NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
Ok!
Haaien

Linkje is naar Spotify 2ree. Legaal programma. Erg goed. Spaanse gitaren inderdaad. Omdat Twinkle zo aansloeg de vorige keer, dacht deze ook wel. Mooi muziekje.
Slaap lekker Naoom!

Hoi 2R, je bent een bikkel!

Zwup, wat een leuk cadeau heb je gekregen
Ahhh, dank je EM. dat is erg aardig. is dit dan ook een variatie op Twinkel little *?
Hallo Phil!
Phil, ben je nu op je werk?
Nee, niet variatie, maar wel zelfde "genre".
Hahaha, je wordt op 2e kerstdag verwacht in ..... om ....uur voor een etentje, Ronnie

Phillie, ja ben er super blij mee. Mijn vader is altijd goed in verrassingen op onverwachte momenten.
Werkze Angel, hopelijk valt de drukte mee. Ik hoop het ook voor mezelf.
Ja Ree, ben er weer.
Zwupje ik ga uit eten met je opa en oma,geen probleem,deal!!

Philein,ik ben druk dus.

Ree,ik ben idd op mij werk.

Ree en EM, ik moet toch wel lachen om jullie flauwe grapjes
Ik zal er zijn Zwup! Compleet met kerstster, fles 49 11 en een paar sokken voor je opa. Gaan we chinezen? Of is het gezellig fonduen?

Ik heb dus niets met kerst hè? Nu ik veilig in het buitenland zit en met mijn eigen gezinnetje om me heen begint het weer terug te komen en heeft het wel wat. Maar o wat had ik een hekel aan al die verplichtingen en gemaakte gezelligheid van kerst toen in NL. Was een hele andere situatie dan nu trouwens.

Tijdens een donkere tijd zorgde ik dan dat ik lekker moest werken. heerlijk.
quote:Zwuppeliennn schreef op 05 december 2010 @ 23:24:

Soms kan ik nog weleens verstandig zijn, ondanks het grote gat in mijn hand. Ik denk dat het inderdaad 1 lakje wordt. Ben er alleen nog over uit welke. En 1 oogschaduwsetje.....Lippestiftje ook nog maar........
Gatver, ik heb er nu al geen zin meer in.
Vriend van mij die kerst ook wel kan schieten zorgt dat hij met kerst vrijwilligerswerk doet in de soepkeuken voor daklozen. Vind ik ook een echte aanrader voor als je kerst moeilijk vindt. Je hoeft niet mee te draaien in je eigen kring en je maakt je nuttig.
Da's slim van die vriend inderdaad Ree.
Ik doe ook niks met de kerst behalve liggen en kerstballen tellen in de boom van het zh

ik heb niks met kerst,nooit gehad ook.
Phil, ik kan me je gevoel goed voorstellen hoor. Niets erger dan je alleen te voelen in een groep mensen en 'gezellig' te moeten doen.

Misschien is dat wel wat voor jou? Lekker ergens werken met kerst?
Tsja, ik denk (en weet) dat kerst best heel fijn en gezellig kan zijn, maar niet als je alleen bent. Dan slaat het werkelijk nergens op.
Oh Engeltje, dat is geen fijn vooruitzicht
quote:2reebruineogen schreef op 05 december 2010 @ 23:42:

Misschien is dat wel wat voor jou? Lekker ergens werken met kerst?Ja, dat staat op mijn agenda inderdaad. Of toch naar mijn liefde vliegen, wat maakt het uit. Ik twijfel nog.
quote:2reebruineogen schreef op 05 december 2010 @ 23:36:

Ik zal er zijn Zwup! Compleet met kerstster, fles 49 11 en een paar sokken voor je opa. Gaan we chinezen? Of is het gezellig fonduen?

Wat is 49 11?

Ik heb ook niks met kerst. Vroeger vond ik het nog wel leuk (al had ik altijd slaande ruzie met mijn moeder), maar nu is het echt een verpliichting geworden. Moet ook het halve land door
Tja Angel, dan hebben wij allemaal (en ik vooral) niets te klagen, jij hebt het helemaal kut.
Engel, kerst in het ZH. Het is toch wat. Ook wel weer bijzonder om te zien wat ze er daar weer van maken. Hoop voor jou dat de operatie gaat slagen en je in ieder geval met een voldaan gevoel in het ZH kerst ligt te vieren.

Phil, ik raad het echt aan. Lekker soep uitdelen bij het leger of koffie in de ***buurt. Ik denk oprecht dat kerst daar vele malen beter van wordt als je je rot voelt.
quote:angel1971 schreef op 05 december 2010 @ 23:37:

[...]

Lippestiftje ook nog maar........ Haha, nee dat draag ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven