Hotmail plat

18-11-2010 19:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie komt er nog meer niet in zijn hotmail? Hier ligt hij al eruit vanaf 16 uur vanmiddag. Ik krijg steeds een melding het opnieuw te proberen, en mocht dit probleem langer dan een uur blijven aanhouden dan moet ik contact opnemen... Maar kom er niet echt wijs uit..
no problems..

Al op een andere pc geprobeerd?
Kom er gewoon op.. via mobiel dan. Via laptop weet ik niet.

Hopelijk doet hij het snel weer voor je. Komt wel vaker voor.. Dat heb je met drukbezochte sites of eventuele updates.
ik had dat vorige week. Had iets te maken met onderhoud. Duurde een halve dag, maar kon me wel af en toe eens tussendoor aanmelden (na een paar keer proberen)
Ik kan er gewoon in.
668, the neighbour of the Beast
Ja klopt, hier krijg ik ook de melding onderhoud, maar dit ben ik niet gewend van hotmail. Een halve dag, das lang! Nu is het geen werelds probleem, maar toch.. Ik moest nog een aantal mailtjes doorgestuurd hebben..

Mijn msn die doet het overigens wel, maar het envelopje van de hotmail geeft niets aan, terwijl er wel ongelezen berichten zijn..

Ik heb helaas alleen mijn lap, dus verder kan ik het ook niet checken
Ik kan er ook niet in, bij mij heeft hij aan dat mijn wachtwoord niet klopt. Vreemd.
paar weken geleden had ik het ook, duurde ook een aantal uren.
Iris, hoe is het nu? Ongeveer een uur geleden kon ik in Hotmail (met een ander e-mailadres dat ik normaal gebruik).
World of Warcraft: Legion
Dit is een bekend probleem met Hotmail. Google maar eens op de precieze tekst die je in beeld krijgt bij de onderhoudstekst. Dit speelt al maanden en het lukt maar niet om het opgelost te krijgen. Het speelt niet bij iedereen tegelijkertijd. En Hotmail doet er nogal vaag over. Meestal kun je na een paar uur weer inloggen.

Het is iig iets heel anders dan wat Iris heeft met haar wachtwoord.
Heb er nooit last van....Hotmail werkt altijd prima hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven