Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
quote:Zoebie schreef op 14 november 2010 @ 11:17:

Maja hoe is het met de lijst? Wassen en drogen.

Boven opruimen

Boven stoffen en zuigen

Bedden opmaken

Trap poetsen

Badkamer poetsen

Beneden opruimen

Stoffen en zuigen en dweilen

Keuken opruimen

Keuken zuigen en dweilen

W.c. poetsen

Boodschappen doen

Niet allemaal afgekomen.

Gister de hele dag onderweg geweest. Mijn moeder was jarig en die woon nogal een eindje weg.

Woensdag ben ik 'ziek' ('s middags coloscopie) dus dan heb ik nog wel een beetje tijd om de rest te doen en beneden weer puin te ruimen want we hebben er alweer een bende van gemaakt. Mijn moeder was aan het opruimen en ik heb dus 3 dozen met barbie-zut meegekregen.

Voor woensdag dus:

Badkamer poetsen

Dweilen

Boodschappen doen (dat gaat leuk worden met een leeg maagdarmkanaal)

Zoeb: ik heb nog niets in de krant zien staan.
Moggû,

Ik blijf vandaag thuis, voel me net een oude dweil.

Nu hang ik nog in bed, straks maar eens douchen, ontbijten en een beetje opruimen.

Misschien kan ik ook nog iets aan mijn huiswerk doen.

Wat een lijst zeg, Maja!

Kun je niet op dinsdagavond die boodschappen doen, da's veel liever voor jezelf hoor!
Mamz,ik zou daar niet zelf aan gaan rommelen maar gewoon bellen naar de woningbouw.

Maja,dat klinkt niet leuk zo'n onderzoek!

Wel leuk dat je moeder die barbie spullen bewaard heeft.

*Geeft een voorzichtig kusje op het hoofd van Goldie

Hoe vond Oudste het als hofdame?

Lijstje:

keuken opruimen

wassen

wc poetsen

werkmail beantwoorden

stofzuigen en dweilen

badkamer een sopje

was vouwen en strijk naar mijn moeder
Wat ben jij al fanatiek bezig Coetje!

En Mamz, wat Coetje zegt, niet zelf gaan lopen klooien hoor. Ik weet niet hoe handig jij bent, maar straks wordt het alleen maar rotter.
Mogguh

Beterschap Gerdaatje (k wil steeds je oude naam tikken)

Mamz, ik zou er niet mee gaan klooien. WB bellen lijkt me verstandiger.

Hier amper iets doen vandaag vrees ik. Irritante terugval dus ja. Maar mijn vader komt eten met zijn vriendin vanavond dus zal wel iets moeten doen. Pfff.

En Lief belde net dat hij in de file iemand had aangetikt. De heren hadden niets (da's het belangrijkste) maar de auto lekt. Hopelijk valt het mee.
Ik stond al om half 6 naast mijn bed Gerdaa,toen had ik al een uur liggen draaien en werd ik steeds bozer op mezelf omdat ik wilde slapen

Ik hoop dat Ukkie vanmiddag een dutje wil doen,kan ik dat ook
Goedemorgen dames

Mamz, niet zelf gaan hobby-en. Ik zou gewoon even bellen als ik jouw was

Gerdaa, beterschap, lekker niets doen vandaag

Fuss
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Fuss,ik hoop ook dat de schade meevalt.

Kan je anders niet iets halen voor vanavond met eten.Zou zo jammer zijn dat je daardoor weer meer pijn krijgt!

Een dikke voor jou!
Dinsdagavond heb ik een afspraak met de WC. Misschien kan ik ondertussen de badkamer schoonmaken, dan is de wc tenminste dicht bij. K mag vanaf dinsdag middag niets zwaars meer eten.

De barbie-zut gaat met sinterklaas naar mijn nichtje van 4.
Wat een lijst Maja.

Ik heb het maar makkelijk vandaag. Vanmiddag en vanavond werken en verder niets doe dan luilakken. Mag ik van mezelf na zo'n druk weekend. Geen was, geen poets alleen een beetje opruimen en straks even met de honden eropuit. We hebben allemaal niets meer gehoord van het nachtelijk avontuur. Dus het zal wel niets geweest zijn.

Fus doe je rustig aan, desnoods alleen de kook doen.

Mamz lastig hoor als je afvoer verstopt zit. Doe je voorzichtig.

Coe wat ben je lekker bezig.

Leuk Barbiespeelgoed. Mijn zolder staat er vol mee, maar hier gaat het niet weg. Is van Nienke geweest, dus het blijft wel hier. Leuk voor de kleinkinderen straks. Al schiet dat nog niet zo erg hard op.
Zo, net thuis van het werk. Een collega wees me er fijntjes op dat ze me er zo oud vond uitzien. Een jaar of 10 ouder dan ik ben. GRRR!! Een jaartje of 2 ouder geschat worden vind ik niet zo erg, maar 10 jaar?!?! Wist niet dat ik zo'n oude kop had gekregen.

Straks, als zoon uit school is even stofzuigen, dweilen en strijken en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag.
Wvttk bleek niet zoveel. Heb samen met spv-er een to do lijstje gemaakt waarin 'woningbouw bellen' voorkomt, zelf knutselen is inderdaad niet zo'n strak plan. Heb inmiddels wel de onstopper eruit (kwestie van de juiste draai vinden, wat ik dus gisteren niet vond). En het loopt weer even een beetje beter door.

Gerdaa, hoe is het nu? Hoop wat beter dan gisteren in elk geval.

Fuss, iets halen lijkt me ook het handigst, en anders zitstamppot met rookworst of zo.

Maja, hoe voel je je over het onderzoek? Mag je zelf meekijken?
quote:Zoebie schreef op 15 november 2010 @ 11:30:

Wat een lijst Maja.

Jou schuld

Vanavond ga ik lekker niets doen. Ow ja wel 2 dingen. Eten en vroeg naar bed.
quote:mamzelle schreef op 15 november 2010 @ 15:09:

Maja, hoe voel je je over het onderzoek? Mag je zelf meekijken?Ik krijg een roesje als het goed is maar dat vind ik dan ok meteen het ergste van het hele onderzoek. T is met een infuusnaald en laat ik nu al ernstig in de paniek schieten als ik bloed moet prikken.
Sowee Rainz, 10 jaar ouder?

Nou, op de laatste foto die ik van je voorbij zag komen op hyves zag je er waanzinnig uit hoor!

Ik heb vandaag geen lijst. Goldman is ziekjes thuis (snotteren, hoofdpijn, nekpijn).

Wat ik wel gedaan heb:

Bed afgehaald

Was die dit weekend gewassen was opgevouwen

Nog een wasje gedraaid en opgehangen

Naar de stad gewandeld om shampoo.

Gestofzuigd

Wat ik nog ga doen:

Oudste's autootje naar de sloop brengen

Bed opmaken

Koken

Start2Run les 3 lopen.

Wat ik nog wilde zeggen (maar wat ondertussen mosterd is):

Niet zelf gaan klussen Mamzie! Bel de woningbouw!
Liever een roesje dan helemaal bij je positieven tijdens zo'n onderzoek Maja!

Doet me eraan denken dat ik ook nog naar de bloedbank moet bellen hoe het tegenwoordig zit met doneren. Ik heb al in geen tijden een oproep gehad .
Oh Rainz, 10 jaar ouder, wat een kreng!

Van die infuusnaald merk je echt niet Maja, was mijn grootste angst ook en het viel zo mee.

Ik hoop alleen dat je lekker onderzeil gaat door die roes.

Ik werd wel rustig van die roes, maar was 'gewoon' wakker.

Het gaat hartstikke meevallen joh!

Ik voel me minder gammel, gelukkig want morgen moet er gewoon weer tegenaan van het kreng waarbij ik me moest ziek melden vanochtend...
Ik denk wel aan jullie als ze me prikken. Bij mijn positieve zijn lijkt me al helemaal niets.

Ik ben wel benieuwd hoe ik me er na voel ik heb aan het eind van de middag met mijn zus afgesproken. Jurkjes passen bij steps Hopen dat ik niet 3 prijskaartjes zie aan 1 jurkje.
Rainz die collega is vast en zeker jaloers. Dacht het niet dat jij er tien jaar ouder uitziet dan je bent. Kan nooit op de korte tijd dat ik je niet meer heb gezien. Ze is gek zeg.
Oh, die is gewoon jaloers Rainz.

Niks van aantrekken.
MissM Er is nog een andere MissM op het forum.

Dacht dat jij het was met een nieuwe avatar, maar zie nu dat jij je oude nog hebt, dus je bent dat niet.
Mogguh.

Rainz, da's duidelijk de kift! Dus zie het maar als een compliment (maar ik weet dat dat soort dinggen lastig zijn...)

Lijstje:

- vaatwasser

- wassen

- wandelen (als de zon schijnt strakkies)

- douchen

- koken

Fijne dag allemaal!

Oh, Maja, veel succes en sterkte vanavond!
Moggû,

Ik ga vandaag weer eens werken, een halve dag. Dat is wel zo prettig.

En verder ga ik,

- Verder met huiswerk en koken.

Meer niet!

Fijne dag allemaal!
quote:fussie schreef op 16 november 2010 @ 08:22:

Oh, Maja, veel succes en sterkte vanavond!

Dank je.

Gister had ik trouwens nog vies mazzel. Had het laatste pakje laxeerprut van de apotheek

Vandaag werken en werken, een beetje forummen en niet te veel aan morgen denken.
Da's idd vies mazzel ja

Hier een jengelend jongetje die niet voor elkaar krijgt wat hij wil. Hij speelt met een groot schaap (die van Zoebie ) en het beest is te groot om zelf op te tillen. Zielig he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven