Hotmail ingepikt door iemand anders?

18-11-2010 21:13 45 berichten
Ik wilde zojuist zoals gewoonlijk mijn wachtwoord in Hotmail intikken, maar deze was opeens verkeerd.

Toen ik mijn beveiligde vraag wilde gaan beantwoorden bleek dat ook deze vraag niet meer hetzelfde was en ik weet dus ook het antwoord niet.

Ik heb geen alternatief emailadres opgegeven en ik heb geen mobiel, dus ik weet nu niet meer hoe ik in mijn Hotmail kan komen.

Wie weet raad?

PS: graag in Jip en Janneke taal .
Had je zeker weten het goede emailadres ingevuld? dus niet per ongeluk .nl ipv .com of andersom?

Anders zou ik hotmail mailen met je probleem.
Het lijkt wel of je gehackt bent?!
Alle reacties Link kopieren
Kan je er helaas niet mee helpen, maar wil je er wel veel succes mee wensen. Knap vervelend. Hoop niet dat er (veel) belangrijke email instond. Misschien kan je contact opnemen met hotmail zelf?
@ Tegucigalpa: Ik heb echt het juiste email adres ingevuld (staat normaal gesproken altijd gewoon standaard aan) en ik heb op het Hotmail forum (erg onoverzichtelijk!) mijn vraag gesteld. Ze mailen wordt erg lastig zonder werkende email .

@ Zonnestraaltje: Ik denk inderdaad dat ik gehackt ben. Wat nu????

Ik heb ondertussen zo vaak mijn wachtwoord ingetikt dat mijn account geblokkeerd is. Hoe maak ik dat ongedaan?
quote:Circulair schreef op 18 november 2010 @ 21:18:

Kan je er helaas niet mee helpen, maar wil je er wel veel succes mee wensen. Knap vervelend. Hoop niet dat er (veel) belangrijke email instond. Misschien kan je contact opnemen met hotmail zelf?

Dat viel gelukkig erg mee, wat opgeslagen mails en wat foto's.

Ik weet niet zo goed hoe ik Hotmail zelf kan bereiken zonder werkende email en hun forum is onzettend onoverzichtelijk .
Ik heb exact hetzelfde gehad een paar weken geleden. Je moet nu een procedure in waarbij je hen moet overtuigen dat jij jij bent. Hiervoor hebben ze een standaard aantal vragen die jij moet beantwoorden (naam, postcode, e-mail adressen uit je contactpersonenlijst en uit MSN als je dat hebt, etc.)

Ik hoop dat je alles nog weet anders ben je de sjaak.
Maak een nieuw account aan bij gmail en mail vanaf daar. Ik heb even voor je gegoogled, misschien heb je daar iets aan.

Klik

Klik 2

Klik 3
Ja het is even zoeken maar er is dus ergens een link waar je op moet klikken en hoe je die procedure kan starten.

Ik weet niet meer waar het precies stond want ik vond dat ook erg onoverzichtelijk. Ik zou het even googlen. Er zijn meer mensen met dit soort problemen, daar kan je de link het makkelijkst vinden denk ik.
Is dit wat Iris; http://windowslivehelp.com/
Misschien heb je hier wat aan: https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx

Is dit wat jij bedoelde Primabella?
Hier kan je verder klikken waarom je niet kan inloggen. Je kan er ook inloggen dat je denkt dat iemand je email gehacked heeft.

Ik denk dat je nog wel een ander emailadres moet aanmaken, zodat hotmail contact met je kan opnemen.

Edit: Dit is waar je moet zijn. Hopelijk lukt het.
Mijn mobiel wil jammer genoeg niet naar die pagina Circulair, dus ik kan het niet checken, maar zou goed kunnen.

Wat ze dan doen is een apart forum starten voor jou en hun medewerker(s). Je krijgt een code waarmee je kan inloggen. Ze zeggen binnen de 24 uur te reageren, maar bij mij duurde het iets langer. Ze zetten daar dan de vragen neer die je moet beantwoorden en daar kan je op reageren. Als ze niet overtuigd zijn krijg je nog een kans om je antwoorden te 'verbeteren'.

Ik denk dus dat je niet per se een ander e-mail adres nodig hebt.
Dan is het inderdaad wat jij bedoelde, lees nu iets over het maken een privé forum en beantwoorden van een aantal vragen.
En om je toch een beetje gerust te stellen: het lijkt er niet op dat iemand mijn account heeft misbruikt, dus misschien is het wel een fout bij Hotmail zelf.
Nou lekker kut dan als je account echt gehacked is
Gewist.

Het`modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Nou Iris daarheen dus dan wijst het zich vanzelf.
Dat is apart maar herkenbaar.

Ik heb namelijk een jaartje geleden een extra email adres aangemaakt. Regelmatig krijg ik mailtjes van mensen over proefwerken, of een meisje die mailt, he zus het eten was lekker afgelopen zaterdag. Echt vreemd.

Is het trouwens niet zo als je je hotmail account een half jaar niet gebruikt at het dan automatisch opgeheven wordt?
Quote Courage, 67 seconden geleden

"Sodeju, een heel privé forum voor jezelf!

(dat doet Sanoma ze niet na ? )"

Geen mobiel?????

Zeldzame mensen zijn dat
quote:Primabella schreef op 18 november 2010 @ 21:23:

Ik heb exact hetzelfde gehad een paar weken geleden. Je moet nu een procedure in waarbij je hen moet overtuigen dat jij jij bent. Hiervoor hebben ze een standaard aantal vragen die jij moet beantwoorden (naam, postcode, e-mail adressen uit je contactpersonenlijst en uit MSN als je dat hebt, etc.)

Ik hoop dat je alles nog weet anders ben je de sjaak.

Ik heb inderdaad zojuist die procedure opgestart, maar ik wist ontzettend veel antwoorden niet, dus ik vrees dat ze mij geen nieuw wachtwoord gaan geven .

Zijn er dan nog andere mogelijkheden?
ik was serieus gehackt op mijn hotmail, mijn vraag was namelijk op eens in het Chinees! Ik heb ook die procedure gestart, maar moest er toen wel een ander email adres voor aanmaken. Ze gaan je inderdaad een aantal vragen stellen, wat ik erg vervelend vond, was dat ze wilden weten van wie ik mailtjes had, terwijl ik toen mijn hotmail alleen nog had voor msn, haha! Gelukkig heb ik via een outlook gebeuren nog in mijn mail terug kunnen kijken voor ie gehackt was en kon ik er dus antwoord op geven! Nu gebruik ik hotmail helemaal niet meer, ik kreeg er zo veel spam (ook uit China, door de hack...) dat ik er zat van werd en alleen mijn gmail nog gebruik.

Veel succes!
quote:amalia schreef op 18 november 2010 @ 21:43:

Geen mobiel?????

Zeldzame mensen zijn dat Haha ja, ik zie het nut er niet van in, maar ik heb dan ook geen auto, droger, keukenmachines en tal van andere "noodzakelijke" hulpmiddelen .
quote:iris1969 schreef op 18 november 2010 @ 21:52:

[...]

Ik heb inderdaad zojuist die procedure opgestart, maar ik wist ontzettend veel antwoorden niet, dus ik vrees dat ze mij geen nieuw wachtwoord gaan geven .

Zijn er dan nog andere mogelijkheden?Dat denk ik niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven