NB, deel 17
zondag 5 december 2010 om 00:15
quote:Philein schreef op 04 december 2010 @ 23:04:
Er zijn een paar andere collega's in het gebouw, voor noodgevallen alleen. Verder zal ik ze niet zien.
Helaas kan ik je muziek niet luisteren EM, andere keer maar.
Draaien we samen nachtdienst philein
Ik zit ook alleen en er zijn in het gebouw wel wat collega's aanwezig voor een evt noodgevalletje.
Mischien kom ik vannacht nog even zwaaien
Er zijn een paar andere collega's in het gebouw, voor noodgevallen alleen. Verder zal ik ze niet zien.
Helaas kan ik je muziek niet luisteren EM, andere keer maar.
Draaien we samen nachtdienst philein
Ik zit ook alleen en er zijn in het gebouw wel wat collega's aanwezig voor een evt noodgevalletje.
Mischien kom ik vannacht nog even zwaaien
zondag 5 december 2010 om 00:24
Hallo allen!
Luna, creatief rotonderijden dus. Kijk maar uit dat babietje niet spontaan in een stuit schiet! Wel erg fijn dat je je beter gaat voelen!
SP, tijd terug maar met Vic bedoelde ik Victoria Beckham.
Phil, wat doe jij eigenlijk voor werk? negeer maar als dat te privé is hoor. Ben alleen vreselijk lichtelijk nieuwsgierig belangstellend.
Luna, creatief rotonderijden dus. Kijk maar uit dat babietje niet spontaan in een stuit schiet! Wel erg fijn dat je je beter gaat voelen!
SP, tijd terug maar met Vic bedoelde ik Victoria Beckham.
Phil, wat doe jij eigenlijk voor werk? negeer maar als dat te privé is hoor. Ben alleen vreselijk lichtelijk nieuwsgierig belangstellend.
zondag 5 december 2010 om 00:25
quote:angel1971 schreef op 05 december 2010 @ 00:23:
[...]
Jee dat duurt lang,moet de dr daar niet wat meer vaart achter zetten?
Kan me voorstellen dat je zus en haar gezin/familie ongerust zijn.Tja.....Daar valt niet zoveel aan te doen. Andere mensen hebben ook hulp nodig natuurlijk. Maar ja, leuk is anders
[...]
Jee dat duurt lang,moet de dr daar niet wat meer vaart achter zetten?
Kan me voorstellen dat je zus en haar gezin/familie ongerust zijn.Tja.....Daar valt niet zoveel aan te doen. Andere mensen hebben ook hulp nodig natuurlijk. Maar ja, leuk is anders
zondag 5 december 2010 om 00:29