NB, deel 17
vrijdag 3 december 2010 om 19:37
quote:Zwuppeliennn schreef op 03 december 2010 @ 19:31:
Precies Phillie
Jeetje, wat een redenatie zeg! Wat moet je daar nou mee Dat maakt het volgens mij haast alleen maar erger en moeilijker om los te laten......
Ja, nogal.
Soms dan droom ik dat ie alles opzij zet, naar me toe komt en we nog lang en gelukkig leven..
Dát is pas een redenatie hè..
Precies Phillie
Jeetje, wat een redenatie zeg! Wat moet je daar nou mee Dat maakt het volgens mij haast alleen maar erger en moeilijker om los te laten......
Ja, nogal.
Soms dan droom ik dat ie alles opzij zet, naar me toe komt en we nog lang en gelukkig leven..
Dát is pas een redenatie hè..
vrijdag 3 december 2010 om 19:39
quote:Philein schreef op 03 december 2010 @ 19:37:
[...]
Ja, nogal.
Dát is pas een redenatie hè.. Ach, hij is in ieder geval op gevoel gebaseerd in plaats van op je hoofd Kan me voorstellen trouwens dat je dan heel erg kut wakker wordt.
[...]
Ja, nogal.
Dát is pas een redenatie hè.. Ach, hij is in ieder geval op gevoel gebaseerd in plaats van op je hoofd Kan me voorstellen trouwens dat je dan heel erg kut wakker wordt.
vrijdag 3 december 2010 om 21:21
Ai, wat vervelend dat je op je snoet bent gegaan! Hoop dat je er snel weer vanaf bent.
Kan me voorstellen dat je er tegenaan aan het hikken bent. Wanneer moet het gaan gebeuren trouwens?
Nee, mijn moeder heeft ongelijk gekregen. Het was wel koud, maar op de heenreis heb ik er helemaal geen last van gehad. Alleen toen ik 's avonds om 12 uur op de bus naar huis stond te wachten was het een beetje fris, maar de bus was er binnen 5 minuten.
Kan me voorstellen dat je er tegenaan aan het hikken bent. Wanneer moet het gaan gebeuren trouwens?
Nee, mijn moeder heeft ongelijk gekregen. Het was wel koud, maar op de heenreis heb ik er helemaal geen last van gehad. Alleen toen ik 's avonds om 12 uur op de bus naar huis stond te wachten was het een beetje fris, maar de bus was er binnen 5 minuten.
vrijdag 3 december 2010 om 21:29
Dankjewel voor het compliment SP, dat valt alleen best wel tegen hoor Ik zat van boven tot beneden dik ingepakt. Had een paar (winter) bergschoenen aan, 2 leggings, een dik fleecevest, michelinmannetje bodywarmer, dikke sjaal, muts, capuchon en handschoenen. Ik zou niet misstaan op een piste ergens in zweden ofzo
vrijdag 3 december 2010 om 22:41
vrijdag 3 december 2010 om 22:44
vrijdag 3 december 2010 om 22:48