NB, deel 17
zaterdag 4 december 2010 om 20:21
zaterdag 4 december 2010 om 20:25
zaterdag 4 december 2010 om 20:30
quote:Philein schreef op 04 december 2010 @ 20:25:
Dat heb je goed SP!
Ik weet nog niet of Sint vier, Angel, beslis ik morgen.
Heb een gezellige avond gehad, ben redelijk vrolijk nav het telefoontje gister. Mijn hoofd houdt me ontzettend voor de gek, I know, maar laat maar even zo.
Ik moet straks een bus proberen te scoren, hopelijk lukt dat.laat het maar even zo en geniet van de gezellige momenten meis
Dat heb je goed SP!
Ik weet nog niet of Sint vier, Angel, beslis ik morgen.
Heb een gezellige avond gehad, ben redelijk vrolijk nav het telefoontje gister. Mijn hoofd houdt me ontzettend voor de gek, I know, maar laat maar even zo.
Ik moet straks een bus proberen te scoren, hopelijk lukt dat.laat het maar even zo en geniet van de gezellige momenten meis
zaterdag 4 december 2010 om 20:31
quote:EarthlyMatters schreef op 04 december 2010 @ 20:27:
Ik ben man natuurlijk Engel. Alleen door een fout in het forum staat ik nu als vrouw.
oh op die fiets!
engel haar hoofd is een beetje een warboel en volgt soms de dingen niet meer,vandaar dat ik even duidelijkheid wilde hebben
Als vrouw was je vast ook leuk geweest hoor daar niet van
Ik ben man natuurlijk Engel. Alleen door een fout in het forum staat ik nu als vrouw.
oh op die fiets!
engel haar hoofd is een beetje een warboel en volgt soms de dingen niet meer,vandaar dat ik even duidelijkheid wilde hebben
Als vrouw was je vast ook leuk geweest hoor daar niet van
zaterdag 4 december 2010 om 21:16
Ben benieuwd. Dit staat op de NS Reisplanner:quote:Winterse omstandigheden
Door diverse storingen rijdt er in de "brede Randstad" een aangepaste dienstregeling met voornamelijk nog stoptreinen. Houdt u rekening met een aanmerkelijk langere reistijd.
Dit zal duren tot aan het einde van de dienstregeling van zaterdag 4 december.
Raadpleeg de reisplanner vlak voor vertrek voor een actueel advies.
Door diverse storingen rijdt er in de "brede Randstad" een aangepaste dienstregeling met voornamelijk nog stoptreinen. Houdt u rekening met een aanmerkelijk langere reistijd.
Dit zal duren tot aan het einde van de dienstregeling van zaterdag 4 december.
Raadpleeg de reisplanner vlak voor vertrek voor een actueel advies.