NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 03 december 2010 @ 23:34:

[...]

Wat vind je van het volgende kapsel ? (Heel mooi pak van Chanel trouwens. Jammer van het bont.)

[afbeelding]quote:Sophiepapa schreef op 04 december 2010 @ 01:07:quote:2reebruineogen, 16 minuten geleden:

SP, fijn dat je Vic ook (dit is dus het vervolg want moest even inpluggen) een takkenvrouw vindt, los van kapsel.

Hoi Ree!

Vic, wie bedoel je?quote:2reebruineogen schreef op 05 december 2010 @ 00:24:

Hallo allen!

[...]

SP, tijd terug maar met Vic bedoelde ik Victoria Beckham.

[...] Het was een foto van Anna Wintour, editor-in-chief van de Amerikaanse Vogue.

Ik vind Victoria Beckham overigens geen takkenvrouw. Ik ken haar niet persoonlijk.
Goeiemiddag!

Hebben jullie dat ook weleens....dat je droomt en dat het zo ontzettend echt lijkt? Ik ben een beetje in de war nu
Goede middag Zwup !

Vaak als ik wakker wordt in of na een droom vind ik het jammer dat ik niet wist dat ik droomde omdat ik dan anders in mijn droom zou hebben geacteerd.
Echt waar? Das ook grappig Waarom zou je dingen graag anders willen doen dan?

Ik vraag me af wat mijn droom betekent.......het gevoel wat ik er bij heb, heb ik niet vaak en word er ook een beetje verdrietig van.
Goedemiddag!!!

Wat vervelend Zwup dat je zo'n heftige droom gehad heb.... Ik herken het wel. Ik heb dat af en toe. Ik ben altijd mezelf in mijn droom, maar dan als 3e persoon. Soms is een droom zo echt, dat ik verward wakker word. Meestal trekt dit snel bij me weg.
Love

Dat is ook een raar idee/gevoel...jezelf in de 3e persoon meemaken. Ik ben wel altijd mezelf. Droom heel veel, maar niet zoveel dromen zijn zoals deze.

Ik droomde vannacht dat ik net een super lieve vriend had, en dat ik zijn ouders leerde kennen. Maar zijn vader was ernstig ziek en moest opeens naar het ziekenhuis. Maar het ziekenhuis was er eentje uit 1900 ofzo..... Heel vreemd en heel sneu allemaal, maar (onbekende) vriend voelde ook heel veilig en liefdevol.
Nou ja.Klinkt raar en eng, maar dat is het niet. Ik ben gewoon mezelf en beleef/zie mijn droom als mezelf. Een toeschouwer in eigen lichaam dus. Ik denk dat we hetzelfde bedoelen.

Oeh, dromen over het hebben van een relatie is erg fijn als je single bent
Goedemiddag allemaal

De sneeuw verdwijnt hier ook langzaam, gelukkig regent het niet.
Middag dromers!

Ik had toch zo'n gekke droom. Mijn vader lag in een heel oud ziekenhuis. Hij was ernstig ziek. Mijn hele lieve vriendin vond het sneu en wat vreemd, maar het voelde heel veilig en liefdevol ...
Hahaha, flauw EM Je lijkt in de verste verte niet op hem. Tenzij je opeens 190, wielrenner en blond bent

Love, besefte me daardoor wel weer dat ik het eigenlijk best wel mis.
Hier heeft de regen de sneeuw weggespoeld.

* vraagt zich af of er nu eindelijk eens een witte kerst komt.
quote:Zwuppeliennn schreef op 05 december 2010 @ 13:44:

Hahaha, flauw EM Je lijkt in de verste verte niet op hem. Tenzij je opeens 190, wielrenner en blond bent

Love, besefte me daardoor wel weer dat ik het eigenlijk best wel mis. ik heb niet eens een fiets ...
quote:EarthlyMatters schreef op 05 december 2010 @ 13:41:

Middag dromers!

Ik had toch zo'n gekke droom. Mijn vader lag in een heel oud ziekenhuis. Hij was ernstig ziek. Mijn hele lieve vriendin vond het sneu en wat vreemd, maar het voelde heel veilig en liefdevol ...

Love, besefte me daardoor wel weer dat ik het eigenlijk best wel mis.Wie?? Diegene wie ik denk dat het is?? Misschien niet echt Nb materiaal.....
quote:Lovestar schreef op 05 december 2010 @ 13:48:

[...]

Wie?? Diegene wie ik denk dat het is?? Misschien niet echt Nb materiaal.....Huh? Ik weet niet wie jij denkt dat het is? Vertel vertel!

Love, besefte me daardoor wel weer dat ik het eigenlijk best wel mis.Denk dat dat ook gewoon de reden is waarom je deze droom hebt..
Een fijn nummer
quote:boogster schreef op 05 december 2010 @ 13:55:

[...]

Denk dat dat ook gewoon de reden is waarom je deze droom hebt..

Dankje

Zou kunnen.....
Ik mis hooguit af en toe een levende kruik

Nee hoor, een relatie zou best welkom zijn. Als hij lief is en stoer en niet zeurt en mij de aller, allerleukste vindt en ... en ...en ..... Nou ja, daarom ben ik dus vrijgezel
quote:Naomii schreef op 05 december 2010 @ 14:08:

Ik mis hooguit af en toe een levende kruik

Nee hoor, een relatie zou best welkom zijn. Als hij lief is en stoer en niet zeurt en mij de aller, allerleukste vindt en ... en ...en ..... Nou ja, daarom ben ik dus vrijgezel Kan toch niet dat iemand jou niet de allerleukste vindt ... je bent immers een Nachtbraker!
Tsk.. ze is niet de allerleukste omdat ze een nachtbraker is.. ze is de allerleukste omdat ze gewoon Naomii is!
EM:.. waarom zou je er de 14e januari eigenlijk niet bij kunnen zijn?
quote:Naomii, 7 minuten geleden Ik mis hooguit af en toe een levende kruik Nee hoor, een relatie zou best welkom zijn. Als hij lief is en stoer en niet zeurt en mij de aller, allerleukste vindt en ... en ...en ..... Nou ja, daarom ben ik dus vrijgezel Geloof me zo'n kerel bestaat echt wel.
Zo.....Naomii mag wel flink voorover bukken om al die veren in haar reet te kunnen ontvangen.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven