Ouder model Blackberry - internet werkt niet

16-11-2010 19:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, is er iemand die een antwoord heeft op het volgende?

Mijn Blackberry van een jaartje oud is kapot en nu heb ik van iemand een ouder model gekregen. Hij is afgelopen januari voor het laatst gebruikt en was toen denk ik een jaar of 2 oud.

Ik heb alles aan de praat gekregen, inclusief e-mail, maar de internetbrowser doet het niet. Er staat dat de server mogelijk overbezet is, maar ik kan me dat niet voorstellen. Met mijn andere telefoon deed hij het altijd! Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Anders moet ik misschien naar een Vodafone winkel, maar die zijn hier niet naast de deur.

Alvast bedankt!
Doet ie dat bij alle sites of alleen bij bepaalde?

En doet ie dat op alle locaties (ivm bijv bereik)?
Bij alle sites, ik krijg alleen het Blackberry logo en dan die melding, of een melding dat hij geen verbinding kan maken met "de geselecteerde Mobile Data Service". Ik weet niet of het op alle locaties is; ik ben gewoon thuis, maar hier had ik met mijn andere BB altijd gewoon bereik.

Kan het zijn dat hij te oud is voor mobiel internet? Of moet dat met alle BB's kunnen? Ik vind het ook raar dat hij wel mail binnenhaalt via mijn gmail account. Dan zou hij dus wel verbinding moeten maken op de een of andere manier.
Zal hem eens opnieuw uit- en aanzetten voor de zekerheid...
Welke BlackBerry?
quote:XionZ schreef op 16 november 2010 @ 19:49:

Welke BlackBerry?Een Blackberry 8800
quote:flip123456789 schreef op 16 november 2010 @ 19:47:

Zal hem eens opnieuw uit- en aanzetten voor de zekerheid...Helpt niet...
Staan de instellingen goed? Bij verbindingen beheren heb je de opties voor mobiel netwerk, misschien moet je daar iets in veranderen?
Ik heb alles al bekeken wat er te bekijken valt en volgens mij staat alles goed, maar ik ben geen expert natuurlijk.
Iemand?
Flip,

Ik zou even naar de winkel van je proivider gaan, die kunnen je meer info geven en waarschijnlijk ook verder helpen.

en anders even bellen met klantenservice van je provider.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven