AVG update
maandag 15 november 2010 om 09:31

maandag 15 november 2010 om 10:23

maandag 15 november 2010 om 10:32
Okee bedankt voor de reacties.
Als ik hem wil updaten (wat ik halverwege heb gestopt) krijg ik de uitnodiging! om te kopen en daarom anuleer ik het bijtijds.
Ik laat het maar gewoon bij AVG.
NB:Ik krijg af&toe dus een scherm om AVG free te updaten en klik het maar weg omdat ik uiteindelijk de vraag krijg het te kopen.
Ik update (bijwerken) iedere dag trouwens de AVG.
Als ik hem wil updaten (wat ik halverwege heb gestopt) krijg ik de uitnodiging! om te kopen en daarom anuleer ik het bijtijds.
NB:Ik krijg af&toe dus een scherm om AVG free te updaten en klik het maar weg omdat ik uiteindelijk de vraag krijg het te kopen.
Ik update (bijwerken) iedere dag trouwens de AVG.

maandag 15 november 2010 om 10:38
quote:Face2 schreef op 15 november 2010 @ 10:32:
Ik update (bijwerken) iedere dag trouwens de AVG.Prima, als je al die pop-up ellende over kopen niet vervelend vind...Avast heeft daar geen last van....
Ik update (bijwerken) iedere dag trouwens de AVG.Prima, als je al die pop-up ellende over kopen niet vervelend vind...Avast heeft daar geen last van....

vrijdag 19 november 2010 om 09:32
Xander,ik heb avast geintsalleerd en avg is ook nog aanwezig alleen doet die niets meer.
Nu ben ik tot 19-12 2010 beveiligd met avast moet ik me nu registeren?Ik krijg de oude avg ook niet meer aan de praat heb herstel van PC gedaan en bescherming avg weigert.
Ojee!.Ik ben nu beschermd tot de 19de van december met avast.
Help.
Nu ben ik tot 19-12 2010 beveiligd met avast moet ik me nu registeren?Ik krijg de oude avg ook niet meer aan de praat heb herstel van PC gedaan en bescherming avg weigert.
Ojee!.Ik ben nu beschermd tot de 19de van december met avast.
Help.

vrijdag 19 november 2010 om 11:21
quote:Face2 schreef op 19 november 2010 @ 10:00:
Zucht ik snap niets van Avast, ik wil AVG 8.5 449 weer terug en dat lukt niet.
Systeemherstel gedaan en krijg alleen icoon avg op bureaublad en verder doet hij niets meer.
HELP.
Hoezo snap je niks van Avast?
Maar goed, AVAST eraf gooien dmv Configuratiescherm>>Software.
AVG opnieuw downloaden en installeren.
Zucht ik snap niets van Avast, ik wil AVG 8.5 449 weer terug en dat lukt niet.
Systeemherstel gedaan en krijg alleen icoon avg op bureaublad en verder doet hij niets meer.
HELP.
Hoezo snap je niks van Avast?
Maar goed, AVAST eraf gooien dmv Configuratiescherm>>Software.
AVG opnieuw downloaden en installeren.
vrijdag 19 november 2010 om 11:28
Hai Xander,ja stom ik hed avg niet eerst gedeinstalleerd.
Het staat idd. nog bij software.
Ik ben niet zo'n beste vwb. nieuwe dingen en denk meteen snap er niks van.
Avast heeft ook flink wat MB trouwens,AVG heeft maar 45 en Avast 120.
Nogal een verschil.
Maar iig. ik kan het eraf halen en opnieuw 8.5 avg er op zetten zonder problemen?
Het staat idd. nog bij software.
Ik ben niet zo'n beste vwb. nieuwe dingen en denk meteen snap er niks van.
Avast heeft ook flink wat MB trouwens,AVG heeft maar 45 en Avast 120.
Nogal een verschil.
Maar iig. ik kan het eraf halen en opnieuw 8.5 avg er op zetten zonder problemen?

vrijdag 19 november 2010 om 17:58
Hey ik schuif net weer even aan maar heb je raad opgevolgd en nu vragen ze het vetgedrukte te verwijderen.
That's it?Er staan ook wat files zonder avg er voor vet gedrukt ik twijfel daarover.
Maar ze zijn geselecteerd dus zal goed zijn?
Als ik maar niet iets verwijder wat niet moet.
Ja ik kom weer es behoorlijk blond over maar die hebben er ook te zijn op ze tijd.
That's it?Er staan ook wat files zonder avg er voor vet gedrukt ik twijfel daarover.
Maar ze zijn geselecteerd dus zal goed zijn?
Als ik maar niet iets verwijder wat niet moet.
Ja ik kom weer es behoorlijk blond over maar die hebben er ook te zijn op ze tijd.