NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
quote:Aubrey schreef op 01 december 2010 @ 21:25:

En om eventuele misverstanden te voorkomen; veel vrouwen vind ik niet leuk, de NB ladies natuurlijk uitgezondert.

Alle reacties Link kopieren
Nee er is geen bezwaar Boog, ik zeg alleen dat ik niet geloof dat er niets achter zit.

Maar hey, let well: achterdocht is my middle name he.
quote:Lovestar schreef op 01 december 2010 @ 21:25:

[...]

Hahaha!!!

(de volgende wordt me niet door de andere Nb'ers in dank afgenomen denk ik......)

Zullen we samen uitvinden?? Moet lukken. Ik ben creatief, sportief, heb doorzettingsvermogen en heb een goed technisch inzicht ... wat breng jij in?
Geeft niet Phil. Beetje achterdocht is niet slecht. Zeker als je slechte ervaringen hebt.
quote:EarthlyMatters schreef op 01 december 2010 @ 21:28:

[...]

Moet lukken. Ik ben creatief, sportief, heb doorzettingsvermogen en heb een goed technisch inzicht ... wat breng jij in?

Hahahahaha

Ehm, ik breng in: bed, (teveel) kussens. Ben sociaal, spontaan, impulsief en goed met kinderen
Die achterdocht hoef je niet actief hier op je medeforummers te projecteren Phil. Het is een keuze om dat wel of niet te uiten. Het komt op mij erg onwelkom over naar de heren hier.
Ja EM, zeker via het internet.

But anyway.. Kansloos zeg, die bachelor. Nou ja, die vrouwen vooral.
Naomi, als je goed leest dan bedoel ik dat niet zo. En volgens mij valt het allemaal wel mee, ze snappen vast hoe ik het wel bedoel.
Tis koud he, vandaag? Dat schijnt zo nog de hele week te blijven.
Ja, schijnt iets met het jaargetijde te zijn ... weet ook niet precies.
That killed that conversation. Ik ga ff Frost kijken.
quote:Lovestar schreef op 01 december 2010 @ 21:30:

[...]

Hahahahaha

Ehm, ik breng in: bed, (teveel) kussens. Ben sociaal, spontaan, impulsief en goed met kinderen
E.M. en L.S., het spat ervan af. Ga ajb samen dat kussen van E.M. verkrachten.

Enne Au...ik ook van jou
Hm, nou dag!
quote:Lovestar schreef op 01 december 2010 @ 21:30:

[...]

Hahahahaha

Ehm, ik breng in: bed, (teveel) kussens. Ben sociaal, spontaan, impulsief en goed met kinderen Les 2 uit boek 11 stelt dat bij onhandige seks goed met kinderen een groot voordeel is!
Alweer sorry Zon. Ik ga nog een koud biertje halen.
quote:EarthlyMatters schreef op 01 december 2010 @ 21:38:

Alweer sorry Zon. Ik ga nog een koud biertje halen. Of buiten een plasje doen, dat maakt de boel wel weer rustig.
quote:EarthlyMatters schreef op 01 december 2010 @ 21:37:

[...]

Les 2 uit boek 11 stelt dat bij onhandige seks goed met kinderen een groot voordeel is!

Zolang de sex maar niet MET kinderen is

Ik heb in boek 28 gelezen dat je van sex kinderen kan krijgen....Zou dat waar zijn?
Ik ga CM kijken, tot later allemaal!
Dat is het niet Zon. Als ik al even niet meer actief ben, ga ik mezelf niet pijnigen. Alles is onder controle ... zit in zelfbeschermingsmode.

Kijk ondertussen Criminal Minds ... zijn ze op vakantie wordt er daar een moord gepleegd.
Goede avond iedereen,

Goede gesprekken weer vanavond. Ik mis wel al de actie de laatste paar dagen.
Zou best kunnen. Mijn ouders hadden de collectie van 29 t/m 46 en hebben die na mijn geboorte als spouwmuurisolatie gebruikt, heb ik vernomen.

Had je die drie films nu al gezien trouwens?
Avond SP! Hoe is het jou vergaan de laatste dagen dan?

pff, ik moet echt eens goed lezen voor ik wat schrijf hier ... maak de laatste tijd belachelijke fouten.
Volgens mij de laatste paar weken SP Kom je weereens een avondje meeschrijven?
SP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven