Does size matter?
maandag 10 december 2007 om 18:57
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
maandag 10 december 2007 om 19:01
Haha leuk onderwerp. Ben me ooit rot geschrokken bij het aanraken van de penis van een date.... zóóó groot... ik dacht gelijk 'dit gaat dus níet gebeuren!'. En is dus ook niet gebeurd.
Van de andere kant ook vriendje gehad met heeeel kleintje (wijsvinger ongeveer) en dat was ondanks iets zachter gevoel wel lekker. Maar inderdaad: eerste indruk is ook belangrijk!
Van de andere kant ook vriendje gehad met heeeel kleintje (wijsvinger ongeveer) en dat was ondanks iets zachter gevoel wel lekker. Maar inderdaad: eerste indruk is ook belangrijk!
maandag 10 december 2007 om 19:04
Vréselijk eigenlijk toch, die gedachte! Zo bekrompen, maar het is dus wel zo.
Ik heb juist eens een enorm groot geschapen neger gehad en je begrijpt dat nadien niemand daar ooit nog aan kon tippen. Maar kom op; wijsvingerlengte is toch echt een beetje saai? Ik voel dat denk ik niet
En weet je, ik vind het zo lekker om droog te neuken. Te schuren. Maar dan moet je natuurlijk wel wat voelen. Lukt niet met een stengeltje..
Ik heb juist eens een enorm groot geschapen neger gehad en je begrijpt dat nadien niemand daar ooit nog aan kon tippen. Maar kom op; wijsvingerlengte is toch echt een beetje saai? Ik voel dat denk ik niet
En weet je, ik vind het zo lekker om droog te neuken. Te schuren. Maar dan moet je natuurlijk wel wat voelen. Lukt niet met een stengeltje..
maandag 10 december 2007 om 21:22
maandag 10 december 2007 om 22:05
Mijn ervaring is dat het bij een ONS bijvoorbeeld wel teleurstellend kan zijn, maar als ik echt verliefd ben ik er prima mee kan dealen (...met een maatje minder dan hè...). Zeker in een relatie wen je er na verloop van tijd aan en dan kan het echt wel bevredigend zijn. Moet wel wat tegenover staan hehehe. Mannen die met iets minder dan een HEMA rookworst bedeeld zijn, ontwikkelen vaak weer vaardigheden op andere gebieden
maandag 10 december 2007 om 22:45
quote:Lynn1 schreef op 10 december 2007 @ 19:48:
Oh en ondanks de size doet de leeftijd er niet heel erg toe lijkt me. Dit is een openbaar forum, dus je mag reageren zoals je wilt.
vast iets in de orde van ; hoe ouder de vrouw , hoe groter die echo-put dus logisch dat .....etc. etc .
Maar hé....heb er al vaker naast gezeten
Oh en ondanks de size doet de leeftijd er niet heel erg toe lijkt me. Dit is een openbaar forum, dus je mag reageren zoals je wilt.
vast iets in de orde van ; hoe ouder de vrouw , hoe groter die echo-put dus logisch dat .....etc. etc .
Maar hé....heb er al vaker naast gezeten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 11 december 2007 om 01:46
ik vind dat ie net iets dikker (nee dus niet per se groter) moet zijn dan de gemiddelde dikte. dat is het lekkerste. veel dikker of groter vind ik niet fijn.
maar als ie kleiner is en dunner, ja dan baal ik wel. had leuke jongen leren kennen, en had daar op zich wel een SV van willen maken, maar hij had zon kleintje... alhoewel hij er wel heeeel goed mee om wist te gaan. alsof ie van zichzelf wist (en dat wist ie ook vast wel hahaha) dat ie een kleintje had, want hij wist precies die standjes te doen, en die bewegingen te maken dat ik hem Wel voelde.... (maar in vergelijking tot de dikkere van me ex-SV toch te weinig)
dus voor een SV had ik toch graag een grotere gewild
maar in een relatie... sja, dan accepteer ik dat gewoon....
maar als ie kleiner is en dunner, ja dan baal ik wel. had leuke jongen leren kennen, en had daar op zich wel een SV van willen maken, maar hij had zon kleintje... alhoewel hij er wel heeeel goed mee om wist te gaan. alsof ie van zichzelf wist (en dat wist ie ook vast wel hahaha) dat ie een kleintje had, want hij wist precies die standjes te doen, en die bewegingen te maken dat ik hem Wel voelde.... (maar in vergelijking tot de dikkere van me ex-SV toch te weinig)
dus voor een SV had ik toch graag een grotere gewild
maar in een relatie... sja, dan accepteer ik dat gewoon....
dinsdag 11 december 2007 om 13:08
Oke als man zijnde dan een reactie. Prima dat het (generaliserend gesproken....) prettiger is voor een vrouw als de man groter is geschapen. Groter in de lengte en in de dikte wel te verstaan.
Nu heb ik daar persoonlijk zeker niet over te klagen (pfff, gelukkig!). Maar wordt er eigenlijk ook wel eens bij stilgestaan dat een grotere ook niet altijd prettig is? Prettig bij de sex dus he. Oke, nou is dat maar bij een enkel standje en er blijft gelukkig nog meer dan genoeg andere mogelijkheden over. Maar toch, soms duw je dus ook ergens tegenaan hoor. En oke, dan mag 'ie wel 'groot' zijn maar het kan ook beperkingen opleveren.
Maar toch....toch zou ik 'm niet willen inruilen!!
Nu heb ik daar persoonlijk zeker niet over te klagen (pfff, gelukkig!). Maar wordt er eigenlijk ook wel eens bij stilgestaan dat een grotere ook niet altijd prettig is? Prettig bij de sex dus he. Oke, nou is dat maar bij een enkel standje en er blijft gelukkig nog meer dan genoeg andere mogelijkheden over. Maar toch, soms duw je dus ook ergens tegenaan hoor. En oke, dan mag 'ie wel 'groot' zijn maar het kan ook beperkingen opleveren.
Maar toch....toch zou ik 'm niet willen inruilen!!
dinsdag 11 december 2007 om 15:03
Zou de grootte van de penis voor mensen invloed hebben op de relatie?
Ik heb zelf een gemiddelde penis (14 cm) heb er tot nu toe nooit klachten over gehad. Een te lange lijkt me ook niet prettig, omdat je dan de baarmoederwand kan raken.
Verder heb ik begrepen dat de hoogste concentratie aan zenuwcellen aan het begin van de vagina zitten en dat er dieper in de vagina veel minder gevoel is bij veel vrouwen.
Ik denk dat de hoek die je maakt, de dikte, het ritme meer invloed hebben dan alleen de lengte toch?
En dan nog... je verandert er weinig aan. Iemand dumpen om de lengte van zijn penis lijkt me wel erg idioot
Ik heb zelf een gemiddelde penis (14 cm) heb er tot nu toe nooit klachten over gehad. Een te lange lijkt me ook niet prettig, omdat je dan de baarmoederwand kan raken.
Verder heb ik begrepen dat de hoogste concentratie aan zenuwcellen aan het begin van de vagina zitten en dat er dieper in de vagina veel minder gevoel is bij veel vrouwen.
Ik denk dat de hoek die je maakt, de dikte, het ritme meer invloed hebben dan alleen de lengte toch?
En dan nog... je verandert er weinig aan. Iemand dumpen om de lengte van zijn penis lijkt me wel erg idioot
dinsdag 11 december 2007 om 17:58
Kortzichtig? hahahaha
Maar ik me wel voorstellen dat je iets wilt voelen als vrouw, als je geen bevredigende seks hebt heb je ook geen bevredigende relatie denk ik..
Andersom maak ik het ook wel eens mee hoor, dat je bij de ene vrouw meer voelt als bij de andere, eigenlijk zouden ze aan bekkenbodemspieroefeningen moeten doen bij de gym op school, heb je je hele leven plezier van.
Off topic: scrabble anyone?
Maar ik me wel voorstellen dat je iets wilt voelen als vrouw, als je geen bevredigende seks hebt heb je ook geen bevredigende relatie denk ik..
Andersom maak ik het ook wel eens mee hoor, dat je bij de ene vrouw meer voelt als bij de andere, eigenlijk zouden ze aan bekkenbodemspieroefeningen moeten doen bij de gym op school, heb je je hele leven plezier van.
Off topic: scrabble anyone?
dinsdag 11 december 2007 om 18:16
dinsdag 11 december 2007 om 23:26
Ik heb eens een vriendje gehad met een penis die zo klein was dat ik er echt niks van voelde.. ...kon echt bijna niet zeggen of hij er nou in zat of niet..
Nu heb ik een, zoals Lynn zegt ` groot geschapen neger` en ik voel toch echt wel duidelijk verschil..Alleen weet hij hem ook heel goed te gebruiken en dat scheelt ook wel denk ik..
Denk dat er zeker mannen zijn met wat kleinere penissen die hun partner toch heel goed weten te bevredigen, terwijl er andersom ook mannen zijn met een hele grote die er niks van bakken..
Nu heb ik een, zoals Lynn zegt ` groot geschapen neger` en ik voel toch echt wel duidelijk verschil..Alleen weet hij hem ook heel goed te gebruiken en dat scheelt ook wel denk ik..
Denk dat er zeker mannen zijn met wat kleinere penissen die hun partner toch heel goed weten te bevredigen, terwijl er andersom ook mannen zijn met een hele grote die er niks van bakken..