Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Tijd voor een lijstje:

Dietiste

Boodschappen

Stofzuigen

Niet snoepen

Een wandeling met haarbal en Goldman

Misschien een woensdagmiddag-activiteit met Troela (= iets bakken).

Vanavond krijgen we eters dus:

Lasagne maken voor degenen die geen mosselen lusten

Mosselen maken
Alleen even en zwaai. Even geen energie voor veel meer!

voor jullie!
Dat extra rondje met Sedi en Saar ga ik dan maar eens doen.

Ik heb me verslapen vanmorgen. Dat gebeurt me eigenlijk nooit.

Ik werd om negen uur wakker en om 9.33u was ik op mijn werk en ingelogd. Haha wat was ik vanmorgen snel zeg.

Ik had er wel hoofdpijn van en ik had al pijn in mijn rug, dus niet leuk en ik had nog geen koffie op. Dus dufferdanduf. Ik mocht vervolgens na drie kwartier weer naar huis tot 3 uur omdat het erg rustig was en iedereen niks zat te doen. Op eigen verzoek hoor. Lekker is dat.

De dufheid is nu wel weg. Nog een rondje in de kou met de honden maakt me helemaal wakker hoop ik.
Mogguh

Internetmodem was stuk, dus een 48 uur verplicht afgekickt geweest of zo. Nu een nieuwe gekregen

Maja, hoop dat je al klaar bent met het gedoe (en dat je geen rotnieuws hebt natuurlijk)

Coebergh, als het moet dan moet het, die overgang.

Goldie, dietiste opgeven is prima, maar let wel op dat je dan die sport wel gaat doen

Vandaag:

Uithangen met Oudste (de rest is afspreken)

Optisch opruimen

Studeren
Dietiste

Boodschappen

Stofzuigen

Niet snoepen

Een wandeling met haarbal en Goldman

Misschien een woensdagmiddag-activiteit met Troela (= iets bakken).

Om een bak mosselen extra (ik heb liever wat te veel dan te weinig)

Vanavond krijgen we eters dus:

Lasagne maken voor degenen die geen mosselen lusten

Mosselen maken

Alles goed met alle maisjes?
Druk bezig geweest vandaag, de hele bovenverdieping gepoetst, beneden gestofzuigd, en met de kinderen koekjes gebakken (die helaas door kapotte timer een klein beetje donker zijn geworden). Gelukkig smaken ze er niet minder om.

Tja, die leeftijd... Ik heb vorige week nog zitten gniffelen om man die helemaal beledigd was toen hij een jaar of 5 ouder geschat werd. Maar nu ik zelf 10 jaar ouder geschat ben, moet ik toch bekennen dat dat écht niet leuk is. Ergens kan ik het me wel voorstellen. Ze is een paar jaar jonger dan ik en zit nog volledig in de studie en zo. Trouwen, kinderen, eigen woning is nog een ver van haar bed show, dus kan ik begrijpen dat ze op basis daarvan misschien ouder geschat heeft, maar leuk is het in ieder geval niet.

Maja, hoe is het gegaan vandaag?
Moggu!

Wat is het stil hier..
Rainz daar kun je toch niet tegenop. Een vrijgezel. Die hebben nog niets meegemaakt. Vooral van een vrouw vind ik het een flauwe opmerking.

Het is hier inderdaad erg rustig. Wordt er niet meer gebezemd?
Dubbel
Mogguh

Lijstje:

- bezoek

- op zoek naar een nieuwe bolide...

Fijne dag!
Hallo allemaal.

Gister ging behoorlijk goed. Ik was niet helemaal weg van het roesje dus helaas nog wel wat pijn meegekregen en ook wat beelden van 'binnen'.

Na het onderzoek was ik eigenlijk direct wakker en k voelde me prima.

's avonds met mijn zusje uit eten geweest en even jurkjes gepast bij de steps-previes. Helaas zat er niets leuks bij. De enige die echt leuk was, was glanzend en dat benadrukte nou net te veel mijn (toch al veel te zichtbare) zwemband

K heb mezelf nog wel getrakteerd o een wikkeljurkje van de hema. (ben altijd zo zielig als ik naar het ziekenhuis moet )
Morgen

ik zwaai even want er komt zo bezoek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh

Ik vraag me af of dat wel leuk is Maja, een roesje waarin je nog wat meekrijgt en toch niks kunt zeggen/doen.. Maar goed, het is voorbij, en tuurlijk mag je jezelf dan trakteren

Fussie: een nieuwe bolide, ik kan me een slechter plan voorstellen. Succes!

Vandaag:

Computer uit

Was

Administratie

Studeren

Nog één rapportbespreking
Was het zo ernstig met de bolide Fussie?Toch wel verzekeringswerk neem ik aan?

Maja,fijn dat het is meegevallen!Wanneer krijg je de uitslag?

Ik zag je jurkje op je topic,leuk!

Lijstje vandaag:

stofzuigen

wassen,vouwen

keuken met een sopje

vriendje van Ukkie komt spelen

verzinnen wat we eten

naar de gyn

Ik zet nog wat op de BH.
@ Mamz: ik kon zeker nog wat doen hoor. K sputterde behoorlijk tegen toen het even pijn deed.

De uitsalg kreeg ik meteen: niets bijzonders te zien. gewoon een gezonde darm.

Toch jammer dat ie zo'n pijn doet soms.

Vandaag: werken en sporten
Hoiiiii,

Ik ben er nog hoor maar mn leven beteren lijkt niet erg te lukken moet ik toegeven…

Druk op werk, weinig thuis en als ik thuis ben weinig achter de PC dus dat schiet allemaal niet op. Probeer wel een beetje mee te lezen af en toe, dat dan weer wel.

Maja, fijn dat het onderzoek is meegevallen en heel terecht dat je jezelf dan op iets trakteert!

Coe, ik ga zo nog ff snel de BH lezen.

Zoeb, bezemen doe ik idd niet veel maar eigenlijk kwam ik daar toch al nooit voor langs, kom eigenlijk alleen voor de gezelligheid:)

Nu:

Werken

Vanavond naar de film

Fijne dag!!
Boeiend, Gelf, hoe vaak je komt. Als je hier maar komt

Coe, ik las het

Maja, fijn dat hetm eeviel!

Mamz, computer uit gelukt?

Hier vandaag niets gedaan behalve vanmiddag een nieuwe bolide uitgezocht. Lief had helaas de boel echt in de prak gereden, reparatie zou een ribbenkast uit ons lijf kosten en dat hadden we niet Nu hebben we een nieuwe (nou ja, voor ons nieuw, verder uiteraard al gebruikt), een station en mét trekhaak!
Hai liefjes,

Ik heb niet teruggelezen en ik kom eigenlijk gewoon even een egopost doen, want ik heb een kutweek.

Gistermiddag was mijn auto ineens dood. Hij begon nogal veel herrie te maken. Lekje in de uitlaat, dacht ik. Voorzichtig naar huis dus. Moest lukken.

Niet dus. Halverwege, PLOF. Uitlaat eraf geklapt. Was er één of andere klem afgesodemieterd en dus waren de twee buis-dingen uit elkaar geschoven.

Wegenwacht gebeld dus, en een hele tijd in de vrieskou op die vent staan wachten. Die had het gelukkig snel gefikst met een noodbuisje ertusesn ofzo en ik heb er nog wel mee naar huis gereden.

's Avonds nog zo'n nieuwe klem gehaald en de auto van mijn schoonouders opgehaald, daar ben ik mee naar mn werk geweest.

Nou ja, toen moest ik vandaag nog naar de dokter waar ik me best wel zorgen om gemaakt heb, dus dan is het feest compleet he.

Vandaag liep alles gelukkig redelijk vloeiend en ik hoop dan maar dat ik het nu gehad heb weer

Allemaal niet dramatisch, maar ik had gisteren dus wel een enoooorme baaldag, en vandaag ook al.
668, the neighbour of the Beast
Is het 'nationale nieuwe auto-dag' vandaag?

Wij gaan vandaag ook weer een autootje aangeschaffen voor Oudste.

Haar vader en zij zijn het ding nu aan het bekijken. Al weten ze al hoe hij er ongeveer uitziet: het is namelijk precies dezelfde als ik heb!

Verder weinig gedaan vandaag. We wilden een flinke wandeling maken net als gisteren, maar we zijn niet verder geraakt dan het terras voor warme chocolademelk.

Ik ga dus zo nog maar even les 3 lopen. Kan nog best voor Exp Robinson begint.

MissM, schiet het al op met huizenjacht?

En Rainz, je zegt altijd dat je zo'n hekel hebt aan poetsen, maar jij doet altijd best wel veel!

Laterrrrrrr!
Tjee wat een dag Marels.

Is het wel oké gegaan bij de dokter?

Wordt jou auto nog wel gerepareerd?

Dus helemaal dood was ie niet, gelukkig .
Met de auto komt 't wel goed.

Er moet eigenlijk alleen een nieuwe ring op (á 7 euro) en dan moet de boel goed afgekit / dichtgelast worden. Normaal gesproken kan Marelsman dat zelf wel en dat is ie nu aan het doen.

Enige nadeel is dat ik nu zelf moet afwassen, verder heb ik nogal veel geluk gehad!

Over de dokter schrijf ik wel even op de BH, wat er is.
Grrr, gewoon krabbelen op de BH werkt niet. Nu moet ik dus een nieuw bericht openen maar dat ist eigenlijk helemaal niet waard.
Eens met Fussie wat Gelfje betreft

Marels,wel een gezeik ja,als je daar in de kou moet wachten op de anwb-vent!Gelukkig valt de schade mee en kan je straks weer lekker karren. tegen de baaldag(en)

Gold,dat is een mooi bakkie voor Oudste!
God, dat klotehyves ook altijd. Was een blog aan het schrijven maar ook daarvan is mijn tekst al weg, dus láát ook maar.

Ik weet weer waarom ik zo'n teringhekel aan hyves heb, dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven