Wii versus xbox versus ps3

14-11-2010 14:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_116734 wijzigde dit bericht op 01-11-2011 12:13
Reden: wegens herkenbaarheid
% gewijzigd
wij hebben de wii verkocht omdat ze voornamelijk op de xbox spelen (14 en 16 jaar) hebben er nu een KINECT bij en dat is pas leuk!!
wat is een KINECT? mijn kinderen zijn wel wat jonger. is voor hen een xbox ook leuk vraag ik me af, of een wii of een ps3
weet je zeker dat je een van die dingen in huis wilt hebben? Ik vind het verschrikkelijk als de kids daarop spelen. Mijn bezwaar is vooral dat het (doordat het aan de tv is gekoppeld) erg aanwezig is in de kamer. Wij hebben een xbox en ik vind trouwens dat de spelletjes die je daarvoor kunt kopen erg gaan om schieten. pistolen en racen (dat laatste vind ik prima). Dat moet je maar net willen voor kinderen. Ik raad je wel aan te kiezen voor een computer waar echt kindvriendelijke spelletjes bij horen (volgens mij is de wii wat dat betreft beter?
Xbox zijn meer kinderspelletjes voor dan de playstation. Ik zou om hun leeftijd zeker een xbox kopen. Tweede keus een wii, als laatste de ps3.
.
...
Kinect staat op de tv en is idd gekoppeld aan de xbox. Dat ding reageert op bewegingen die je zelf maakt als je ervoor staat. Je poppetje beweegt hetzelfde als jij doet.

Ik vind het juist leuk dat het zo centraal in de woonkamer is, Je doet het met het hele gezin, bent bij elkaar, moedigt elkaar aan en je hebt zich op wat je kind doet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven