muziek downloaden iphone; slimmerds gevraagd

29-11-2010 13:16 9 berichten
Even een concrete vraag;

kan je muziek (van youtube) downloaden op je iphone? Of op een andere manier?

er bestaan geen domme vragen, toch?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan - al kun je iTunes niet omzeilen. Je kunt een programma als de Free Studio Manager downloaden op je computer. Met dit programma kun je youtube filmpjes downloaden. Deze kun je vervolgens converteren naar MP4 - met hetzelfde programma - en deze MP4 bestanden kun je via iTunes op je iPhone zetten.
En je kunt natuurlijk filmpjes op Youtube via je iPhone bekijken als je een snelle internetverbinding hebt.
Lorelai, weet jij toevallig ook hoe je podcasts uit iTunes naar je iPhone krijgt? Ik heb gesynchroniseerd maar als ik iPod op mijn iPhone open staat er niets bij podcasts....
Staat er ook niets bij video? Op je iphone bedoel ik...
Hey, dat is vreemd. Je weet zeker dat je hele iPhone gesynct is? En je kijkt onder 'more' en dan 'podcasts'?
quote:Lorelai schreef op 29 november 2010 @ 13:26:

Dat kan - al kun je iTunes niet omzeilen. Je kunt een programma als de Free Studio Manager downloaden op je computer. Met dit programma kun je youtube filmpjes downloaden. Deze kun je vervolgens converteren naar MP4 - met hetzelfde programma - en deze MP4 bestanden kun je via iTunes op je iPhone zetten.Mooi om te weten! Is dit gewoon legaal?
Ga in therapie!
Ehm...dat weet ik eigenlijk niet, erger nog, die vraag heb ik mezelf nog nooit gesteld. Maar het programma kun je legaal downloaden. Ik gebruik het ook voor presentaties, colleges etc.
Habibti: Toevallig heb ik nu exact hetzelfde probleem! Geen podcasts te vinden - maar de audiobestanden zijn wel als songs in mijn iTunes playlist terecht gekomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven