Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Lekker zo'n nieuw fris topic!

Ik wist niet dat we al vol waren

Ben trouwens al in retraite voor het eetgeweld van a.s. zondag...moet wel in balans blijven ..

Jij bent ook goed bezig zag ik ergens Juultje,goed joh!!
Grappig trouwens,LV
Er stond een melding van een angel in ons topic, had ook geen idee. Zullen we proberen deze sneller vol te krijgen?

Vandaag een dipdag wat dat betreft trouwens, ik ga snaaien bij tegenslag en nu met JZ ziek, ik moe en zere pols vind ik dan dat ik dat 'verdiend' heb. Nou ja, ik zie wel hoe het gaat vandaag.
Aan ons zal het niet liggen
quote:luni schreef op 11 november 2010 @ 11:07:

Aan ons zal het niet liggen Inderdaad!
Stormt het bij jullie al trouwens?
hier wel hoor aardig wat rukwindjes
Nee,geen storm,wel koude wind!
Het is vandaag Sint Maarten en JD loopt voor het eerst mee, hopelijk valt het mee vanavond.
Hang 'r maar een loodvest om

Hier is er zoveel wind
Dat is wel veel wind ja...

Haha, gewoon snel veel snoep ophalen, zijn we snel thuis en waait ze door het gewicht ervan ook niet weg
Nee joh,das heel weinig

Anders staan de vlaggen haaks op de vlaggestok..nu hangen ze er een beetje bij.

Het is wel koud,ijskoud...zal aankomende zaterdag mn schaatsen vast laten slijpen

Gisteren en vandaag een beetje last van een onwelriekende collega,bah.Het is wel een lieve collega maar ik had gisteren al gehoopt dat ze een douche zou nemen..niet gebeurd!
Ik moet naar de chirurg voor mijn pols, bultje eruit laten halen. De wachttijd is 2 weken, nog even geduld hebben dus.
He bah!
Zeg dat wel.

Daarbij is JD nu ook ziek, 2 zieke kindjes dus. Hoewel JZ wel weer lijkt op te knappen, maar JD ligt nu in bed. En dat is echt niets voor haar. Even afwachten maar...
Onwelriekende collega's zijn niet fijn, ik heb er ervaring mee. Zit ze dicht bij je?
Nee,ze zit niet dichtbij maar ik heb wel veel met haar te maken,brrr.Hopelijk gaat ze vanavond douchen!
Juultje, wat een pechweek heb je 2 weken is wel lang om op de operatie te wachten als je zo'n pijn hebt.

Denk je dat JD vanavond wel mee kan lopen? Zou wel sneu zijn als ze dat mist.

MB gaat vanavond ook lopen. Er is al de hele middag storm en regen hier

Lastig Luni, zo'n geurprobleem bij collega's. Wij hebben dit soms bij leerlingen. Dat maken we wel bespreekbaar, maar dat is wel lastig.
Vandaag de planten maar binnengehaald. Wilde niet net als zes jaar geleden weer te laat zijn. Zaterdag gaan de meubels naar binnen en het zwembad wordt zondag gedaan. Nog maar gewacht met de jacuzzi. Dat komt volgend jaar wel.
Lookatmee, je bent van harte welkom om mee te kletsen, al heb ik het vermoeden dat je normaal op een ander kletsgroepje post (wij gebruiken deze naam al een jaar of 7 a 8...)

Mokkie, de week zit idd niet echt mee. JD was te ziek, we hebben haar lampion bij de deur gelegd en ze mocht mee de deur open doen en snoepjes uitdelen. Heeft ze toch een beetje Sint Maarten gevierd. Hoe vond MB het?
Juultje,ik heb dat wat je op H postte aan J voorgelegd en gevraagd of we niet hier konden meeten maar hij wil ook liever niet naar buiten met dit weer en ook niet boven zitten de hele middag.

Ik ben ook zeiknat geregend,had mn auto dichtbij de bushalte gezet en daarna boodschappen gedaan.Net voor de deur hier thuis brak het los,onweer en emmers water naar beneden,precies toen ik met 2 tassen in mn handen stond Nu in legging,dikke sokken en dito trui.

Mokkie,mijn nichtje heeft ook een hele tijd geroken,ik heb steeds lekkere en volgens haar 'sjieke' deo's meegenomen voor haar. Ik heb mn zusje aangeraden nicht haar oksels te ontharen..weet niet of ze dat gedaan heeft maar ik ruik mn nichtje nooit meer.Niet vies tenminste

Mn zusje loopt rustig altijd met behaarde oksels en benen trouwens,behalve als het zichtbaar is ('s zomers bijv) scheert ze het.

Mijn collega ruikt 'gewoon' naar verschillende factoren...bleegh!

Gezellig hoor,van die verdwaalde schrijvers...tja het valt niet mee een originele naam te verzinnen
Lief van je Luni, ik snap wel dat J het niet ziet zitten.

Wat een zeikweer he. Toch nog best wat zingende Sint Maartenkindjes aan de deur gehad.
Hier is de st Maarten tocht halverwege afgebroken. Ze begonnen met een klein beetje regen en veel wind, maar het begon steeds harder en harder te regenen. Ze kwamen zeiknat thuis (MV was mee) MB kwam er thuis eigenlijk pas achter hoe nat hij was en is toen lekker onder de douche gestapt. Hij had hoe dan ook een aardige zak snoep gescoord.

Wel zielig voor JD dat ze niet mee kon.

Kinderen in de pubertijd kunnen erg naar zweet ruiken. Soms moet ze alleen even eraan herinnerd worden dat deo en regelmatig douchen en schone kleding dan wel verstandig is Ik vraag me alleen wel soms af of dat niet meer een taak is van de ouders dan van de docent.

Luni, heel begrijpelijk van J dat hij dat niet wil. Op een zomerse dag kun je nog een leuke activiteit bedenken. We kunnen onze mannen moelijk de regen insturen

Zo is dat Mokkie

Ik ben pasta met gestoofde pompoen voor morgen aan het maken maar het duurt zo lang voor de pompoen helemaal zacht is...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven