Legale versie van Office 2010 downloaden

19-11-2010 11:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waar ik dat kan vinden? Of moet ik dan een heel duur pakket aanschaffen? Ben heel blond wat computers aan gaat... sorry....
Legaal en gratis downloaden gaat niet echt samen. Ben bang dat je er voor moet gaan betalen of het gratis: open office gebruiken.
Als je legaal wilt, moet je deze kopen.

Als student of medewerker van een onderwijsinstelling kan je goedkoop software kopen op surfspot.nl
Zoals ik al zei, ik ben blond....

AVG is toch ook legaal te downloaden of heeft iedereen me altijd sprookjes verteld?
Teguci, nee, helaas geen student of medewerker....
Waarom download je geen OpenOffice?

Is gratis en je kunt er veel mee.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Savannah1971 schreef op 19 november 2010 @ 11:38:

Zoals ik al zei, ik ben blond....

AVG is toch ook legaal te downloaden of heeft iedereen me altijd sprookjes verteld?

Klopt AVG is legaal, maar bij AVG kun je kiezen uit de gratis optie of de koop optie. Die laatste is uitgebreider.

Office heeft die keuze niet. Als je toch gratis wilt, dan zul je open Office moeten gebruiken. Kun je hier downloaden.
Ja AVG is wel legaal en gratis te downloaden maar da's toch iets heel anders? Ga je ook naar de winkel en wil je dan 1 euro betalen voor een tv omdat een halfje wit ook 1 euro kost?

Surfspot is ook goedkoper als je ouder bent van een kind op de basisschool.
GiB: dat zei ik omdat ik dus wel iets wist dat legaal en gratis was. Heeft dus niets te maken met de vergelijking TV en halfje wit. Hmmm ik ga vanavond wel even kijken op dat Open Office. Daar vul je wel gewoon je SMTP en je Pop gegevens in?
quote:Savannah1971 schreef op 19 november 2010 @ 12:08:

GiB: dat zei ik omdat ik dus wel iets wist dat legaal en gratis was. Heeft dus niets te maken met de vergelijking TV en halfje wit. Hmmm ik ga vanavond wel even kijken op dat Open Office. Daar vul je wel gewoon je SMTP en je Pop gegevens in?

Want je wilt een programma gebruiken dat lijkt op Outlook? Dit heeft Open Office niet, maar wel Word/Excel/Powerpoint look-a-likes.

Als je Outlook wilt, kun je kiezen voor Evolution, maar Postbox zou ook een optie zijn.
Okee, dank jullie wel voor de info!
Oh sorry, ik zie nu dat jouw opmerking over AGV een reactie was op Isolde die zei dat gratis en legaal downoladen niet echt samen zouden gaan en niet omdat jij dacht dat omdat AGV gratis was Office dat ook zou zijn. De opmerking van Isolde klopt dus niet want er is voldoende gratis software legaal te dowloaden die prima functioneert (freeware, software met reclame of een uitgeklede versie die je probeert te verleiden de betaalde versie te kopen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven