NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
quote:EarthlyMatters schreef op 01 december 2010 @ 14:23:

[...]

Touwtjes en door de mouwen hè. Vroeg geleerd is oud ouder gedaan!
Nee, alleen pakketje bij de buren. Stomme mensen. De vorige bewoonster (bejaard bijna) had nooit post en deze wel eens ... niet normaal toch! .

* Oeps Nao., je mag volgende keer wel meerijden voorin mijn bakfiets al fluisterend richting ... rijd ik dan ...
E.M., ik vind je gezellig! (of willen mannen dat niet horen?)

Mijn gebit zag er weer keurig uit, aldus de tandarts.

Heb gelijk daarna alle sinterklaascadeautjes in huis gehaalt en een olie/krentenbol omdat ik zo lief ben vandaag.
Hier ook alles same same hoor. Ben vandaag vrij en verveel me.
Dank EM! .... maar dit betekend niet dat je weer je snor kan drukken voor de volgende meet
Dank je, Zon. Deze man kan dat zeker waarderen. Lief van je!
Lekker trouwens , olie- en krentenbol ... of is er bij jullie een speciaal gecombineerd recept?

Paula Abdul - Opposites Attract
F#@$, ik wacht op een smsje terwijl KPN een storing heeft in t mobiele netwerk. Ik zag al dat mijn internet + push mail platlag maar bellen en smsen blijkbaar ook
Nou E.M., als ik alleen krentenbol had gemeld, dan zou je kunnen denken dat ik die van de bakker bedoel. Nu weet je precies waar het over ging
Dat is zo Zon. Besef me trouwens wel dat het alweer 1 december is vandaag! Tijd vliegt, niet normaal!
Ik ben altijd spraakzaam EM

Nou ja, misschien de laatste tijd niet meer op Nb....Maar ik heb vannacht nog een goed gesprek gevoerd met Zwup en Phil.
Love

En ja, december alweer , time flies...
Geeft ook niet Love. Doe gewoon lekker je ding! Vrijheid blijheid toch?!

Het is niet alleen 1 december vandaag, maar ook woensdag en dat laatste betekent frituren! Mag ik alvast wat bestellingen opnemen?
quote:EarthlyMatters schreef op 01 december 2010 @ 14:26:

* Oeps Nao., je mag volgende keer wel meerijden voorin mijn bakfiets al fluisterend richting ... rijd ik dan ...
Ik sla de frituur over. Net een broodje krabsalade op .....

Stomme k%# KPN ....
Ik ga ehh..nou ja, maar series kijken, eten en muziek luisteren vandaag ofzo.
quote:EarthlyMatters schreef op 01 december 2010 @ 14:52:

Geeft ook niet Love. Doe gewoon lekker je ding! Vrijheid blijheid toch?!

Het is niet alleen 1 december vandaag, maar ook woensdag en dat laatste betekent frituren! Mag ik alvast wat bestellingen opnemen?

Mag ik elke woensdag bij je komen wonen EM???

Je weet als het goed is wat ik wil
Love, jij mag dat! Alleen blijven slapen wordt moeilijk hè

*chips, nu moet ik gaan nadenken wat je ook alweer had ... frikandel speciaal en patatje?
Wat is het geworden, Phil?

Was idd een goed gesprek vannacht. Hoe is het met je?

Noom, dat kut Hopelijk werkt het snel weer.

Ik zit (gelukkig) in een super drukke trein nu. Ben helemaal ingebouwd en vraag me heel hard af of ik er zo nog uit komt. Mijn dikke vest + jas liggen in het rek boven
Eerst nog even administratie afronden:

Zorgverzekering: check

En dan..wat heeft een normaal burger verder nog?
quote:EarthlyMatters schreef op 01 december 2010 @ 15:37:

Love, jij mag dat! Alleen blijven slapen wordt moeilijk hè

*chips, nu moet ik gaan nadenken wat je ook alweer had ... frikandel speciaal en patatje?

Hoezo is blijven slapen lastig?? Je hebt toch een bed??

Ik wilde geen chips.....Ik wil graag een frietje speciaal, frikandelspeciaal en een berehap met pindasaus
\\\\ lol \\\\ berehap met pindasaus!

Ik heb een bed ja, maar jij was vorige keer niet zo tevreden met mijn bed .... dus ...
Het is inboedel en aansprakelijkheid geworden. Lijkt me wel best zo.
Oh ja.....

Ach ja, neem je de friet mee en dan slapen we hier bij mij Je moest toch nog kussens uittesten, bed en we zouden films gaan kijken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven