NB, deel 17
zaterdag 4 december 2010 om 23:07
quote:Zwuppeliennn schreef op 04 december 2010 @ 22:55:
Oh gezellig!! Ook nog sinterklaasdingen gedaan?
Ik heb uitgeslapen en ben toen even de stad in geweest. Toen ik terugkwam leek ik op de verschrikkelijke sneeuwman..... Heb wel heerlijk allemaal kaarsen, hele gave, geshopt van mijn cadeaubonnen. De goeie grap was dat alles 50% korting had Dus ik zit voor een prikkie op de eerste rang.
Het was me wat qua weer hé??
Geen Sinterklaas-achtige taferelen. Gewoon gezellig Jij er nog wat aan gedaan?
Oeh, ik word ook altijd blij als je veel heb voor weinig
Oh gezellig!! Ook nog sinterklaasdingen gedaan?
Ik heb uitgeslapen en ben toen even de stad in geweest. Toen ik terugkwam leek ik op de verschrikkelijke sneeuwman..... Heb wel heerlijk allemaal kaarsen, hele gave, geshopt van mijn cadeaubonnen. De goeie grap was dat alles 50% korting had Dus ik zit voor een prikkie op de eerste rang.
Het was me wat qua weer hé??
Geen Sinterklaas-achtige taferelen. Gewoon gezellig Jij er nog wat aan gedaan?
Oeh, ik word ook altijd blij als je veel heb voor weinig
zaterdag 4 december 2010 om 23:11
zaterdag 4 december 2010 om 23:14
zaterdag 4 december 2010 om 23:29
zaterdag 4 december 2010 om 23:30
quote:Twisted schreef op 03 december 2010 @ 14:54:
Ik heb zin om mijn haar af te knippen. Wat vinden jullie een leuk kapsel? Niet ultrakort, maar 't mag best een beetje kort zijn. Graag een plaatje plakken
Oeh......Leuk!!!
Ben je er klaar voor?? Komen ze....
Ik ben fan van laagjes en een pony
Hoop overigens dat je dit terugleest....Maar zal het nog een keer tegen je zeggen als je online bent weer
Ik heb zin om mijn haar af te knippen. Wat vinden jullie een leuk kapsel? Niet ultrakort, maar 't mag best een beetje kort zijn. Graag een plaatje plakken
Oeh......Leuk!!!
Ben je er klaar voor?? Komen ze....
Ik ben fan van laagjes en een pony
Hoop overigens dat je dit terugleest....Maar zal het nog een keer tegen je zeggen als je online bent weer
zaterdag 4 december 2010 om 23:31
quote:Naomii schreef op 03 december 2010 @ 14:58:
Ik hou wel van je zelfmoord muziek EM
Mijn haar is korter nu, kaaklijk ipv schouders, en het krult hierdoor wel leuk. Maar ik ga het wel weer laten groeien Ben overigens zooooooooo benieuwd naar je nieuwe kapsel!! Maar waarom laat je het weer groeien?
Ik hou wel van je zelfmoord muziek EM
Mijn haar is korter nu, kaaklijk ipv schouders, en het krult hierdoor wel leuk. Maar ik ga het wel weer laten groeien Ben overigens zooooooooo benieuwd naar je nieuwe kapsel!! Maar waarom laat je het weer groeien?