Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Ik haat sneeuw

Sneeuw is alleen fijn als je er vanaf binnen in een warm huis naar kan kijken.
Whoehoe, ik wil ook wel zo'n envelop in mijn schoen Coe!

Heb jij even een royale Piet op bezoek gehad vannacht!
Mogguh

Coe, mooi saldo niet durven checken. Ik heb gelukkig net voor de grote crash een betaling gedaan (en weet weer hoe mijn saldo erbij staat)

Gisteren hadden mijn kleintjes veel geluk: ze mochten op een feestje in de bios zijn, alwaar ze film en live Sinterklaas en Pieten van Het Pakjesmysterie hebben gezien. En Fransje Bauer. En handtekeningen En ik mocht er in tegenstelling tot eerdere berichten gewoon bij zijn. Toch wel handig, want het blijkt heel indrukwekkend voor die jochies, zo'n grote filmzaal, ook al zijn ze er al eerder geweest.

Nu tot mijn stomme verbazing wat hoofdpijn

Vandaag:

Studeren (as if)

Was

Surprises maken

Werkstuk begeleiden

Tandarts.
Leuk Coetje zo'n envelop in je schoen. Kun je nog een keer naar Ikea.

Ik heb net de rekeningen weer allemaal betaald. Benieuwd wat er straks over is voor deze maand. Nou ja als het goed is zit de 13e maand erbij dus da's weer een meevaller.

Ik kom alleen maar binnenwaaien, ga zo even bij iemand op bezoek. Misschien tot later, als ik dan wel weer tijd heb

Merken jullie al tot mijn vakantie voorbij is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh Mamzie, dat heb ik gisteren op tv gezien.

Goeie, mooie actie van Franske!

Oh fok, surprise maken, dat moet hier ook nog gebeuren...

Whoehoe...Not...

Ik heb ook zin om bij iemand op bezoek te gaan, net als Itskie.

Maar ik weet effe niet bij wie. dus ga ik maar alleen aan een theetje .
Wat leuk Mamz dat je daar bent geweest. Geweldig lijkt me dat.

Ik hoef om 2 uur pas te beginnen. Jippie.
Wat leuk Mamz,ik heb het in de krant gelezen.

Fijn Zoebie,dat je wat later kunt beginnen.

I'ts,jammer dat je vakantie al voorbij is.Of heb je wel weer zin om te werken?

Zo,kast staat in elkaar,nu verder met bed van Ukkie.
Gaaf Mamz Stond vanmorgen ook stuk in de krant hierzo. Leuk ook dat je mee mocht (zou ook raar vinden als dat niet mocht).

Lekker Zoeb, 2 uur beginnen

Stuur die piet maar door Coe Hier vliegt het er ook uit.

Vanmorgen naar fysio geweest en vanavond gaat er nog een fysio naar me kijken. Om 9 uur Dat zijn toch geen tijden maar wel fijn dat ik meteen terecht kan. Eens kijken of die nog iets ziet in mijn lijf.

Verder weinig soeps

Oh en Skip wil eigenlijk niets eten op het KDV. Tamelijk lastig.
Goedemiddag!

Hopelijk kan die fysiotherapeut iets voor je betekenen, Fus

Is Skippy ziek aan het worden?

Bij ons in de regio heerst er weer vanalles *zucht*

Vanavond ga ik weer flink aan het bezemen.

Gisteren en eergisteren ben ik bezig geweest met het installeren en aansluiten van onze nieuwe router voor internet/bellen/tv/radio.

Een hoop werk, met een hoop kabeltjes die weer weggewerkt moeten worden enzo.

Daardoor lig ik ook achter met het bezemen van de rest *zucht nog een keer*
2 zien meer dan 1 Fussie!Ik hoop dat het snel wat beter gaat lichamelijk gezien

MissM,je zou niet teveel meer bezemen he Zijn jullie al wezen bezichtigen?

Ik ben blij,kan bijna niet wachten tot het donker wordt...huiskamer is meer aangekleed met vloerkleed en de nieuwe kandelaars met kaarsen staan overal.Ik denk dat het gezellig staat.

Nu,zo ongeveer wordt neefje* gecremeerd in het ziekenhuis.Broer krijgt binnenkort de as in een urntje mee naar huis.Ik persoonlijk vind het maar niks op deze manier,maar goed.Heb hier al wat kaarsen(hoog,veilig) aangestoken.
Leuk, een opgefrist "nieuw" huis, Coe.

Idd een rare gedachte dat Neefje* zo gecremeerd wordt, zonder ceremonie of iets erbij. Voor mijn gevoel kun je zo niet fijn afscheid nemen.
Waar zijn Yonna en Happy trouwens? Druk, of zitten ze weer in Griekenland Ouzo te slempen?
Ik ben er nog wel hoor, maar ik ben een beetje forummoe. Geen idee wat ik moet schrijven en op wie ik moet/mag/ga/wil reageren.

Even een forumpauze dus, ik kom vanzelf weer terug want ik kan toch niet zonder jullie!

en een voor jullie lieverds!
Hallo MissM
terug Yonna

Ja MissM,ik zou het ook anders gedaan hebben denk ik,Nu is er plots niks meer..
quote:Miss Moneypenny schreef op 24 november 2010 @ 14:43:

Waar zijn Yonna en Happy trouwens? Druk, of zitten ze weer in Griekenland Ouzo te slempen?

Ik lees wel mee hoor, maar het is inderdaad enorm druk wat het werk betreft en de vrije tijd gaat op aan mijn tweede baan/sporten en weet ik veel.

En dat Ouzo slempen in Griekenland doen wij bijna nooit, pas volgend jaar weer. Wij gaan over iets meer dan 2 weken een lang weekend Grappa slempen in Milaan en een week later een lang weekend Oliebollen schransen in Maastricht, telt dat ook?
Yonna en Happy, fijn dat jullie je melden Overduidelijk in meeleesstand dus.

Fussie, zou cesar of mensendieck voor jou iets kunnen betekenen? Geen verstand van hoor, maar het gaat wel heel erg over lichaamshouding en misschien ook over kracht opbouwen in bepaalde spieren.

Coetje, ik wil jouw Piet ook wel even lenen als Zoeb geweest is *moest zostraks flink neertellen voor een zoekgeraakte fietssleutel*

Over neefje*.. ik weet niet.. vind het al heel wat dat ze in elk geval de as hebben straks. Is het niet zo dat je een kindje zelfs niet mág cremeren onder een bepaalde leeftijd in weken?

Hier was (en is) het een dievenzooi in verband met de surprises, ik zie wat logistieke problemen als in ik heb geen idee of er iets bruikbaars uitkomt voor volgende week woensdag als er ook nog een logeerweekend tussen zit. Tand is een beetje opgelapt (de zoveelste wortelkanaalbehandeling komt eraan) en hoofdpijn is nu weg.
Nu begrijp ik waarom jullie dat abonnement op die sportschool nodig hebben, Happy
Jaja, door al dat slempen moet je er wel wat voor over hebben Happy.

Coetje ik denk dat het kindje te vroeg was. Ik denk dat ze geen keuze hadden? Met een vroeggeboorte van na 24 weken wordt het pas officieel. Ik weet het van een kennis. dat kindje was net geen 24 weken en "statusloos" zoals ze het dan noemen. Belachelijke regeling, want het is met 20 weken ook al een volledig kindje en voor de ouders is het verdriet er niet minder om.

Fus ik hoop dat er licht op jou gezondheid komt. Dit is zo niet te doen hé.

Mamz leuk joh, surpise. Nou ja soms is die rotzooi om gek van te worden natuurlijk.

MissM niet te veel poetsen. Ben je al wezen bezichtigen?
We hebben het superdruk met bezichtigen, hypotheekadvies en meer van dat spul.

Ik heb er eigenlijk wel weer genoeg van, het kost vreselijk veel tijd. En we hadden het al druk.

Komend weekend hebben we geen afspraken staan en dat gaan we zo houden. Even lekker samen, uitrusten en even niets moeten.
Mogguh maisjes.... (en Happy)

Ojee, die surprise, dat moet hier ook nog steeds...

Lekker niks doen. Da's een heel goed idee MissM!

En, hoe is je 'nieuwe' huis Coe?

Mijn dag ziet er als volgt uit:

Tennis

Koffie

Stofzuigen

Boodschappen

Vergadering op school over het pieten.

Koken.
Goedemorgen

Mijn werkende leven start weer. Dus vanochtend nog even dichten en wat opruimen en dan ga ik weer de heerlijke drukte in

MissM, inderdaad even lekker rustig aan doen van het weekend. Dat kun je wel gebruiken zo te lezen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Moggu!

Zoeb,ik heb het even gevraagd aan broer,het is idd zoals jij zegt.Kindje was idd nog niet "oud"genoeg.Stom eigenlijk want je moet wel gewoon bevallen.

Goldie,mijn "nieuwe"huis is gezellig Vandaag ga ik verder,wil boven nog wat dingen veranderen.

Mijn "nieuwe"ik word minder gewaardeerd.Ik ben gister met Ukkie en Oudste het ziekenhuis uitgelopen en heb loeder daar laten zitten.Niks anders als gezeik en gezeur tegen mij,want ik moest me niet aanstellen.Toen knapte er bij mij iets en ben ik gegaan.

Lekker een weekend samen MissM!Geniet ervan!
Goed gedaan Coetje! Sterk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven