NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
En dit kapsel? Is wel wat langer, maar vind 't wel leuk. Volgens mij heb ik zoiets trouwens al een keertje gehad.
I am surrounded by morons
Twis, ik vind jouw haar ook mooi Wel stoer dat je het durft af te knippen. Ik zou voor de Katie Holmes coupe gaan!
Ja Twis, doe maar.

No, wat vervelend. Beterschap.
Twis, dat vind ik een heel leuk kapsel.

Nouja, het gaat wel hoor, ben niet misselijk, maar heb de hele tijd het gevoel dat ik moet kotsen.
Cum non tum age
quote:Aubrey schreef op 03 december 2010 @ 15:34:

Ja Twis, doe maar.

Wat moet ik doen, Au?
quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 15:31:

En dit kapsel? Is wel wat langer, maar vind 't wel leuk. Volgens mij heb ik zoiets trouwens al een keertje gehad.Sweet.
quote:noa schreef op 03 december 2010 @ 15:37:

Twis, dat vind ik een heel leuk kapsel.

Which one? Nicole Richie?

Nouja, het gaat wel hoor, ben niet misselijk, maar heb de hele tijd het gevoel dat ik moet kotsen.Huh? Wat moet ik me daar precies bij voorstellen? Lijkt me wel echt een naar gevoel, dus sterkte!
Wat jij wil, Twis.

No, dat is een naar gevoel.
Goedemiddag, leuke kapsels Twis en een hallo aan de rest!
Die pony van Nicole lijkt mij "lastig" in de praktijk, maar het kapsel + Nicole lijkt mij cute.

Ik moet er vandoor op kerstboomjacht.
Hey Phil
Hey SP!
Hoi SP en hoi Phil!

Phil en Au, welk kapsel vinden jullie het leukst? Sorry voor m'n gezeur, maar ik heb gewoon echt even advies nodig Die plaatjes zijn sowieso slechts een richtlijn hoor. Ik ga het uiteraard aan mijn kapper voorleggen. Die ziet vanzelf wel wat er wel en niet mogelijk is met mijn haar.
Ik zou het persoonlijk niet te kort doen Twis, niet zoals Posh Spice dus. Wat langer en dan stijl is mooi.
Ja, maar ik heb zoveel kapsels gehad, dat ik nu echt even wat anders wil. Dus dat betekent dat ik voor kort(er) moet gaan.

Hoe gaat 't met je vandaag? Heb je een goede dag?
Hi Phil & SP!

Succes SP! zoek een mooie uit!
Ik kan geen plaatjes zien, Twis, maar zo uit m'n hoofd gezegd vind ik die van Katie wel leuk. Jij hebt daar wel het soort haar voor, mooi glad en glanzend.
Hmm, maar dat kapsel van die blonde actrice (?) is toch niet heel kort, zoiets vind ik nog wel leuk. Dat van Posh vind ik kort.

Vind het sowieso lastig te oordelen hoor, ken je gezicht niet en daar hangt een bepaald kapsel ook wel van af. Niet alles staat iedereen.

Heb geen goede dagen eigenlijk, kut gewoon

Hoi EM!
Daarom ga ik waarschijnlijk niet voor het kapsel van het blondje. Been there, done that. Is trouwens Nicole Richie, de dochter van. Ik neig naar Katie Holmes.

Alleen maar kutdagen dus? Ik dacht dat je al op heel veel huilvrije dagen zat. Dat is toch al heel positief? Take it one step at a time, babe. Hoe gaat het met je fotoboek?
Ik wil dit jaar misschien ook wel een kerstboompje. Het heeft toch altijd wel iets gezelligs, iets kneuterigs
He bah Phil. Vind het echt klote voor je.
Cum non tum age
Katie Holmes kapsel is leuk inderdaad. Doe het gewoon, wat heb je te verliezen? Niks.

Oh niet alleen maar kutdagen, maar de laatste dagen wel. Huilvrije dagen zijn er maar 5 gebleven. Vannacht heftig gedroomd, ik kon er niet uitkomen, zat er helemaal in. En tja, dan sta je ook niet met een vrolijk gevoel op. Dus hier zit ik dan..

Fotoboek is nog niet af, maar gaat wel lukken voor het eind van het jaar. Ik ben bijna aan de periode toe van lange vakantie van mij en ex. Is het heel erg dat ik er enorm tegenop zie en eigenlijk helemaal geen zin heb nu om daarmee aan de slag te gaan?
Wat leuk dat je een orchidee hebt gekregen Au

Love, wat is MTS? Zou ik dat eigenlijk moeten weten?

Mijn college was zwaar nutteloos, maar wel eerder afgelopen gelukkig
Nee hoor Phil, dat lijkt me heel normaal. Is ook niet niks om te doen, maar juist die dingen zijn goed voor het verwerkingsproces.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven