Afscheidstopic..

02-12-2010 21:07 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is om gedag te zeggen aan de-vrouw-die-altijd-een-bloem-onder-haar-bericht-poste!!

BELANGRIJK: Dit is dus een serieus topic, gewoon om haar een hart onder de riem te steken.. ze heeft ondertussen wel een hele tijd dit forum draaiende gehouden!!! Dus wel lief blijven alsjeblieft!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 december 2010 @ 21:38:

[...]

Ja N.....?

Van mij ook. Ik zal je echt oprecht missen. Roseetje voor je lieverd, een dikke en .

Roseetje moet er nog een keer van komen. Hier alvast eentje voor jou.

[afbeelding]Nou ja, ik denk dat het over haar gaat ja! Maar afscheid? Mag hopen dat het tijdelijk is!
quote:Vinyl schreef op 02 december 2010 @ 21:40:

[...]

Nou ja, ik denk dat het over haar gaat ja! Maar afscheid? Mag hopen dat het tijdelijk is!Ohhh, heb mijn post toch maar verwijderd want ik ken er meer met een bloemetje eronder dus laten we maar hopen dat het niet zo is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als het zo is en het is Naomi dan snap ik het helemaal en lijkt het me een goede move om in de anonimiteit te verdwijnen. Succes meid.
Je bent een prima mod Naomi, die (naar mijn idee) veel te veel taken had in veel te weinig uren. Hoop dat je snel opknapt en ons kan bevrijden van onze huidige mod. (grapje..)
.
Naomi weg? Ik heb haar wel eens een paar keer uitgenodigd een biertje te drinken. Kan nu niet meer dus (was geen verzoekje hoor).

Dag Naomi.
Op het noemen van de naam van een Viva medewerkster staat volgens de nieuwe forumregels tegenwoordig een permaban.

Bedankt en tot ziens Naomi !!

En tabé allemaal !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hmmm .. ik ben nog steeds niet gepermaband.

Voorzichtige conclusie: Naomi is geen Viva medewerkster meer dus haar naam mag genoemd worden.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Dag Naomi! Je was een goede moderator! Idd 1 die zich 3 slagen in de ronde moest werken. Wens je alle goeds toe voor jou en je gezin!
Dag Naomi! Tot ziens (onder je nieuwe naam)!
riem

*prik*

*hardere prik*

*steek*

hart

Bedankt!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven