NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
quote:angel1971 schreef op 05 december 2010 @ 23:59:

[...]

poeh poeh wat orgineel!

had een beter antw verwacht ree! Ik vind hem zelf eigenlijk erg sterk Engel. Toen ik deze hoorde heb ik er een hele avond plezier over gehad. Ehhh, tja.
quote:2reebruineogen schreef op 06 december 2010 @ 00:00:

Engel, dat klinkt prima. Jij ligt lekker in je mooie pyjama en dingetjes in het ZH. Ik denk dat je in ieder geval kunt rekenen op zo'n kerstpuddinkje met ijs, chipolatabolletje en chocoladekerstboompje. Verder zullen de kerstballen met spuitsneeuw nog van vorig jaar er op niet ontbreken en zullen er misschien wel verpleegsters rondlopen die graag willen werken omdat ze geen zin hebben in gezellig meedoen bij familie.Dat bedoel ik!
quote:2reebruineogen schreef op 06 december 2010 @ 00:02:

[...]

Ik vind hem zelf eigenlijk erg sterk Engel. Toen ik deze hoorde heb ik er een hele avond plezier over gehad. Ehhh, tja.whahaha ik moet harder om je antw lachen dan om de cloe vd grap ree'tje!
Boog, wat ben je een lieverd met zo'n aktie..
Phil, k*t is dat hoor.
quote:2reebruineogen schreef op 06 december 2010 @ 00:02:

[...]

Ik vind hem zelf eigenlijk erg sterk Engel. Toen ik deze hoorde heb ik er een hele avond plezier over gehad. Ehhh, tja.
Hoeft ook niet Phillie. Kan me voorstellen dat je hersenen nu overuren maken Hebben jullie iets afgesproken over of en zo ja wanneer jullie elkaar weer spreken? Ben ook benieuwd hoe het hem daar zonder jou bevalt.
Haha tobeleflauw!

Lief en romantisch boog
Het is blauw en geel en als je het in je oog krijgt, ga je dood?
Eeeeeeeeh, weeknie EM? Nou?
We hebben niets afgesproken nee. Hij heeft slecht bereik daar, zijn en mijn telefoonnetwerk werken nooit zo lekker samen, dus mijn smsjes kwamen vandaag niet eens aan zag ik. Wel had ie mij een sms gestuurd toen ie geland was, hij zou naar huis gaan, douchen en relaxen. Daarna niks meer gehoord. Maar dat komt wel weer, daar ben ik niet zo bang voor. Maar dan? Dat is de vraag.

Sorry sorry trouwens dat ik zo door blijf blaten over dit onderwerp. Het zit me echt hoog, speelt constant in mijn hoofd en heb niet heel erg veel mensen waar ik het mee kan en wil delen.
Intercity
Ik slaap nog niet ......... vergeten naar bed te gaan
Is niet erg Phillie. Ik weet hoe het voelt als iets gewoon rond blijft spoken in je hoofd....dan is praten alleen maar goed.

Irritant dat jullie netwerken niet goed samenwerken. Daar zou ik dus echt niet tegen kunnen. Fijn dat hij goed is aangekomen. Misschien krijgt hij ook wat meer rust nu hij even thuis thuis is en levert dat meer inzichten voor hem op.
EM, whahaa Vind ik dus inderdaad erg leuk.
Noompje
Phil, ik kan me het voorstellen dat het je hoog zit en ik vind het niet erg hoor. Doe maar lekker van je afschrijven.

Het lijkt mij moeilijk dat hij beslissingen neemt omdat hij vindt dat dat voor jou het beste is (schreef je eerder). Dat hij voor jou denkt lijkt mij erg moeilijk te verkroppen.
quote:EarthlyMatters schreef op 06 december 2010 @ 00:19:

Intercity

.... die is wel leuk!

volgens mij heb ik hem eerder gehoord maar ik kon hem me niet herinneren. Best handig hoor, vrouw zijn en dus geen grap kunnen onthouden
Noompje.. zit je weer met een of andere geile kerel op msn?
ree

Noom?! Wat nu ...
Natuurlijk Boog! Je kent me toch

EM, ik ben hier nog omdat jij me anders watje noemt
quote:Zwuppeliennn schreef op 06 december 2010 @ 00:20:

Misschien krijgt hij ook wat meer rust nu hij even thuis thuis is en levert dat meer inzichten voor hem op.

Precies Zwup, dit bedoel ik.

Hij even weg uit dat vreselijk complexe land en ook even tot bezinning komen. Dat kan twee kanten opgaan natuurlijk, en als hij nu tot het inzicht komt dat het echt over is, dan is het klaar voor mij. Dan is het duidelijk en goed. Zo niet, dan weet ik dat er meer is en er wellicht nog een kans ligt voor ons.
2 ijsberen zaten op een ijsschots.

De ene ijsbeer zei tegen de andere ijsbeer: "ik verveel me!"

De ander ijsbeer zegt: "ga dan wat doen, ga je wassen of zo!"

Zegt de ene ijsbeer: "ik ben toch geen wasbeer!"
Het huppelt door het bos met een machinegeweer ?

Rambi
Moeilijke situatie hoor Phil. is zijn thuisland voor jou trouwens beter bereisbaar? Ik dacht dat hij afkomstig was uit dat land waar jullie woonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven