Bezemtopic 9

04-08-2010 16:12 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
En alweer een vers topic voor alle huishoudens die wel een bezem kunnen gebruiken!

Haal hier je inspiratie, de schouderkloppen en de schoppen!

En gezellig beppen is verplicht!

8ste bezem
Mggh...

- fysio

- zoeken naar een beter humeur...
Blugh koppijn. Ik heb het zelden, maar 't is niet fijn.

Gold lastig hoor jeuk op je kop. Nu moet ik bij die reclame steeds aan jou denken. Zul je zien.

Fus Hier is je betere humeur.

Ik ga minimeeten met Phoehee van Robo's topic.

Doeidoei
Wat een schattig plaatje!

Zoeb, ik moest ook altijd al aan mezelf denken bij die reclame (en ik héb het geprobeerd en het werkte dus niet) .

Maar goed, nog even en het is echt over (hoop ik) want ik heb nu spul gekregen wat écht gaat werken! (hoop ik)

Verdere plannen:

2 X Wassen drogen en vouwen

Om winterbanden met Oudste

Naar de Halfords om wieldoppen.

Mijn eigen auto voltanken.

Stofzuigen

Mijn haar wassen en behandelen met het goeie spul.
Fijne meet Zoeb!
Hello,

Fus bedankt, recept ziet er inderdaad niet zo heel moeilijk uit dus ik ga het binnenkort gewoon proberen! Ik hoop dat het plaatje van Zoeb je heeft opgevrolijkt

Coe, sterkte vanmiddag..

Gerdaa, weer helemaal up en running dus, mooi zo. Met Gelf en gelf-lover gaat het allemaal wel goed hoor. Zal binnenkort op de BH eens even kort 'updaten'. Ik blijf natuurlijk wel gewoon lekker paranoia

Vandaag vrij dus straks even wasje doen, was vouwen, beetje opruimen etc. Van middag naar mn oma en daarna een verjaardag. Voorlopig nog in pyama aan de koffie. Wat Coe ook al zei, huishoudelijk rommelen gaat goed in pyama
Gold, ik hoop dat de huisarts iets heeft tegen de jeuk want dit is echt niet fijn! Jeuk is super-irritant!
Zoeb
Heb je erom gelachen Fus?
Ja

Vanmiddag brand in de straat, de auto van de buren. Brrr. Heb gauw de brandweer gebeld en kreeg als dank een bos bloemen. Wel balen hoor als je auto zo in de fik gaat.
Dat is schrikken Fussie!Fijn dat je thuis was en kon bellen.

Mijn vader heeft het eens op de snelweg gehad,auto spontaan in brand.Hij kon gelukkig op tijd stoppen en eruit stappen.Gevolg was een file van 7 km.Maar toch een raar idee dat dat zomaar in de fik gaat.

Zoeb,leuke minimeet gehad?En nog wat gekocht

Gelf,in pyjama naar het feestje

Vanmiddag uiteindelijk met de kinderen,vriend,broers en vrienden naar het kerkhof gegaan.Daar een borrel gedronken,kaarsen aangestoken en bloemen weggelegd en weer terug naar huis.Zoiets stoms maar ik heb er een blij gevoel van.
Coetje dat is helemaal niet stom. Juist fijn dat het nog op die manier kan. Wat goed dat je mee bent gegaan. Is altijd fijn achteraf.

Fus, je zult wel geschrokken zijn. Raar idee dat een auto zomaar in de fik kan vliegen. Maar een geluk dat het niet 's nachts was.

De minimeet was leuk en gezellig. Okkievan Phoehee is een schatje. Hij is toch ongeveer net zo oud als Skippy hé Fus. Het wordt toch echt tijd dat ik eens kom kijken.

Ik heb wat shirtjes gekocht bij de H&M.

En een paar zwarte leren laarzen. Mijn oude waren echt versleten. De binnenvoering zat helemaal los.

Morgen de Sinterklaasdag. Alles is klaar en de schmink is gevonden. Dank zij de Heilige Antonius.
Oeh, lekker, snert! Ik maak het op dezelfde manier als Fuss, alleen met karbonaadjes i.p.v. speklapjes (wordt het iets minder vet van).

Fuss, dat is schrikken, zomaar een auto in de fik! Gelukkig was je op tijd om de brandweer te bellen.

Morgen naar de kapper en een paar nieuwe broeken kopen voor de kinderen (en misschien ook nog wel een nieuwe broek voor mezelf).

Verder morgenavond gourmetten met vrienden, gezellig. Hoop wel dat ik van die verkoudheid af ben morgen, is niet fijn. Loop dal de hele dag te snotteren en heb overal spierpijn. Dochter net zo trouwens, denk dat ik het van haar heb overgenomen (of zij van mij natuurlijk).
Mogguh

Wat een leuke plannen hebben jullie

Coebergh, wat heeft je vader een enorm geluk gehad. Nooit iets mee te maken gehad maar ik ben zo bang van de combinatie auto en vuur. Vind onze plaatselijke heldin van een paar weken terug dan ook erg moedig.

Vandaag:

Examen

Vriendin

Tot morgen dus
Goedemorgen!

Zet um op, Mamz!! Ik duim vandaag voor je!

Rainz, veel plezier met sjoppen en eet smakelijk vanavond!

Voor iedereen een

Geniet!
Mogguh...

Zoeb, ik moest lachen om die Heilige Antonius.

*dacht weer eens in plaatjes*

Ik heb heerlijk geslapen van gisteravond half 10 tot half 9 net...

To do:

Met vriendin de stad in om sportkleding voor haar (en misschien iets voor mezelf).

Met man de stad in om cadeau voor pleegmutti.

Stofzuigen

Mezelf mooi proberen maken

Naar etentje ter ere van de verjaardag van pleegmutti.
Mogguh!

Succes vandaag Mamz!
Door de Heilige Antounius vind je verloren spullen weer terug Gold. Alleen zit ik al sinds gisteravond met het liedje van Rowwen Héze in mijn kop. Was ik op zolder aan het zoeken en ik zong het steeds. Maar het heeft geholpen.

D'n Heilige Anthonius deen mos 't wiete.

Heej schreef meej terug, beste vrind wette dat.

Soms is 't beater iets moeis te verleeze.

Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.

Vanaf vandaag niks mier te vreeze.

Vanaf vandaag, wet ik vort dat.

Soms is 't beater iets moeis te verleeze.

Beater verleeze dan det ge 't noeit het gehad.

Ik heb een drukke dag voor de boeg. Straks de auto volladen. Nog even een paar kwasten voor het schminken zien te scoren. Dan naar het werk en alles klaarzetten en vier Pieten schminken. Dan de middag presenteren. Pfft, ik zal best wel blij zijn als het vijf uur is en alles is goed verlopen. Verstand op nul en gaan met die banaan. Er komen zo'n 125 mensen. Zo druk is het nog nooit geweest. De mond tot mond reclame dat wij altijd zo'n leuke sinterklaasmiddag hebben gaat snel. Schoondochter is er gelukkig met de gitaar en die kan ook erg goed entertainen. Dus het komt vast goed.
Succes met je examen Mamzie.
Moggu

Mamz,ik duim mijn duimen blauw voor je vandaag!Succes!

En straks lekker ontspannen met vriendin.

Zoeb,veel plezier met Sinterklaas Je steelt vast de show met je nieuw geverfde haar en nieuwe laarzen.

MissM,jij veel plezier met niksdoen

Voor de rest ook een fijn weekend gewenst!

Ik heb een klein lijstje:

boodschappen

Sint komt op bezoek bij schoonvader.Hij rijdt normaal met de koets de Sint rond in zijn dorp.Nu dat niet kan heeft iemand anders dat gedaan en komt de Sint met zijn gevolg vanmiddag een verassingsbezoek brengen.

Sinterklaas bij mijn ouders.
Wat leuk Zoebie,samen met je schoondochter!

En ik vind dat nummer zo mooi,vooral die laatste zin.
Coetje dat verrassingsbezoek aan je vader kan helemaal niet. De Sint komt bij ons al op bezoek.

Die laatste zin van dat liedje is voorgedragen op de begrafenis van mijn zusje en staat ook op Nienkes graf. Ik denk daar nu steeds aan als ik het hoor.
Oh,dan komt er bij ons zeker een hulpje,flauw hoor

Ik ben gevoelig voor muziek,als ik verdriet heb zet ik vaak bepaalde nummers op(en als ik vrolijk ben ook)

Als ik dan in (mijn) limburgs meewauwel moeten de kinderen altijd lachen.Ik ga hem nog eens opzetten.
Succes Mamzie! (ben ik nog op tijd om mee te duimen)

Ik ken de Heilige Antonius ook Zoeb. Daarom vond ik het ook zo grappig, omdat ik het voor me zag: jij al zoekend naar je spulletjes terwijl je een Sint Antonius versje aan het opzeggen was

Ik heb mijn haar behandeld met het nieuwe spul van de dokter en ik geloof dat het verschil maakt!!!
Mogguh

Fijn Gold! Jeuk is om gek van te worden! (en nu moet ik ook steeds aan jou denken als ik die reclame zie )

Die Sint he? Wat een wonder dat die man zo verplaatsbaar is Zoon is met zijn papa naar de Sint. Wel hebben we vanmorgen een begin gemaakt met de surprise. Werd ook tijd, ding moet dinsdag mee naar school

MissM, willen jullie wel blijven wonen in dezelfde stad?

De nieuwe bolide is er. Fijn! Heerlijk om gewoon weer met een auto te kunnen. Ik blijf dat één van de fijnste luxedingen vinden.

Zoeb, Skip is alweer 4 maanden. Geloof dat Okkie 10 dagen ouder is, dus jeh ebt nog 10 dagen om hier te komen

Oh ja, Coe, bedankt voor je tip bij de bh! Ik kijk dit nog even aan maar anders ga ik er misschien wel wat mee doen ja.

Marels, die jas die ik van jou had gehad, die is zo fijn want dan kan ik Skippy in de draagdoek doen en toch mijn jas dicht! Woei

Oh, en wat ik me afvroeg Zoeb: zijn er eigenlijk wel woorden die troosten als je je kind verliest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven