Bezemtopic 9
donderdag 25 november 2010 om 09:38
Dat hoofd van haar toen ik wegliep...moet er nog om lachen!
Ik kan echt niks hebben van haar,ze werkt zo op mijn zenuwen.
Schoonvader belde mij net,hij snapte mij wel.Een verpleegster heeft haar in de auto gezet,want dat kan ze zelf niet.
Nou,ik ben voorlopig wel weer klaar met haar.Ik zal straks eens wat steken die zij me gaf op de bh zetten,te belachelijk voor woorden.
Schoonvader wordt voorbereid op het naar huis gaan,weliswaar met zuurstof maar dan thuis.
I'ts,werk ze vandaag,ik hoop dat je een beetje rustig kunt opstarten.
Ik kan echt niks hebben van haar,ze werkt zo op mijn zenuwen.
Schoonvader belde mij net,hij snapte mij wel.Een verpleegster heeft haar in de auto gezet,want dat kan ze zelf niet.
Nou,ik ben voorlopig wel weer klaar met haar.Ik zal straks eens wat steken die zij me gaf op de bh zetten,te belachelijk voor woorden.
Schoonvader wordt voorbereid op het naar huis gaan,weliswaar met zuurstof maar dan thuis.
I'ts,werk ze vandaag,ik hoop dat je een beetje rustig kunt opstarten.
donderdag 25 november 2010 om 09:55
Goeiemorgen
Coe, weten ze nu al wat schoonvader heeft?
Rainz, fijn om je weer even te lezen
Lief is vandaag thuis en ik ben meteen uit mijn ritme. Gisteravond nog 'gekraakt' door de fysio. Eens kijken of het effect heeft.
LIjstje vandaag:
- erwtensoep koken
- telefoon opladen (die staat erop zodat ik zéker iets kan afvinken vandaag )
- poffertjes maken voor Zoon en vriendje
- da's wel weer genoeg
Fijne dag!
Coe, weten ze nu al wat schoonvader heeft?
Rainz, fijn om je weer even te lezen
Lief is vandaag thuis en ik ben meteen uit mijn ritme. Gisteravond nog 'gekraakt' door de fysio. Eens kijken of het effect heeft.
LIjstje vandaag:
- erwtensoep koken
- telefoon opladen (die staat erop zodat ik zéker iets kan afvinken vandaag )
- poffertjes maken voor Zoon en vriendje
- da's wel weer genoeg
Fijne dag!
donderdag 25 november 2010 om 10:06
Yep,hij heeft cop/boop dat is een vrij onbekende longaandoening die met langdurig gebruik van prednison wordt bestreden.Ik kan er op het www weinig over vinden.
Lekker Fussie,snert Kan ik van het weekend ook weleens maken.
Kinderen zijn erg teleurgesteld dat er geen sneeuw ligt,zijn vandaag en morgen vrij
Lekker Fussie,snert Kan ik van het weekend ook weleens maken.
Kinderen zijn erg teleurgesteld dat er geen sneeuw ligt,zijn vandaag en morgen vrij
donderdag 25 november 2010 om 11:24
donderdag 25 november 2010 om 11:32
Haai,
Brrr.. wat is het koud vandaag!! Geen sneeuw, maar wel koud.. ben niet gaan fietsen naar mn werk
Vandaag weer een standaarddagje van werken en ’s avonds krijgen we vrienden te eten, gezellig!
Coe, wat goed zeg dat je zo voor jezelf opkomt tegen loeder, echt stoer van je, you go girl!
Yonna, fijn dat je er nog bent. Even forumpauze heeft iedereen weleens nodig volgens mij.
Fus, snert.. lekkerrrrrr. Is dat nou eigenlijk moeilijk? Heb het nog nooit zelf gemaakt maar hoor altijd van die horrorverhalen dat het echt een heleboel gedoe is. Heb er zodoende nog nooit aan durven beginnen maar krijg er nu wel heel erg veel trek in
Ik ga weer aan t werk!
Fijne dag.
Brrr.. wat is het koud vandaag!! Geen sneeuw, maar wel koud.. ben niet gaan fietsen naar mn werk
Vandaag weer een standaarddagje van werken en ’s avonds krijgen we vrienden te eten, gezellig!
Coe, wat goed zeg dat je zo voor jezelf opkomt tegen loeder, echt stoer van je, you go girl!
Yonna, fijn dat je er nog bent. Even forumpauze heeft iedereen weleens nodig volgens mij.
Fus, snert.. lekkerrrrrr. Is dat nou eigenlijk moeilijk? Heb het nog nooit zelf gemaakt maar hoor altijd van die horrorverhalen dat het echt een heleboel gedoe is. Heb er zodoende nog nooit aan durven beginnen maar krijg er nu wel heel erg veel trek in
Ik ga weer aan t werk!
Fijne dag.
donderdag 25 november 2010 om 13:51
Ja het voelt voor mezelf goed dat ik ben weggegaan.Vriend staat achter me dus dat steunt me wel.
Fussie,zit je zo vast dat kraken een oplossing biedt?Ik weet nl een hele goeie chiropracter.Zal straks zijn naam op de BH zetten.Ik denk dat hij wel iets voor jou kan betekenen.
En dan geef ik mezelf even een schop,ik loop nog in mijn pyjama...dat poetst en ruimt zo lekker!
Fussie,zit je zo vast dat kraken een oplossing biedt?Ik weet nl een hele goeie chiropracter.Zal straks zijn naam op de BH zetten.Ik denk dat hij wel iets voor jou kan betekenen.
En dan geef ik mezelf even een schop,ik loop nog in mijn pyjama...dat poetst en ruimt zo lekker!
donderdag 25 november 2010 om 15:10
Tennis
Koffie
StofzuigenSwifferen
Boodschappen
Vergadering op school over het pieten.
Koken.
Liep ik net lekker boodschappen te doen, spot ik opeens mijn vader in de winkel....
Volgens mij heeft ie me gelukkig niet gezien en ik heb snel gemaakt dat ik weg kwam. Leek me op de eens of andere manier gewoon beter.
Wat had ik moeten zeggen? 'hallo pa, hoe is het er mee?'
Nu naar de vergadering!
Koffie
StofzuigenSwifferen
Boodschappen
Vergadering op school over het pieten.
Koken.
Liep ik net lekker boodschappen te doen, spot ik opeens mijn vader in de winkel....
Volgens mij heeft ie me gelukkig niet gezien en ik heb snel gemaakt dat ik weg kwam. Leek me op de eens of andere manier gewoon beter.
Wat had ik moeten zeggen? 'hallo pa, hoe is het er mee?'
Nu naar de vergadering!
donderdag 25 november 2010 om 15:43
donderdag 25 november 2010 om 16:10
Coe ik ben jaloers. Zo lekker om zo lang in je pyama te lopen. Heerlijk.
Ik stond om 10 over acht al bij de kapper en die was nog gesloten. Ging om 9 uur pas open. Ik ben dus verplicht de stad ingelopen, waar bijna alle winkels nog dicht waren. Alleen de Bruna was open en de AH. Heb dus wel de boodschappen kunnen doen. Haar is weer kort en geverfd. Fijn.
Ik stond om 10 over acht al bij de kapper en die was nog gesloten. Ging om 9 uur pas open. Ik ben dus verplicht de stad ingelopen, waar bijna alle winkels nog dicht waren. Alleen de Bruna was open en de AH. Heb dus wel de boodschappen kunnen doen. Haar is weer kort en geverfd. Fijn.
donderdag 25 november 2010 om 17:34
Ik doe altijd maar een dotje hoor Gelf En ik kan geen kleine pannen snert maken... Maar ik zal de halve hoeveelheden opschrijven, dat scheelt vast al
1 pak spliterwten - wassen en in de pan doen met water (2 tot 3 liter)
een pak speklapjes erbij doen en aan de kook brengen. Er komt dan allemaal schuim op, dat schep je er af. Laat het koken, uurtje ofzo.
Snijd dan:
1 prei in ringen
1 ui in stukjes
1 winterwortel
stuk knolraap
en doe die erbij in de pan. Meestal snijd ik ook nog een aardappel in héle kleine blokjes en doe die erbij, dan wordt het dikker.
Bouillonblokjes naar smaak toevoegen en poos laten koken. Tenslotte een rookworst in plakjes snijden en toevoegen.
Eet smakelijk
1 pak spliterwten - wassen en in de pan doen met water (2 tot 3 liter)
een pak speklapjes erbij doen en aan de kook brengen. Er komt dan allemaal schuim op, dat schep je er af. Laat het koken, uurtje ofzo.
Snijd dan:
1 prei in ringen
1 ui in stukjes
1 winterwortel
stuk knolraap
en doe die erbij in de pan. Meestal snijd ik ook nog een aardappel in héle kleine blokjes en doe die erbij, dan wordt het dikker.
Bouillonblokjes naar smaak toevoegen en poos laten koken. Tenslotte een rookworst in plakjes snijden en toevoegen.
Eet smakelijk
donderdag 25 november 2010 om 17:37
Bedankt voor jullie suggesties Coe en Mamz Cesar is niet nodig, het is waarschijnlijk puur spiersterkte die ik moet opbouwen. En voorlopig blijf ik even bij de eigen praktijk qua fysio (die krijg ik nl gewoon vergoed, ook belangrijk)
Zoeb, irritant he, dat alles pas half 10 open gaat!
Gold, raar lijkt me zoiets idd.
Zoeb, irritant he, dat alles pas half 10 open gaat!
Gold, raar lijkt me zoiets idd.
donderdag 25 november 2010 om 17:46
Haai!
Coetje, goed gedaan wijffie! Ik ben trots op je!
En heeft het kraken geholpen Fuss?
Goldie, ik kan me voorstellen dat je schrok hoor.......
Lekker hè dat knippen en kleuren Zoeb.
Werkse Its!
Gelf, ik ben weer helemaal de oude, ben aan het werk alsof mijn leven ervan hangt.
Knie is nog wel knudde, je kunt niet alles hebben hè?!
En Hoegaat het met jou Gelfje en met je lover?
Ik weer aan de slag, moet tot 21.00, tot morgen denk ik.
Werkse Its!
Gelf, ik ben weer helemaal de oude, ben aan het werk alsof mijn leven ervan hangt.
donderdag 25 november 2010 om 17:46
Haai!
Werkse Its!
Werkse Its!
donderdag 25 november 2010 om 18:16
Gezellig hier
Tot voor kort lustte ik geen snert, maar ik heb het ondertussen leren waarderen , ik heb het alleen nog nooit gemaakt.
Toch ook eens doen want het is niet eens zo moeilijk als ik het recept van Fuss hier zo lees.
Tja, mijn pappie...Tuurlijk schrok ik, mijn hart schoot even in m'n keel maar gelukkig hadden we geen oogcontact.
En hij was altijd al een beetje kippig, ik denk echt dat hij mij niet gezien heeft.
Vergadering was erg leuk, dus ik kon meteen mijn zinnen verzetten. Ze hebben op school zo'n leuk script in elkaar gezet en we krijgen mooiere pakken dan vorig jaar (dat was toen het enig minpunt vond ik) ik zie het helemaal zitten.
En ze vroegen me nu al of ik volgend jaar toch ook nog mee wil doen (omdat Troela dan niet meer daar op school zit).
Tot voor kort lustte ik geen snert, maar ik heb het ondertussen leren waarderen , ik heb het alleen nog nooit gemaakt.
Toch ook eens doen want het is niet eens zo moeilijk als ik het recept van Fuss hier zo lees.
Tja, mijn pappie...Tuurlijk schrok ik, mijn hart schoot even in m'n keel maar gelukkig hadden we geen oogcontact.
En hij was altijd al een beetje kippig, ik denk echt dat hij mij niet gezien heeft.
Vergadering was erg leuk, dus ik kon meteen mijn zinnen verzetten. Ze hebben op school zo'n leuk script in elkaar gezet en we krijgen mooiere pakken dan vorig jaar (dat was toen het enig minpunt vond ik) ik zie het helemaal zitten.
En ze vroegen me nu al of ik volgend jaar toch ook nog mee wil doen (omdat Troela dan niet meer daar op school zit).
vrijdag 26 november 2010 om 08:53
Mogguh
Gisteren knijterhard ziek van de koppijn, dus niet veel uit handen gekregen. 's Avonds nog wel de kinderen gevraagd om hun zooi uit het zicht te moffelen dus het lijkt hier leefbaar
Vandaag:
Studeren
Voor één surprise de benodigdheden bij elkaar scharrelen (de ander heeft nog steeds geen concreet idee)
Ander kinderopjaaggedoe (twee werkstukken klaar voor ergens in januari, usb stick halen -moet ik zelf dus-, logeerspullen klaar om te vertrekken).
Fussie, voel je je beter na het gekraak?
Coetje, way to go met schoonloeder!
Goldie, leuk dat je blijft Pieten als Troela weggaat.
De rest: knuffel, verdwenen in zeef.
Gisteren knijterhard ziek van de koppijn, dus niet veel uit handen gekregen. 's Avonds nog wel de kinderen gevraagd om hun zooi uit het zicht te moffelen dus het lijkt hier leefbaar
Vandaag:
Studeren
Voor één surprise de benodigdheden bij elkaar scharrelen (de ander heeft nog steeds geen concreet idee)
Ander kinderopjaaggedoe (twee werkstukken klaar voor ergens in januari, usb stick halen -moet ik zelf dus-, logeerspullen klaar om te vertrekken).
Fussie, voel je je beter na het gekraak?
Coetje, way to go met schoonloeder!
Goldie, leuk dat je blijft Pieten als Troela weggaat.
De rest: knuffel, verdwenen in zeef.
vrijdag 26 november 2010 om 09:13
Zo,de eerste koffie heb ik op
Gold Het is een moeilijke situatie.
Fussie,je hebt me op een idee gebracht,ik ga morgen snert maken.Straks de boodschappen doen.
Vandaag is mijn neef(van zieke tante) 10 jaar dood.Eind van de middag gaan mijn broers en ik naar zijn graf om hem te herdenken.Net als bij jou Zoebie,is het mooi om te zien dat veel mensen nog aan hem denken.
Straks even 5 rozen kopen en wat kaarsen.Tante heeft een tegel laten maken die ik ook meeneem.
Lijstje vandaag:
boodschappen
stofzuigen
wassen en opvouwen
koken
kennismaking met stageloper
wvttk
Gold Het is een moeilijke situatie.
Fussie,je hebt me op een idee gebracht,ik ga morgen snert maken.Straks de boodschappen doen.
Vandaag is mijn neef(van zieke tante) 10 jaar dood.Eind van de middag gaan mijn broers en ik naar zijn graf om hem te herdenken.Net als bij jou Zoebie,is het mooi om te zien dat veel mensen nog aan hem denken.
Straks even 5 rozen kopen en wat kaarsen.Tante heeft een tegel laten maken die ik ook meeneem.
Lijstje vandaag:
boodschappen
stofzuigen
wassen en opvouwen
koken
kennismaking met stageloper
wvttk
vrijdag 26 november 2010 om 09:17
Ah, gelukkig, jullie zijn er nog
Gaat het nu beter met het hoofdje Mamzie?
Het surprisevraagstuk is hier gelukkig opgelost: Wij vonden op zolder nog een oude surprise die Oudste ooit gekregen heeft.
Die blazen we even nieuw leven in en voila.
Ik heb zo een doktersafspraak, want ik word echt gek van de jeuk op mijn hoofd.
De rest van mijn lichaam gaat redelijk goed, met de tips van dokter (geen zeep, niet te warm douchen en maar heel af en toe een bad) is dat redelijk uit te houden, maar mijn hoofd is een ander geval...
Daar móet ik wel shampoo gebruiken. En ik heb al van alles geprobeerd: verschillende (medicinale) shampoo's voor gevoelige hoofdhuid, verkalmende lotions, veel wassen, weinig wassen...het helpt allemaal geen hol.
En ik wordt er knettergek van!!!!
Gaat het nu beter met het hoofdje Mamzie?
Het surprisevraagstuk is hier gelukkig opgelost: Wij vonden op zolder nog een oude surprise die Oudste ooit gekregen heeft.
Die blazen we even nieuw leven in en voila.
Ik heb zo een doktersafspraak, want ik word echt gek van de jeuk op mijn hoofd.
De rest van mijn lichaam gaat redelijk goed, met de tips van dokter (geen zeep, niet te warm douchen en maar heel af en toe een bad) is dat redelijk uit te houden, maar mijn hoofd is een ander geval...
Daar móet ik wel shampoo gebruiken. En ik heb al van alles geprobeerd: verschillende (medicinale) shampoo's voor gevoelige hoofdhuid, verkalmende lotions, veel wassen, weinig wassen...het helpt allemaal geen hol.
En ik wordt er knettergek van!!!!
vrijdag 26 november 2010 om 09:21