Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Even zitten. Van bedden opmaken krijg ik altijd spontaan rugpijn.

Bedden afhalen

Wassen en drogen.

Boven opruimen

Boven stoffen en zuigen en dweilen

Bedden opmaken

Trap poetsen

Badkamer poetsen

Beneden opruimen

Stoffen en zuigen en dweilen

Keuken opruimen

Keuken zuigen en dweilen

W.c. poetsen

Ramen wassen

Boodschappen doen
Dat is altijd een megaklus he Zoebie,die bedden.

Vriend had gister ons bed verschoond,maar die kijkt maar half wat ie doet,dekbed scheef en bovenin zat niks (het was goed bedoeld zullen we maar denken

I'ts,hou je ook nog vakantie

Morgen geen voetbal dus geen wekker,wat een heerlijkheid!
Ja 't is K*t Coe. Ben blij dat ik boven klaar ben.

Ga nu beneden nog maar beginnen.
Oh leuk Rainz, om te lezen dat je het bakken weer hebt opgekapt?

Tjonge, dat was me nog al eens een lijst Zoeb.

Ben je er ver mee gekomen?

Ik heb in de loop van de dag nog een boel was weggewerkt (droger draait nog) en vanmiddag op terras gehangen met warme chocolademelk. Was gezellig.

Daarna Troela's spullen bij elkaar gezocht en haar weggebracht naar een slaapfeestje.

Vanavond ga ik in ieder geval op tijd slapen want het wordt een zwaar weekend! (lees: in de biertent de aftrap naar carnaval vieren! Alaaaaaf!)
Oh ja mijn lijst.

Ben best ver gekomen ondanks dat ik een lambaldag had. Want ik had er zomaar helemaal geen zin in, maar het moest. Dat is altijd een goede reden. Alleen loopt druipnatte Saar nu weer lekker door de kamer. Vandaar mijn keuze de keuken morgen maar te doen in de hoop dat het dan droog is.

Bedden afhalen

Wassen en drogen.

Boven opruimen

Boven stoffen en zuigen en dweilen

Bedden opmaken

Trap poetsen

Badkamer poetsen

Beneden opruimen

Stoffen en zuigen en dweilen

Keuken opruimen

Keuken zuigen en dweilen

W.c. poetsen

Ramen wassen

Boodschappen doen
Zoebie, wat een gigantische lijst.

Coeberhg, lief dat vriend de dekbedden verschoont (dus ze leren het echt niet op de lange duur?).

Oudste deed het prima op de gewone woorden maar vond de onzinwoorden heel lastig. Ben benieuwd naar de uitslag.

Alles ligt weer te bedde, morgen een druk dagje met zwemles, drumles, sintermopke en een vriendin. Hoop dat het dan weer droog is.
Hier vandaag weer wassen drogen en opruimen

Een keer extra stofzuigen vanwege allergische logee

Plee poetsen

Opruimen opruimen opruimen, en dan ook het liefst heel veel weggooien
MissM wat fijn dat het huis is verkocht. Dan valt er toch een last van je schouders hé.

Ja het was een hele lijst. Wat goeoeoeoed dat ie af is. Voor ramen wassen is het echt geen weer, dus dat is alvast een goeie smoes.
Nou, de zenuwen zitten er nu pas goed in, Zoeb.

Over een half jaar zijn we dakloos en er is nog geen nieuw huis in beeld!
Dankjewel voor de complimenten over de kerststal! Ik ben er ook zooooo gelukkig mee!

Vooral ook omdat dit echt iets unieks is. En ik vind het een wonder; hoe kan die man in vredesnaam van een stuk hout zoiets moois maken?

MissM, superfijn toch, dat je huis verkocht is? Een half jaar is nog best lang hoor. En in het ergste geval kun je altijd mijn huis kopen, mag je best over een half jaar in

Lekker he Zoeb, als je zoveel gedaan gekregen hebt?

Ik ga ook een hoop doen dit weekend.

- opruimen

- woonkamer schoonmaken

- beneden stofzuigen

- wc schoonmaken

- keuken opruimen en schoonmaken

- dweilen

- slaapkamer opruimen

- bed verschonen (moet alleen nog even kijken wanneer, want mijn was kan niet echt buiten natuurlijk)

- was draaien (was 1 zit in de machine, maar weer, het probleem; waar hang ik de was... Kan hem binnen niet zo goed kwijt)

- boven stofzuigen

- badkamer opruimen en wastafeltje schoonmaken

- als ik nog zin heb de badkamer helemaal schoonmaken

- houtwerk soppen, deuren enzo

En als ik dat gedaan heb is mijn weekend aardig voorbij, geloof ik. Ik weet niet of het allemaal gaat lukken, maar 't zou mooi zijn.
668, the neighbour of the Beast
ik zwaai want ik ga zo richting het zuiden. Mis ik helaas wel de grote intocht van de sint op tv
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dooooeeeeiiii Itski, veel plezier! Ik zal pepernoten eten voor twee dan!
Ik heb even vluchtig gelezen, want ben alleen aan het werk geweest afgelopen week.

Wat een lijsten komen er voorbij..

En Marels, je bent het ook nogal van plan, dat is compleet een groete schoonmaak!!

Doet er trouwens iemand wel eens aan de grote schoonmaak? ik niet, zou het wel willen, lijkt me gewoon fris, maar het komt er nooit van

Vandaag hier maar een kort lijstje

-alles stofzuigen

-kamer stoffen

-kattenbak soppen

-lekker even de stad in
Mogguh...

Een half jaar tijd om iets nieuws te zoeken, dat moet toch wel lukken MissM? Er staat zoveel te koop, daar moet toch wel iets tussen zitten naar jullie gading? Maar dat het je zenuwachtig maakt, dat geloof ik meteen.

Sowee wat een lijst Marels, en dat voor het weekend...

(Ja stalletje is inderdaad schitterend!)

Hier in huis gaat het komend weekend weinig gebeuren bezems' gewijs.

Vanmiddag vertrekken wij naar de biertent alwaar wij tot vanavond laat (en misschien nog wel later) blijven hangen. Prooossst!

Om het goed te maken draait nu de droger al (Jij hebt geen droger Marels? Da's balen met dit weer...) en natuurlijk stofzuig ik nog voor we weg gaan.

Haarbal hier verhaart zoals jullie al weten eigenlijk altijd, maar nu (het zal wel aan de tijd van het jaar liggen) is het nóg veel erger... En borstelen helpt geen drol.
De intocht!

Hoe laat op welk net?
Ik probeer regelmatig een quasi grote schoonmaak te doen. Nu heb ik een weekend tijd, dus ik ga zoveel mogelijk doen.

Bij een echte grote schoonmaak moet er wel meer gebeuren

Ik heb wel een droger Goldie, maar die staat in de schuur. En die gebruik ik eigenlijk zo min mogelijk. Sowieso kan ik lang niet voor alle was de droger gebruiken, eigenlijk gebruik ik die alleen voor het beddengoed als het zulk weer als dit is.

Toe maar Pearle, de stad in...

Ik heb geen geld om te winkelen, wij moeten in januari ons nieuwe bed betalen. Ouch.

Bierze Gold!
12 uur! Op de publieke! Vast op Nederland 3 ofzo!
Oh, en de intocht op 3 duurt tot 13.15 uur. Dan heb je 20 minuten om te plassen en daarna schakel je om 13.35 uur over naar de Belg voor de intocht in Antwerpen!
Nee Pearl grote schoonmaak, daar doe ik niet aan.

*heel verhaal getypt over jeugdtrauma van vroeger, maar toch maar weer weggehaald*

Ik maak alles wel schoon als het vies is, en als ik er zin in heb. Dat blijkt de laatste jaren toch ook echt wel te werken.
Aha 12 uur, thanks Marels.

Dan moet ik voor die tijd dus even zien te douchen, haren in de krul zetten, mijn was vouwen en stofzuigen.

Moet lukken toch?
12 uur en half 2 he

Ik ben aan het opruimen enzo maar ik moet vanmiddag ook Sinterklaas kijken hoor
De échte sinterklaas he Marels?

Edit: Is Jan Decleir in Belgie nog steeds de échte?
En morgen komt Sint hier in het dorp aan, bij ons voor de deur!
Wonen jullie dan nu in het centrum MissM? Leuk!

Dorp? Laat ik nou altijd gedacht hebben dat jij in een grote stad woont?

Willen jullie wel in het zelfde dorp blijven wonen?

Hier komt de sint morgen ook in mijn stad(je).

Ik denk niet dat ik hem vanuit de biertent ga zien
Yup, Jan Decleir, nog steeds. Jan is daar wat Bram hier is, zeg maar.

Ik weet eigenlijk niet of Sinterklaas hier in 't durp ook aan komt. Maar ik durf al wel te garanderen dat ie niet op zondag aan komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven