NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat ze binnenkort bij Lidl een beamer in de aanbieding hebben... die ga ik denk ik halen.. lijkt me wel leuk om films te kunnen projecteren op de muur hier..
Goede middag

Heb schandalig lang uitgeslapen.
quote:Lovestar schreef op 05 december 2010 @ 14:24:

Zo.....Naomii mag wel flink voorover bukken om al die veren in haar reet te kunnen ontvangen..... Niet zo afgunstig, Love!.. Denk dat Naomii plaats genoeg heeft voor al die veren!..
Au

Heerlijk toch
Aub:.. morge!.. ben ook nog niet zo heel lang wakker hoor.. .. wil je een ontbijtje?.. croissantje? sapje?.. SP maakt vast hele lekkere ontbijtjes!
Ja Zwuppie, het was heerlijk. Kan me echter niet herinneren wat ik heb gedroomd. Herken het wel, hoor, die levensechte dromen. Dat kan de sfeer van de hele dag bepalen.
Oeh, dat klinkt lekker boog. Mag ik me ook aanmelden?

Ik had laatst trouwens euroshopper croissantjes, maar die waren echt smerig.

Stom hè eigenlijk, dat een droom zoveel invloed op je kan hebben....
Ow lekker, Boog, croissantjes met frisse jam en verse jus.

En die beamer, heb je dan ook een scherm nodig, of voldoet een lege muur ook?
Ow lekker, Boog, croissantjes met frisse jam en verse jus.

En die beamer, heb je dan ook een scherm nodig, of voldoet een lege muur ook?
Ik zie dromen altijd als een soort van verwerkingsproces, van dingen die een rol in je leven spelen. Grote en kleine dingen. Weet niet of dat zo gezien moet worden maar dat maak ik er zelf maar van.
Morgen!quote:Lovestar schreef op 05 december 2010 @ 14:24:

Zo.....Naomii mag wel flink voorover bukken om al die veren in haar reet te kunnen ontvangen.....

Ik heb nog niets in de agenda, Boog. De 14e lijkt me leuk, maar ligt eraan hoe ik me tegen die tijd voel om te bepalen of ik meer zin heb dan tegenzin Aan jullie ligt het iig niet hoor!

En tsja, Naomii is natuurlijk Naomii, daar heb je een punt. Al is het Nachtbrakerschap natuurlijk ook wel retegaaf (met veren)!
quote:Lovestar schreef op 05 december 2010 @ 14:24:

Zo.....Naomii mag wel flink voorover bukken om al die veren in haar reet te kunnen ontvangen.....

Ik doe mijn best

Ik bloos ervan
quote:boogster schreef op 05 december 2010 @ 14:26:

[...]

Niet zo afgunstig, Love!.. Denk dat Naomii plaats genoeg heeft voor al die veren!..
Ha Naoom, het is je van harte gegund.
Ik krijg honger van jullie croissantjes!! ......... Of komt dat doordat ik nog niet geluncht/gebruncht/ontbeten heb?

EM, je gaat maar gewoon mee hoor. Van Love en mij samen word je vanzelf vrolijk
Heee Au, ook zo lekker uitgeslapen? Ik heb gelukkig niet gedroomd. Of in ieder geval niet over iets dat ik hier zal neerplempen
Aub:.. een lege muur is voldoende.. je hebt niet perse een schermpje nodig.. een mooie witte muur daar heb je genoeg aan..

En volgens mij werkt het zo dat je hersenen 's nachts verbanden gaan leggen.. Ze gaan alles wat je overdag meemaakt of opneemt ordenen en in de juiste vakjes opbergen en verbanden leggen tussen de verschillende gebeurtenissen.. en doordat je hersenen 's nachts zijn ingesteld op verbanden leggen, gaan je hersenen verhaaltjes maken bij de beelden die langskomen.. en levert dat soms hele aparte filmjes op..
Waha Naoom, je weet wel dat je nu iedereen nieuwsgierig maakt....
Oh en Nao, drie keer is scheepsrecht hoor!
quote:boogster, 19 minuten geleden Aub:.. morge!.. ben ook nog niet zo heel lang wakker hoor.. .. wil je een ontbijtje?.. croissantje? sapje?.. SP maakt vast hele lekkere ontbijtjes!Ik maak graag een heel lekker ommeletje met champignons, zout en peper.
Oh en Nao, drie keer is scheepsrecht hoor! dubbel (raar)
Het is heel goed om de fantasie af en toe te prikkelen Aub. Ik doe dat graag voor jullie
SP:.. lekker!.. krijg nu ineens zin in omelet!.. van mij mag er ook wat paprika doorheen..
Ik ga even de stad in. Zo te zien dooit het nu.

*Is heel blij met zijn waterdichte hoge Timberlands.*
quote:Sophiepapa schreef op 05 december 2010 @ 14:53:

Ik ga even de stad in. Zo te zien dooit het nu.

*Is heel blij met zijn waterdichte hoge Timberlands.*Die zijn ideaal, SP. Ik heb ze van een andere merk, denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven