NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
Okay, laatste poging kapsel voor Twis.

En zo'n msngesprek afsluiten is makkelijker gezegd dan gedaan. Geloof me.
Weet ik Phillie
quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 17:01:

Ik hou niet van online shoppen. Althans geen kleding. Dat wil ik eerst zien, ruiken en voelen

[...]Ik ook. Ik kijk ook altijd naar de stof waarvan het gemaakt is. Ik hou van natuurlijke stoffen als 100% katoen, wol, cashmere, linnen e.d. Liefst geen nylon of polyester.
Philein
Ik ga even mijn dochter naar bed brengen.
Ik heb Jennifer net even bekeken en ze is best goed.
Nou, het zit er op. Wat een heftigheid weer, heb er eigenlijk geen woorden voor. Hij gaat me straks bellen.
Dat meen je niet! Zie je dat wel zitten?

Ik heb net gemarktplaatst en geboden op een nieuw shirtje (schade, 11 euro)
Ok, het moge duidelijk zijn dat jullie allemaal geen smaak hebben Ik hou heel erg van een eigen geluid, maar Jennifer's stem vind ik echt niet om aan te horen. Piepend, hijgend, geen volume en toondoof. Zo, ik heb gezegd!
I am surrounded by morons
quote:Philein schreef op 03 december 2010 @ 18:49:

Nou, het zit er op. Wat een heftigheid weer, heb er eigenlijk geen woorden voor. Hij gaat me straks bellen.Niet doen!! Ik snap dat het moeilijk is en je het op een bepaalde manier ook fijn vindt om hem te spreken, maar dit gaat voor zo'n enorme set back zorgen. Vraag hem alsjeblieft om niet te bellen. Of nog beter, neem niet op.
Goed zo Zwup, die 11 euro kun je vast wel missen. En of ik het zie zitten om hem te spreken? Héél erg zwaar, maar misschien even nodig op dit moment. Ben elke seconde van de dag met hem bezig, dus dit kan er ook wel bij.

Geen idee wat er gezegd gaat worden. Hij vliegt morgen naar zijn thuisland..

En Twis, ach, kwestie smaakverschilletje hè
quote:Sophiepapa schreef op 03 december 2010 @ 18:30:

Okay, laatste poging kapsel voor Twis.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het superlief, maar dit is wederom not my cup of tea. Ik vind deze kapsels een beetje oubollig

Bovendien is mijn haar supersteil en daardoor ongeschikt voor dit soort kapsels.

Maar nogmaals, vielen Dank voor de moeite!
Jahoor De schade valt mee

Phil, als je denkt dat het hierdoor beter wordt (of iig niet slechter) dan gewoon doen inderdaad. En als het wel slecht uitpakt, kom je er uiteindelijk ook weer overheen. Het is alleen even behoorlijk kut misschien
Twis, ik snap je advies en waarschijnlijk had ik jou hetzelfde gegeven als je in mijn schoenen stond, maar toch móet ik hem spreken. Ik ben gebroken, echt, het kan niet erger dan dit, dus ik denk dat het telefoontje me -gek genoeg- alleen maar goed kan doen.
Ik snap het wel, Phil en je moet het echt helemaal zelf weten. Ik hoop alleen dat het je niet nog meer naar de klote helpt en daar ben ik wel bang voor
quote:Zwuppeliennn schreef op 03 december 2010 @ 18:50:

Ik heb net gemarktplaatst en geboden op een nieuw shirtje (schade, 11 euro)Nieuw of tweedehands?
Nieuw

Ik hou niet zo van tweedehands
quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 18:52:

Ok, het moge duidelijk zijn dat jullie allemaal geen smaak hebben Ik hou heel erg van een eigen geluid, maar Jennifer's stem vind ik echt niet om aan te horen. Piepend, hijgend, geen volume en toondoof. Zo, ik heb gezegd!

Ik vind je bezorgdheid lief Twis, maar ik zie het net zoals Zwup zegt, als het tegenvalt kom ik ook daar wel weer overheen.

Ik wil naar de sauna. Kunnen we niet een sauna meet regelen ofzo?! Zeer spoedig aub dan hè.
Gelukkig dat je er ook zo in staat Phillie Die instelling heeft mij heel erg geholpen toen mijn laatste relatie op de klippen liep. Het was heel erg kut, maar ik wist dat het echt wel weer beter met me zou gaan na een tijdje.
Dat moet toch wel hè Zwup, kan toch niet tot mijn 80e treuren om hetzelfde?

Het moeilijkste vind ik dat hij me daarnet zei dat het niet aan mij ligt, dat hij het gevoel heeft mij op dit moment niet het leven kan bieden dat ik nodig heb en verdien. Dat hij in eerste instantie niet van iemand houdt met zijn hart, maar met zijn hoofd. Als dat goed zit, dan zit alles goed. En omdat zijn hoofd nu zegt dat het niet de juiste timing lijkt te zijn, kan hij ook niks met zijn hart. Ook al ben ik misschien wel het beste wat hem is overkomen.

Boehoeee!
Ik ben er snel vandoor. Hele fijne avond iedereen!

* zoef
Precies Phillie

Jeetje, wat een redenatie zeg! Wat moet je daar nou mee Dat maakt het volgens mij haast alleen maar erger en moeilijker om los te laten......
quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 18:56:

[...]

Ik vind het superlief, maar dit is wederom not my cup of tea. Ik vind deze kapsels een beetje oubollig

Bovendien is mijn haar supersteil en daardoor ongeschikt voor dit soort kapsels.

Maar nogmaals, vielen Dank voor de moeite! Bovenstaande de foto's en het kapsel zijn inderdaad van de jaren '90, maar het is weer terug en weer helemaal nu in 2010.

Streetstyle: Kort en blond 14-10-2010

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven