Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Weg is pech!
668, the neighbour of the Beast
He bah Marels,tuurlijk is dat schrikken.En dat je gelijk actie hebt ondernomen is alleen maar goed!

Goed in de gaten houden,mocht je verandering merken dan eerder terug hoor!

ps..haal dit zo wel weg als je wilt)
Ik kwam vandaag de liefde van mijn pubertijd tegen,meer dan 3 jaar ben ik stapel verliefd geweest op die jongen.We konden niet met maar ook niet zonder elkaar.

Nu herkende ik hem niet eens,tjonge wat is die vent lelijk opgedroogd

Hij vond van mij het omgekeerde.
o ja, het weghalen van de postings
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik had Gelfling nog gelezen, Fussie. Voor de rest wel redelijk computerloos geweest. Vanmiddag was de schoonmaakster er en heb ik zelf wat dingetjes gedaan en administratie, daarna een rapportbespreking.

Marels, jammer dat de huisarts je niet meteen gerust kon stellen. Hoop dat het dingessie vanzelf weggaat in de komende tijd.

Coebergh, grappig, ben ook wel benieuwd hoe het met mijn liefdes van toen is

Goldie nog aan het rennen?
Nee hoor Mamzie, al terug en al gedoucht en in pyjama ook al!

Met een theetje .

Zo da's schrikken Marels(ik zal niet in detail treden omdat het anders geen nut heeft om je eigen posting weer weg te halen.

Goed dat je aan de bel getrokken hebt!
Eeeen posting weg.

't Zal allemaal wel meevallen hoor. We wachten af.
Volgens dokter maakt ook in geval "eng" die twee weken niet uit. Niet als 't blijkbaar zo klein is.

Dus dat betekent dat we gewoon over twee weken verder kijken.

En dat ik dus nog niks weet
quote:coeberghmetijs schreef op 18 november 2010 @ 20:11:

Ik kwam vandaag de liefde van mijn pubertijd tegen,meer dan 3 jaar ben ik stapel verliefd geweest op die jongen.We konden niet met maar ook niet zonder elkaar.

Nu herkende ik hem niet eens,tjonge wat is die vent lelijk opgedroogd

Hij vond van mij het omgekeerde.

Haha, hier had ik helemaal overheen gelezen.

Hilaaarisch!
Haha Coe, ik heb hetzelfde meegemaakt. Al had ik hem 30 jaar niet gezien. Maar mén wat was die vent lelijk geworden. Snap niet dat ik daar zo'n luddevuddu om heb gehad tien ik 17 was. Je denkt best nog wel vaak aan je jeugdliefde, maar het was toen meteen over. Ik had er op slag geen spijt meer van dat het toen niets was geworden.

Mmm ik zou dus best mijn andere vriendjes uit die tijd nog wel eens willen zien. Die vriendjes die ik allemaal liet schieten voor die ene jeugdliefde. Als het allemaal van die lelijke ouwe kerels zijn geworden hoeft het voor mij trouwens niet eens.

Misschien vinden ze wel dat ik een lelijk oud wijf ben geworden. Ik ga ook hard op de 60 aan.
Oh leuk. Ik ben nog klaarwakker en daar ga ik een topic over openen. Gaaafffffff
Marels, niet fijn, van dokter en auto.

Hopelijk loopt allebei met een sisser af.
Moggu!

Leuk topic Zoebie

Ik reageer straks.Wij gaan nu Sint inkopen doen.

Even de gedachten verzetten.

Fijne dag!
Hallo dames,

Ik ga niet meer meeschrijven. Ik ben veel te druk om mee te schrijven. Succes met bezemen verder.
Mogguh

Oei, dat is drastisch, Maja. Was net aan je gewend..

Vandaag:

Jeugdhulpverleenster

Studeren.

Mag ik overigens even mopperen op dat sinterklaasgedoe, ik ben er zo zat van, van dat schoen zetten, die onrust 's ochtends. Drie weken zijn precies genoeg om mijn prachtige ochtendschema weer vakkundig om zeep te helpen Offuh.. eigenlijk was het veel leukerder toen ze nog echt geloofden en echt verrast waren en zo.
quote:mamzelle schreef op 19 november 2010 @ 08:53:

Mogguh

Oei, dat is drastisch, Maja. Was net aan je gewend..

Ja tis f niet anders

Bij mijn nieuwe baan kan ik echt oerdach niet meer langs wippen en 'savonds...

'rooster vanaf vandaag'

Vanavond: wedstrijd

Zaterdag ochtend Fitness, 'smiddags opruimen en schoonmaken, 'savonds visite

Zondag: overdag helpen bij sportvereniging

maandag: werk + training

dinsdag: werk + fitness

Wo: wek + wedstrijd

Do: werk + onderlinge competitie

Vr: werk + eindelijk een vrije avond

Za: sport + naar bios met m'n zus

Zo zie je: ik hou geen tijd over om te forumen. En dan moet ik ergens tussen door ook nog sinterklaaskadootjes regelen.
Goedemorgen!

Ha, als ik dat zo zie dan snap ik het Maja. Maar nieuwe baan is ook wat waard! Succes ermee!

Mamz, volgen ze ook alle series? Hier is et wel handig want tv mag pas aan als alles klaar is. Dat lukt opeens stukken beter met Zoon

Straks fysio. Zo geen zin in. Ik merk aan mezelf dat ik een mopper begin te worden. Ben het zo beu maar het wordt maar niet veel beter dus de moed zit in mijn tenen ongeveer.

Zometeen eerst eens was in de kasten stoppen. De manden zitten vol, de kamer vna Skip staat dus héél vol en de kasten zijn iets leger dus daar moet het maar in.
Mogguh maisjes...

Ja jammer Maja, maar ik begrijp het wel.

Ik ben al met Troela bij de tandarts geweest: allebei nul gaatjes!

Was draait,

De was die vannacht gedraaid heeft hangt al op en

De keuken is gestofzuigd.

Nu pauze.

Straks:

De rest stofzuigen

Keuken aan kant maken

Was drogen, vouwen en opruimen.

Vanavond een toneelvoorstelling.
Ik snap het ook Maja. Nou ja, weest welkom terug als je toch nog wil kletsen

Fussie, hier mag 's ochtends de tv maar tien minuutjes aan. Hebben ze overigens niet om gevraagd, ze waren druk zat met hun kadootje (een boekje).

De sluizen staan (bij mij) al een week open. Ik weet nu waarom ik geen Libellegezinnetje kan maken met mijn koters, maar dat maakt het nog niet makkelijker. Baal er zo van dat ik niet onbekommerd kan genieten van bijvoorbeeld dat sinterklaasgedoe.

Maar goed, uitgejankt en weer verder.

En dan nu een empatische reactie Fussie, ik kan me goed voorstellen dat je baalt dat het er allemaal niet beter op wordt. Is het een idee om je klachten nog eens met de huisarts te bespreken? En/of kom je op andere fora of heb je contact met lotgenoten om te weten of je nog iets anders zou kunnen doen dan naar de fysio gaan? Nou ja, misschien moeten bij jou de sluizen ook eens flink open want het is niet niks om heel weinig te kunnen doen zoveel maanden na een bevalling.
Eens met Mamzie, het kan soms zo lekker zijn om de sluizen eens goed open te gooien.

Ik doe het zelf helaas ook te weinig, maar voor het geval ze echt hoog zitten en niet uit zichzelf willen komen heb ik een filmpje op mijn hyves gezet over christian de lion.

Geeft bij mij gegarandeerd een stormvloed!
Ja Fus, het lijkt er niet beter op te worden hé. Wat vreselijk naar is dat. Is er geen andere manier?

Ik kan ook niet janken hoor. Maar als het ooit eens gebeurt kan ik niet meer stoppen. Hoe erg is dat.
Haai!

Fuss, wat waardeloos joh. Het schiet niet op hè.

Ik ben ook niet zo'n jankerd, heb ook weinig om te janken, dat scheelt ook hè!

Alleen gisteren, toen scheelde het niet veel.

Ik was op mijn werk en werd opeens zo beroerd, werd helemaal wit, koud en zweten niet normaal. Toen belde ik Ruud of hij me wilde ophalen (hij was vrij) ik wilde ten maar 1 ding en dat was liggen in mijn bed.

Ik thuis gelijk bed in, en ik kreeg het echt niet meer warm, de hele dag liggen slapen, vannacht ook gewoon geslapen en nu voel ik me wel iets beter. Het schiet echt niet op met me.
Misschien toch eerst eens goed uitzieken voor je weer aan het werk gaat Gerdaa?

Hier was even stress in de tent ivm geld met spoed overboeken omdat Oudste morgen het autootje wil ophalen. Nou moesten dat vóór half 2 doorgegeven zijn. Staan we op het postkantoor (in de dichtstbijzijnde grote stad omdat dat hier in mijn kleine stadje niet meer kan), druk in die toko, maar wij netjes op onze beurt wachten, faxt die jongeman het om 13.28 door! Fieuw, net op tijd!

En tussendoor heb ik ook nog:

Gestofzuigd

Was in de droger gedaan.

En ik heb hetzelfde jurkje als Maja gekocht bij de Hema. Leuk man! Even dat topic zoeken over met wat ik het allemaal kan combineren.
quote:Goldielocks schreef op 19 november 2010 @ 15:49:

En ik heb hetzelfde jurkje als Maja gekocht bij de Hema. Leuk man! Even dat topic zoeken over met wat ik het allemaal kan combineren. Dat zag ik nog. Veel plezier er mee.
1X = genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven