NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
Love!

Hoop dat bij jou ook de zon nog gaat schijnen vandaag Noom. Is mooi weer zo.

Ik ken dat soort dingen inderdaad......niet leuk, maar moet wel

Zo....ik brei een eind aan het werken. Is veel te rustig vandaag.
quote:Aubrey schreef op 05 december 2010 @ 17:58:

LS, lever je verlanglijstje maar in hoor.

Oeh......

1. Collegehunk in mijn bed schoen

2.veel kleding

3. nog veel meer schoenen

4. een leuke auto

5 leuk bedrag op rekening

6 meer vrije tijd>>lees vakantie op een zonovergoten idyllisch oord
We zijn overigens druk geweest met posten zie ik
quote:noa schreef op 05 december 2010 @ 20:47:

Zeg, wat vinden jullie van telefoonseks? Had daar laatst een discussie over en ik zei dat dat echt iets is voor mannen en dat de meeste vrouwen daar niks aan vinden.

Ik heb er niks mee......Is ook echt iets voor mannen. Maar ja, zodra het een beetje geilig is, vinden mannen het al leuk

Ik ben overigens ook niet zo goed in telefoonsex....Ik moet namelijk keihard lachen om het neppe, hijgerige gedoe. Ben beter in gewoon zegen/vertellen waar ik zin in heb
quote:Twisted schreef op 05 december 2010 @ 20:56:

Ik vind telefoonseks met de juiste persoon soms wel leuk. Naughty sms'jes kan ik ook wel waarderen.Oeh, hete smsjes zijn wel leuk
quote:EarthlyMatters schreef op 05 december 2010 @ 21:14:

Er zaten twee muffins in de hete oven. Zegt de ene muffin: 'warm hè!' Zegt de andere muffin: 'Wow!! Een pratende muffin!!'

Te flauw!!
quote:Zwuppeliennn schreef op 05 december 2010 @ 22:55:

Ja soms wel
quote:Zwuppeliennn schreef op 05 december 2010 @ 23:10:

Ahw, ik kijk net op mijn bankrekening en papa Sinterklaas is langs geweest Ahwwww..... Wat lief!!
quote:2reebruineogen schreef op 05 december 2010 @ 23:21:

Ik houd trouwens ook van flauwe mopjes moet ik bekennen. Hoe flauwer hoe beter.

2 haaien komen elkaar tegen. Zegt de ene haai tegen de andere haai: "Haai Haai!"

Is het erg dat ik hierom moet gniffelen??
Hoi Love

Zit je nu een beetje dichterbij college hunk?? Ga je hem zo pootje haken als hij de zaal verlaat?
quote:boogster schreef op 05 december 2010 @ 23:56:

toen m'n toenmalige vriendinnetje in het ziekenhuis lag met kerst en met oud en nieuw ben ik met nieuwjaars nacht het ziekenhuis in geslopen (was officieel geen bezoek toegestaan) en had een picknickmandje meegenomen met oliebollen , champagne glazen en een flesje rivella, want ze mocht geen champagne hebben.. .. en hebben dus op bed oud en nieuw gevierd terwijl we vanaf de 7e verdieping van het ziekenhuis over de stad uitkeken en vuurwerk zagen.. had ze toch nog een beetje oud en nieuw..

Tranen staan in mijn ogen....

Huilie
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 12:20:

[...]

Tranen staan in mijn ogen....

Huilie Zelfs dit ijskonijn was ontroerd
quote:Naomii schreef op 06 december 2010 @ 12:19:

Hoi Love

Zit je nu een beetje dichterbij college hunk?? Ga je hem zo pootje haken als hij de zaal verlaat?

Pootje haken

Nee.....Vandaag in ieder geval niet. Haar is nat en wanneer het opdroogt ziet het er niet uit. Geen make-up vandaag.....Dus zie er niet uit

Hij zit overigens weer ver weg....
quote:boogster schreef op 06 december 2010 @ 00:34:

Wat is de huidige benaming van een postduif?

Een e-meeuw.
quote:Naomii schreef op 06 december 2010 @ 12:23:

[...]

Zelfs dit ijskonijn was ontroerd Dat kan niet
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 12:25:

[...]

Pootje haken

Nee.....Vandaag in ieder geval niet. Haar is nat en wanneer het opdroogt ziet het er niet uit. Geen make-up vandaag.....Dus zie er niet uit

Hij zit overigens weer ver weg....Ik heb ooit in zo'n verregende en make-uploze toestand van een leuke en zeer zelden complimenteuze man te horen gekregen dat ik er zo geweldig prachtig uitzag, zo naturel .............. Mannen sporen niet dus laat je niet tegenhouden door je verregende haar
quote:Naomii schreef op 06 december 2010 @ 12:31:

[...]

Ik heb ooit in zo'n verregende en make-uploze toestand van een leuke en zeer zelden complimenteuze man te horen gekregen dat ik er zo geweldig prachtig uitzag, zo naturel .............. Mannen sporen niet dus laat je niet tegenhouden door je verregende haar

Ghe

En toch voel ik me lelijk vandaag :P
Muts
is het nog koud en glad buiten?... ik ben nog niet buiten geweest..
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 12:29:

[...]

Dat kan niet Sssssttt
Ik ben ook nog niet buiten geweest Boog
tis lekker buiten!

net ff om geweest met de woef!
en vond de woef het ook lekker? of is ie vol verbazing naar dat witte spul om de grond aan het kijken?
Hoi Luna

Hoe gaat het met het :puke: ???

Weet iemand trouwens waar Frankz is? Tijdje niet gezien ....
Boog, woef is helemaal dol van sneeuw. Graaft zich zo diep mogelijk in met volle overgave rollen in de sneeuw. Door zn lange haren ben ik daarna genoodzaakt om hem te 'smelten' onder de douche. Al die sneeuw vormen echt ijsballen in zn vacht en is het een zielig bibberend ijsmonstertje als hij weer thuis is.

Het braken in onder controle Noom. Het gaat allemaal steeds beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven