NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
quote:angel1971 schreef op 03 december 2010 @ 21:56:

ik ga met de feestdgn het zh bekijken .

Dat is ook niet gezellig
I am surrounded by morons
Wat een gekkenhuis hier trouwens! Ik ben echt heel moe, maar wil eigenlijk de uitslag van TVOH zien.
Hoi Twis, Kom op !
Bart is door, dus ik kan met een gerust hart naar bed. Slaap lekker!
Slaap lekker Twis !
quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 18:56:

[...]

Ik vind het superlief, maar dit is wederom not my cup of tea. Ik vind deze kapsels een beetje oubollig

Bovendien is mijn haar supersteil en daardoor ongeschikt voor dit soort kapsels.

Maar nogmaals, vielen Dank voor de moeite! Wat vind je van het volgende kapsel ? (Heel mooi pak van Chanel trouwens. Jammer van het bont.)

quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 22:48:

[...]

Sorry, maar ik vind vallende mensen altijd hilarisch. Wel kut dat je je pijn hebt gedaan ik moet ook altijd lachen hoor vervelend is dit keer dat ik het zelf was
quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 22:49:

[...]

Dat is ook niet gezellig ik kan er niet mee zitten eerlijk gezegd,ik kan het maar gehad hebben
Hey hallo,

Angel, wat naar dat je niet thuis kunt zijn deze kerst

Twis, lastig voor jou dan om een nieuw kapsel te vinden ben benieuwd wat het wordt.

Mijn tel.gesprek zit erop. En sjongejonge, tja, wat kan ik zeggen. Ik hou van hem, hij houdt van mij. We lachten, huilden en hij noemde mijn koosnaampje toen we ophingen.

Kortom: ik ben er niets mee opgeschoten en realiseer dat de liefde gewoon heel kut is. En vooral zo oneerlijk.
Engel en Philein,

Sterkte !
Phillie

Bied het ook geen opening voor de toekomst?

Engel, dat is wel snel en niet de meest toffe tijd om er te liggen zeg
Ik ga naar bed. Slaap lekker alvast !

Edit: sorry, dit kan ongeïnteresseerd overkomen.
Och Zwup, maar hoe dan, vraag ik (en hij) me af? Dan moeten we jarenlang een longdistance relatie gaan hebben. En dan? Waar ligt onze toekomst? Hij wil niet naar NL, tenminste, zoals hij er nu instaat.

Ik voel me echt zo machteloos.
Ow Phillie....wat kut Als praktische zooi roet in het eten gooit kan je zo weinig doen

Nog maar een voor je.
Hallo! Happy New Topic!
Stom he. Ik wil zooo graag bij hem zijn, het is verschrikkelijk gewoon. Ga jij nog wat doen vannacht, of niet? Ik spring even onder de douche, daarna nog wat Criminal Minds kijken.
EM, hahah, de eerste keer vandaag dat ik hardop zit te lachen , humor!
Dat meen je niet SP. Je snapt waarschijnlijk wel dat ik daar helemaal niks van begrijp. Echt he-le-maal niks.
Nee, geen plannen Phil. Nog even tv kijken en dan slapen. Vind het wel goed voor vandaag.

Hmmmmm......tsjah.....dat kan, maar vind het persoonlijk wat overdreven. Al voelt maastricht voor mij wel echt als het buitenland
Goed zo, Phil. Ik ben net terug van een verjaardag en het was wel gezellig Hoe is het hier gegaan?
Hm, is allemaal zo rationeel he. Lastig hoor. Ieder mag zijn eigen keuzes maken natuurlijk, maar gevoelsmens als ik ben...nee, rijmt heel slecht voor mij. Als mijn vriend toch eens in Maastricht zou wonen en ik op Schiermonnikoog, God, wat zou ik gelukkig zijn.
Tsjah......Das lullig, maar ik zie nog wel oplossingen....
Jeetje SP. Zou toch zeggen dat er een mooie toekomst te wachten staat in zo'n relatie. Jammer zeg ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven