Lijf & Lijn alle pijlers

Al tien jaar niet meer gezwommen.

21-11-2010 10:44 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanwege mijn gewicht en ik mis het heel erg.

Nu vroeg ik me af mag je in een zwembad een badpak aan met daar over een mannen zwemmenbroek tot de knieeen. Is dat heel erg voorschut of doen meer vrouwen dat? En mag het?

Alleen een badpak is geen optie ik heb los vel bij mijn bovenbenen wat er dus echt niet uitziet.
Tek time you gon fine ants belly
Ik denk dat je een knop in je hoofd moet omzetten. Zonde om iets te laten, wat jij leuk vindt om te doen, omdat je bang bent dat een ander je lelijk vindt. Misschien let er wel niemand op en zit jij je druk te maken. Deze zomer was ik net bevallen en flink aangekomen, maar dat heeft me er niet van weerhouden om met mijn bikini op het strand te gaan liggen. Ik kan mezelf wel het plezier onthouden en stug binnen blijven zitten, maar daar heb ik alleen mezelf, man en dochter mee. Ik ben blij dat ik gewoon lekker naar het strand ben geweest (wonen er vlakbij, dus vaak gegaan). Inmiddels ben ik gelukkig weer bijna op gewicht. Als jij je er beter bij voelt, dan doe je zo'n short aan. Bel anders even met het zwembad, om te vragen of het mag.
Ik ben even aan het googlen, grappig dat eigenlijk alle badpakken voor grote maten worden geshowed door een model met een prachtig figuurtje. Dan voel je je met je maat 46 echt wel uitgenodigd om zn badpak te kopen. *not*

Die tankini's zijn ook leuk bedacht, maar als je een enorme buik hebt, dan trek je dat dus ook niet aan. Zelf ben ik opzoek gegaan naar een badpak met pijpjes. Het merk Gand heeft deze bijvoorbeeld.

Misschien vind je nog meer jurkjes als je googled op swimdress.
http://www.beauty-vol.nl/

Vallen nog niet echt over je benen heen, maar misschien kan je er een neutrale donkere zwemshort onder doen?
Als je naar een thermaalbad gaat, zou ik niet zo'n short aandoen. Daar doen de dames dat volgens mij nooit.

Een tijdje geleden was ik in zo'n tropisch zwembad en daar zie je wel veel vrouwen ( maar toch vooral meisjes) met zo'n short. Er waren daar trouwens erg veel dikke vrouwen en ook mannen en volgens mij hadden die er niet echt veel moeite mee om in badkleding rond te lopen. En zo hoort het toch ook?

Wees trots op wat je tot nu toe bereikt hebt en als jij dat uitstraalt dan heeft dat zeker ook invloed op hoe anderen naar jou kijken.
Je kunt ook een badpak met een bijpassende sarong aandoen.
Misschien kom ik je wel tegen, ik ga volgende week ook. Maar... Ik ben zwaarder dan jij hoor! Niet veel, maar toch. Schaam je alsjeblieft niet voor je lichaam, nergens voor nodig!

Ik heb trouwens een corrigerend badpak met ingebouwde beha, ideaal.
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus kan dubbel zijn.

Over je vraag: ik heb afgelopen zomer veel meiden gezien met een lange surf/sportbroek onder hun bikini.

Kan dus wel lijkt me.

Wat ik zelf zou doen:

Waarom koop je niet een mooie badjas voor op de kant?

Gewoon lekker aantrekken zodra je uit het zwembad komt.
The sun does not compare or judge. It shines for all life.
quote:Whoosh schreef op 21 november 2010 @ 13:56:

Je kunt ook een badpak met een bijpassende sarong aandoen.

Mij vallen juist die dames met sarongs of badlakens om hun middel meer op,net als dames in het gewone leven die totaal in het zwart zijn.Dan kijk ik altijd of ze dik zijn.....omdat ze zo overdreven met die lappen in de weer zijn op de rand van het zwembad..

Als ik aan het zwemmen ben,let ik echt niet op of een andere dame putjes of drilbillen heeft hoor!

Dat zit tussen je oren denk ik,dat mensen allemaal naar je kijken...

En zoja,laat ze lekker kijken,JIJ bent toch maar mooi zoveel kilo afgevallen.......ben trots op jezelf!(ook al zit je nog effe los in het vel,daarvoor kom je toch ook daar?)
Hier iemand die er 10 kg meer af heeft gekregen dan TO en ook wat vel over heeft.

Allereerst: het lijkt erger vanuit jezelf, dan vanuit de ogen van een ander, dat loshangend vel.

Zorg voor een badpak dat je borsten voldoende omhoog trekt. Dan heb je op je buik weinig hangend vel. Je armen en benen...tsja het is zichtbaar maar je zult zien dat het veel minder opvalt dan dat jij denkt.

Wil je van je complexen af, dan raad ik je aan naar de sauna te gaan. Kun je wennen aan het idee van je lijf blootstellen aan blikken van anderen. In een zwembad wordt toch meer gekeken en beoordeeld dan in de sauna. Vaak is daar ook een zwembad.

Veel succes!
Bij sommige zwembaden heb je speciale vrouwenuurtjes, waarbij dus alleen vrouwen komen en mogen zwemmen.

Zijn meestal allochtone vrouwen, maar kan wel prettig zijn als je last hebt van schaamte!

Vrouwen onder elkaar is toch anders.
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 november 2010 @ 10:46:

Je hebt ook van die badpakken in 1 geheel met pijpjes tot je knieen. Is dat misschien nog een optie?

Ik heb er zomaar snel een bij afbeeldingen gepakt maar alleen om je een idee te geven wat ik bedoel;

[afbeelding]

Prft dit is een wedstrijdbadpak die KEIIIIIstrak zit. Je moet je er echt in persen, duurt wel een hlaf uur ofzo (en dan heb je geen vingers meer over). Denk dat dit meer wat is:

Je benen zitten onder water, niemand die het ziet.

En in een sportbad is iedereen met zichzelf bezig, geen hond die naar je benen kijkt.

Doe anders een badmuts op zet een chloorbril op. Geen hond die je herkent.

Overigens heb ik eigenlijk nog nooit een mooi lijf in het zwembad van m'n sportschool gezien. Inclusief het mijne, ziet er niet uit in een sportzwempak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven