Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Zo, gezellige middag en avond gehad, en net nog afgesloten met een film van de Muppets, samen met Oudste. Jeujj, Sinterklaas is weer in het land en Middelste en Muis hebben vanavond uit volle borst gezongen voor een pakje in de schoen dat nu nog oningepakt in een kast in hun kamer ligt..
Mogge.

Nee Coetje, ik ben niet veel meer overeind gekomen. Even een doekie door de keet gehaald nog, veel meer niet meer.

Vandaag ga ik meer doen
668, the neighbour of the Beast
Moggu!

Moet ik al schoppen Marels,of gaat het zo lukken?

Ik doe vandaag niet veel,een paar wassen en een beetje opruimen.

Straks naar de intocht in ons durpke en daarna komen mijn ouders en oudste broer gourmetten.

Hopelijk nog een dutje tussendoor,Ukkie vind het zo spannend allemaal dat ie om half 6 al wakker was om te kijken of er iets in zijn schoen zat

Gold,carnaval goed ingeluid?Ik heb hier heel wat dronken mensen voorbij horen komen.
Naaa, ik heb nog steeds geen zin

Ook irritant; het wasrek staat hier in de kamer dus ik kan ook niet echt lekker wat doen ofzo, want dat kloterek staat in de weg.

Maar ik ga zo inderdaad mijn lijst opvissen en wat zinnigs doen...
Mogguh

Coebergh, voor je post elders..

De rest niet goed gelezen, ik kan niet krabbelen, mijn hyves doet (op dit computertje?) niet altijd wat ik wil.

Pfoeh, ik had al de pest in dat de heren om 7.13 dolenthousiast waren over Sinterklaas (die de schoenkadootjes kwijt is, de oen), het kan dus nog erger..

Vandaag:

Oudsten naar de harmonie, voor een gezellige dag voor henzelf (weet niet of er ook voor mij nog een concert in zit)

Studeren, afwas, iets met Muis, was, wvttk

Weg bij deze overtrage computer
Woehaa, hier durfde Oudste niet eens naar beneden omdat er een Piet binnen zou kunnen zijn. Dus we moesten mee vanmorgen

Lief maakt vandaag samen met zijn vader de voordeur af. We hebben een nieuwe. Daarna stofzuigen en dweilen denk ik zo

Verder niet zoveel. Ja, vanmiddag nar de intocht hier in de wijk.

Dusseh, Coe, hoe het kan dattie vanmiddag bij jullie intocht doet snap ik niet want de Sint is vanmiddag hier hoor
Ik snap het zelf ook niet Fussie

Ik denk dat de hulpsint hier komt..wel heel jammer van dit snertweer!!

Net al een piet op bezoek gehad,mijn neef was zo aardig om hier keihard op de deur te komen bonken(ik wist van niks)

Nu rijden en lopen er pieten door de buurt te collecteren en Ukkie is helemaal hyper.

Middelste twijfelt,heeft allerlei vragen maar ik vind het zo zonde om het zo net voor Sinterklaas te vertellen,nu kan ie nog een jaartje meepikken.
Goedemorgen dames

Graag geen spoilers van de intocht van de echte sint want ik heb hem opgenomen. Dan kan ik morgen kijken

Fuss en Coe ik vind het zo leuk als ze nog echt geloven. Die spanning etc

Vandaag nog even wakker worden en dan de trap schilderen. Dan kan dinsdagavond misschien al wat bekleding erop
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik verklap niks I'ts

Ikke niet snappen waarom jij eerst trap schildert en dan bekleding erop.Dan zie je van jouw noeste inspanning toch niks meer?Of doe je van die halve dingen erop?

Ukkie is met Pietneef mee langs de deuren
De zijkanten van de trap, de leuningen en de stootborden worden geschilderd en dan komt er alleen bekleding over de treden.

We kwamen er namelijk achter dat de schilders niet al te netjes te werk zijn gegaan voordat het huis opgeleverd werd.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Its ik had al een hint op Bo's topic gezet over je trap, maar blijkbaar is ie niet doorgekomen.

Maja hoe is het met de lijst?

Zeg meissies de echte Sint komt vandaag hier aan en in de grote stad in de buurt. Dus kan ie echt niet ook bij jullie komen.

Wie is de echte??

Even de rest plakken hoor. 't Is zo'n verhaal.

Jan heeft pieperdienst en is net weggepiept. Hij moet naar de overstromingen in B. Vannacht is ie ook al weggeweest. Het is bar en boos dit weekend en er komt nogal veel water met de Maas mee uit België. Dus in B hebben ze inderdaad natte voeten. Wij zitten wat dat betreft nog droog.

Mijn logees zijn naar het Outlet Centre. Kan ik even bijkomen van een heftig nachtje.

Gisteravond om 10 uur belde mijn schoondochter. Ze was erg bang en alleen thuis met de baby van haar broer. Zoon was naar Duitsland met een vriend.

Er stond al meer dan een uur een Bulgaarse auto met vier mannen erin bij haar voor de deur. In een andere straat stond nog een Bulgaarse auto ook met vier mannen. Ze vertrouwde het niets. Ik ben dus meteen naar haar toe gegaan. En inderdaad stond de auto er nog. Zo af en toe stapte er één van die mannen uit. Liep de straat op en neer, keek in alle auto's en stapte weer in. Dan reed de andere auto weer door de straat en ging een stuk verderop staan. We hebben zitten dubben om de politie te bellen. Maar die mannen deden verder niets en opeens leken ze ook weg te zijn. Om één uur kwam de vriendin van vriend van zoon binnen. Dus kon ik naar huis. Maar toen ik wegreed stond er één van de Bulgaarse auto's om de hoek van de straat en de andere 500 meter verder in een andere straat. Kenteken van één van de auto's in mijn kop en ik vertrouwde het niet zo erg en ben terug naar mijn schoondochter gegaan en daar heb ik toch maar de politie gebeld. Die kwamen met vol geweld met twee auto's. We weten niet hoe het verder is afgelopen, het was te donker. Toen ik om twee uur naar huis ging was alles weg en was zoonlief ook inmiddels thuis. Wel jammer dat je er dan niets meer van hoort. Maar dat het geen zuivere koffie was is zo klaar als een klontje.

Om half drie werd Jan weggeroepen. Die kwam om half zeven terug en is dus nu weer weg. Even rust in de tent.

Zou er nu morgen in de krant staan: "Bulgaarse bende opgerold door oplettende medeburger".
Moggû,

Ik ben gewoon echt ziek, hoe stom is dat? Verkouden, spierpijn, hoofdpijn en koorts...

Ik ben dus totaal niet bij, misschien lees ik straks bij.

Toedeloe!
Zo ik ben bij.

Gelijk had je Zoeb, dat je de politie belde. Ze hebben daar vast niet voor hun lol gestaan zo midden in de nacht.

Hier weinig te melden, de kasten zijn allemaal opgeruimd, het oude bed is eruit, het nieuwe staat en ik heb er de eerste nacht waardeloos in geslapen.

Echt niet lekker, nu wel hoor.

Ik heb er ook al veel in gelegen want ik ben sinds gisteren echt ziek, waardeloos man.

Ik ga nu ook weer terug denk ik.
Beterschappels lieve Gerdaa

Het bed moest natuurlijk nog even "inliggen"

Wat een verhaal Zoebie! En idd jammer dat je er dan niks meer van hoort.

Moeder en vriend hebben bezit genomen van de keuken,mijn vader is boven aan het Wii-en ik hoef eens niks te doen,ook fijn!
Mogge. Wat een avontuur weer Zoeb

Wij hadden hier ook zoiets vaags, een tijdje geleden. Toen woonden er hier twee huizen verderop een stuk of honderd Bulgaren in één huis. Was ook heel vaag allemaal.

Beterschap Gerda.

Ik heb niet veel gebezemd, maar ben druk met overtollige spullen te verpatsen via Marktplaats. Heb al een tientje verdiend vandaag
Beterschap, Gerdaa. Je kan het maar weer gehad hebben dit jaar (wel goed uitzieken hoor).

Zoebie, klinkt inderdaad raar, dat met die Bulgaren.

Ik weet eigenlijk niet of mijn kleine mannen nog geloven. Denk dat ze 'mama brengt de kadootjes als zwartepiet het niet doet' moeiteloos combineren met 'sinterklaas en zwartepiet zijn de mannen van de pepernoten en kadootjes'. Voor Middelste zal het wel het laatste jaar zijn nu (hij moet al surprises maken en de sint komt niet in zijn klas) maar hij geniet nog volop.
Ooowwhh wat stom, Mamz gefeliciteerd met je tentamen nog!

Na een zwaar maar leuk weekend ben ik ook weer boven water.

Ben wel bijgelezen, maar ga nu plat

Dag lieverrrrTs
Drie keer is scheepsrecht, Gerdaa.

Ik ben op zoek naar een zwartwerkende loodgieter/installateur in B :( Er zit nu een webbie, vermoedelijk een tandpastadopje o.i.d. plus een ontstoplangijzerendraad in mijn doucheafvoer vast
Goedemorgen!

Lekker rustig weekend achter de rug, genoten van de intocht op tv en de intocht hier in het dorp overgeslagen ivm de regen.

Beterschap Gerda.

Mamz, dat is best veel wat in je doucheputje zit. Putje er zelf afschroeven is geen optie om de dingen weg te halen?

Marels, veel succes met de verkoop op MP.

Zoeb, wat een avontuur zo in het weekend. Zo beleef je nog eens wat
Moggu!

Mamz,woningbouw doet dit toch normaal?Ik heb daar iig nog nooit een rekening van gehad.Natuurlijk niet zeggen dat je mannen er iets ingestopt hebben.

Gerdaa,voel je je al wat beter?Ik hoop het voor je!

Goldie,weer een helder hoofd

Ik ga eens even denken over een lijstje
Mogguhhh....

*is nog steeds een beetje brak*
Mogguh

Ik ben wel wijzer dan de woningbouw te vertellen dat mijn zoons iets in het doucheputje hebben gepropt. In het verleden al eens een flinke schadepost voor gehad namelijk (iets met een ezelin of zo). Helaas zijn mijn zoons helemaal niet wijzer dus brulden tegen de ontstopper dat er een webbie in de afvoer zat, hahaha. Beetje ongelukkig toeval dus dat de beste man kwam terwijl de kinderen thuis waren.

Denk dat ik vanmiddag maar eens de plafondplaten van de wc weg ga halen (zit vast met kruisschroeven) en dan bekijken wat daarachter zit en of ik er zelf iets mee kan. Ben wel voorzichtig hoor Of gewoon doen alsof ik van niks weet en de woningbouw weer bellen

Vandaag:

Lastige telefoontjes

GGZ

Wvttk (studie, was, afwas, loodgieterij)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven