NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
quote:2reebruineogen schreef op 05 december 2010 @ 01:00:

Ik vind dat wel erg lief hoor LS, dat je altijd zo terugleest en reageert.topic komt ook aardig vol zo
Ik slaap nog niet! Love is wel lief! De rest ook! Lig wel in bed en ga dat nr zoeken
quote:Philein schreef op 05 december 2010 @ 00:33:

Leuk Angel!

***Ik heb heel leuk werk!

Leuk he

Misschien tot vannacht.
Gevonden. Zijn er wel 50 van!
Gevonden. Zijn er wel 50 van!
Slaap lekker EM!

En ja LS, heel erg leuk dat je vaak nog even op iedereen persoonlijk reageert, absoluut!

2R, het is niet het gemakkelijkste vak, maar ik zou de hectiek niet willen (en kunnen) missen.
Ik vind dat ik eigenlijk moet slapen want morgen weer werken. Beslissingen nemen en die ook nog eens uitvoeren is altijd lastiger met wijn op.
Ik krijg altijd de beste ideeen met wat alcohol op Ree
Phil, helemaal mee eens. ik ben erg blij dat ik het gedaan heb en heb de meest interessante mensen ontmoet. Ik doe het werk nu niet meer maar het blijft mijn interesse houden. Iets waar je je jaren in hebt getrained kun je ook niet meer loslaten, dat zit er in gebakken.
quote:Philein schreef op 05 december 2010 @ 01:20:

Ik krijg altijd de beste ideeen met wat alcohol op Ree ik vind nu ook dat ik ontzettend goede ideeen heb Phil. Zou ze het liefst uit willen proberen mmaar ik hou me in. Dat is dan wel weer verstandig.
Ben benieuwd naar wat voor een functie je dan had Ree?
Ik raak in een dichterlijke stemming. Zo een waar je de volgende ochtend niet meer trots op bent. Ik hou me in en ga niet nog meer topics waar ik normaal nooit naar kijk vervuilen.
Hoe ik me ook in bochten wring ik blijf moeite houden met mannen die vrouw en kinders verlaten omdat het opeens allemaal al jaren niet meer goed was en nu voor hun geluk gaan met altijd veel jongere vriendin. En ik ben niet eens een verbitterde vrouw dus geen projectie of zo. Vind het vaak zo slappe hap gedoe, gatverdamme.
Tsja en toch gebeurt het zeer regelmatig. Hoe komt dat dan hè, vraag je je dan af?

Ik vind het slap zo lang bij iemand te blijven en die oude schoenen pas weg te gooien zodra er een mooi nieuw paar is gevonden.
quote:2reebruineogen schreef op 05 december 2010 @ 01:00:

Ik vind dat wel erg lief hoor LS, dat je altijd zo terugleest en reageert.Tuurlijk!
quote:angel1971 schreef op 05 december 2010 @ 01:04:

[...]

topic komt ook aardig vol zo Tss tss!
Mee eens Phil. Tot dan is het huwelijk nog wel aardig maar als nieuwe vriendin in beeld verschijnt was het al jaren niet meer goed (maar nog wel een 2e kind verwekken). Dat onvermogen om besluiten te nemen en dat slachtofferige vind ik zo slap.

Ok, ik begin nu te denken over een camping beginnen met chaletjes voor mannen in scheiding met jonge vriendin. Allerlei voorzieningen als restaurant 'Moeders Keuken' etc schietn voorbij.

Voor ik helemaal doorsla (en ik zelf dus sneu word) ga ik lekker slapen. Fijne nacht nog!
quote:EarthlyMatters schreef op 05 december 2010 @ 01:05:

Ik slaap nog niet! Love is wel lief! De rest ook! Lig wel in bed en ga dat nr zoekenIs wel lief......En de rest ook..... Ben ik dan niet de liefste??
Dóen 2R, het zal een gat in de markt zijn.

Slaap lekker!

Love, jij nog actief?
quote:Lovestar schreef op 05 december 2010 @ 01:42:

[...]

Is wel lief......En de rest ook..... Ben ik dan niet de liefste??

Hm, ja ik wil niet stoken maar ik vind het ook verdacht LS! EM heeft wat uit te leggen.

O ja, ik ging slapen hè?
Welterusten 2Ree!! En ik kan je gedachtes volgen hoor, je zou maar de jonge moeder zijn ....

Trusten Reetje.

Hey Naoom, was je er ook nog. Jullie zijn echt super nachtbrakers zeg!
Ik lees en reageer af en toe Phil

Werk ze vannacht!
Ik lees ook en reageer af en toe
Dank je Naoom.

Waarom ben jij nog wakker dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven