagina neemt volledig het beeld in beslag

01-11-2010 11:14 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik had geen flauw idee hoe ik het probleem zo kort mogelijk kon omschrijven in de titel, dus wellicht is het nu nog een beetje vaag.

Mijn kat liep net over het toetsenbord van de laptop en nu ziet mijn internetpagina er vreemd uit...

De internetpagina neemt het hele scherm in beslag. De balk boven in met het internetadres is weg en onderin is ook mijn blauwe balk met oa de startknop weg. Ik kan een pagina pas afsluiten als ik helemaal met het pijltje bovenaan de pagina ga staan, dan springt er ineens een balkje tevoorschijn waar dus oa het kruisje te vinden is. Ik heb de pagina al afgesloten en opnieuw opgestart, maar ook dan neemt de internet pagina weer het hele beeld in beslag en ben ik alle balkjes kwijt...

Het zal ongetwijfeld een simpele instelling zijn die ik moet veranderen, maar ik heb absoluut geen flauw idee welke...

Wie kan mij helpen?
op F11 drukken.
oei...iets met rechtermuisknop. Ga even kijken.
Het is toch geweldig! Lang leve het internet!

F11! En mijn pagina ziet er weer normaal uit

Ontzettend bedankt!
Rechtermuis en dan grafische opties denk ik. Daar staat de opties; volledig scherm.
quote:Simooon schreef op 01 november 2010 @ 11:19:

Het is toch geweldig! Lang leve het internet!

F11! En mijn pagina ziet er weer normaal uit

Ontzettend bedankt!Oh....al opgelost!
Graag gedaan.
Ik hoop dat ik hier antwoord krijg op mijn vraag, anders moet ik maar een nieuw topic openen. Mijn probleem lijkt op dat van TO, maar is niet een F11-probleem. Mijn internetpagina neemt dus ook het hele beeld in beslag, maar ik heb wel de taakbalk onderin staan en boven een heel smal balkje met de openstaande schermen, en het streepje-vierkantje-kruisje bovenin de rechterbovenhoek. Maar dus niet meer de internetadresbalk, refreshknop, pijltjes voor pagina-terug, etc.

Heel irritant, het bleek zo ineens te zijn toen mijn dochter (2) in een onbewaakt ogenblik met het toetsenbord had zitten spelen... Ze kán niet iets heel ingewikkelds gedaan hebben, maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen. Ik heb Windows 7, en via de rechtermuisknop kom ik niet verder. Dan krijg ik alleen informatie over de openstaande pagina, geen pagina-instellingen enzo. Ook via het configuratiescherm kwam ik er zelf niet uit.

Iemand?
Heb je bij Beeld -> Werkbalken -> Navigatiewerkbalk aangevinkt?
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
Ow, zie nu dat je een eigen topic hebt geopend en dat mijn tip dus geen nut heeft. Hoop dat je een oplossing vindt!
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
quote:superletje schreef op 08 november 2010 @ 06:56:

Ik hoop dat ik hier antwoord krijg op mijn vraag, anders moet ik maar een nieuw topic openen. Mijn probleem lijkt op dat van TO, maar is niet een F11-probleem. Mijn internetpagina neemt dus ook het hele beeld in beslag, maar ik heb wel de taakbalk onderin staan en boven een heel smal balkje met de openstaande schermen, en het streepje-vierkantje-kruisje bovenin de rechterbovenhoek. Maar dus niet meer de internetadresbalk, refreshknop, pijltjes voor pagina-terug, etc.

Heel irritant, het bleek zo ineens te zijn toen mijn dochter (2) in een onbewaakt ogenblik met het toetsenbord had zitten spelen... Ze kán niet iets heel ingewikkelds gedaan hebben, maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen. Ik heb Windows 7, en via de rechtermuisknop kom ik niet verder. Dan krijg ik alleen informatie over de openstaande pagina, geen pagina-instellingen enzo. Ook via het configuratiescherm kwam ik er zelf niet uit.

Iemand?Welke browser heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven