NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Ik verbaas me overigens dat we al op pagina 60 zitten
Alle reacties Link kopieren
er zijn ook helemaal geen mannenfora bedenk ik me nu.. dit is een heel groot algemeen forum over de meest uiteenlopende onderwerpen.. daar is helemaal geen alternatief voor.. enige "mannen" fora die ik ken zijn specifieke fora over een bepaald onderwerp.. auto's bijvoorbeeld..
P&W kijk ik zo goed als nooit, agut Theo Maassen....tsja wat zal ik daar van zeggen.

Mijn kat terroriseert me, hij zit in mn elleboog te happen... wil naar bed en ik moet mee geloof ik. (Nee echt mijn kat is volkomen normaal, not)
Auto's, pc, radiografisch bestuurbare (nou ja vul maar in) helicopters hebben we hier last van...
katten zijn leuk glitzz.. altijd leuk zo'n speelkameraadje in huis.. .. zeker als ze de gekke 5 minuten krijgen en door het huis gaan rennen..
Klopt, meeste gaan over techniek.
Ah, ik zit geen P&W te kijken, vandaar dat ik jullie niet volg.

De kruik ligt mijn bed te verwarmen, op voethoogte .....

Boog, het Tweakersforum is een redelijk mannendomein
Glittz, er bestaan geen normale katten.

Boog, wil je die twee van mij hebben??
Dat duurt hier minstens 15 minuten, met als gevolg dat alles wat ooit op tafel lag op de grond ligt.

(Kat is net een hond want hengelt ook naar de post in de brievenbus)
Wauw, jij hebt er twee!
quote:Naomii schreef op 02 december 2010 @ 00:02:

Boog, het Tweakersforum is een redelijk mannendomein Dat zijn dus inderdaad pure techniek fora.. heel nuttig als je iets specifieks zoekt, maar niet om slap te ouwehoeren..
quote:boogster schreef op 01 december 2010 @ 23:58:

er zijn ook helemaal geen mannenfora bedenk ik me nu.. dit is een heel groot algemeen forum over de meest uiteenlopende onderwerpen.. daar is helemaal geen alternatief voor.. enige "mannen" fora die ik ken zijn specifieke fora over een bepaald onderwerp.. auto's bijvoorbeeld..Www.vi.nl
Nao:.. die twee katten wil je toch helemaal niet kwijt?.. je zou dagenlang huilen..
Speelkameraadje.... (ohhh ja daarom snoei ik zn nagels natuurlijk)

Whaha, nou monster is op weg naar boven, ik ga dr achteraan, anders moet ik heel raar gaan liggen wil ik nog in mn bed passen.

Truste allemaal.
Zullen wij anders een slowchat op tweakers openen?
truste glitje :-)
Euhmm ok EM tis duidelijk, echt tijd om naar bed te gaan.

Doeggie
Trusten!
Ze hebben er toch ook een soort overige pijler, of niet?

Boog, je wil niet weten hoe vaak ik mijn katten al ter adoptie heb aangeboden. Aan verschillende scharrels, aan Love als ik me niet vergis en laatst zelfs aan een van de 2 directeur-eigenaren van het bedrijf waar ik ga werken Dat dagenlang huilen neem ik wel op de koop toe joh
wat heb je voor katten? heb je fotootje?
Heb je dan zo'n hekel aan mij dat je mij die monsters geeft??
quote:EarthlyMatters schreef op 02 december 2010 @ 00:06:

Zullen wij anders een slowchat op tweakers openen?

Daar hebben ze vast geen regels over hengelen
Wil je er echt van af?
Als ze geen regels hebben dan is het niet leuk
quote:boogster schreef op 02 december 2010 @ 00:12:

wat heb je voor katten? heb je fotootje?Op mijn hyves Boog .... al waren ze daar op die foto's nog wel klein en schattig. T zijn grote, rode monsters. Half Noorse boskat, half huis-tuin-en-keukenkat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven