NB, deel 17
maandag 6 december 2010 om 00:51
ik weet niet wat het beste is Phil. Maar ik weet wel dat het gezonder is als hij niet voor jou gaat denken maar voor zichzelf en wat hij wil en het jou gunt je eigen beslissingen te kunnen nemen. Als jullie beiden weten wat jullie beiden voor jezelf wilt dan kan de ander daar tegen aanschoppen of zich bij neerleggen of wat dan ook. Maar dan is het in ieder geval duidelijker en eerlijker toch?
maandag 6 december 2010 om 00:55
Heb je helemaal gelijk in 2R. En het leek duidelijk, omdat we geen contact hadden een paar weken. Tot we weer contact hadden. Ik ben gewoon stapel op die vent en hij op mij. Enkel zo'n tel.gesprek maakt dat alweer duidelijk. En dat frustreert. En ik heb het gevoel dat het sindsdien bij hem ook tot nadenken heeft aangezet. Ik kan het moeilijk uitleggen.
maandag 6 december 2010 om 00:58
quote:Philein schreef op 06 december 2010 @ 00:55:
Heb je helemaal gelijk in 2R. En het leek duidelijk, omdat we geen contact hadden een paar weken. Tot we weer contact hadden. Ik ben gewoon stapel op die vent en hij op mij. Enkel zo'n tel.gesprek maakt dat alweer duidelijk. En dat frustreert. En ik heb het gevoel dat het sindsdien bij hem ook tot nadenken heeft aangezet. Ik kan het moeilijk uitleggen.Ik vind dat je het wel duidelijk neerplempt hoor Phil.
Heb je helemaal gelijk in 2R. En het leek duidelijk, omdat we geen contact hadden een paar weken. Tot we weer contact hadden. Ik ben gewoon stapel op die vent en hij op mij. Enkel zo'n tel.gesprek maakt dat alweer duidelijk. En dat frustreert. En ik heb het gevoel dat het sindsdien bij hem ook tot nadenken heeft aangezet. Ik kan het moeilijk uitleggen.Ik vind dat je het wel duidelijk neerplempt hoor Phil.
maandag 6 december 2010 om 01:01