NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Middag Nachtbrakers! Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Alle reacties Link kopieren
Boog het is koud en glad buiten.

Luuntje, wat fijn dat het beter gaat
Goede middag !quote:boogster schreef op 06 december 2010 @ 12:43:

is het nog koud en glad buiten?... ik ben nog niet buiten geweest..

Op sommige plekken ligt nog ijs en is het glad. Koud? Valt wel mee geloof ik, maar ik heb een t-shirt aan met daarover een longsleeves t-shirt met daarover een overhemd met daarover een cashmere trui en een winterjas. Mijn winterjas bestaat uit twee jassen over elkaar vastgeritst die je ook afzonderlijk van elkaar kan dragen. Verder een warme broek en mijn hoge Timberlands aan. Volgens mijn iPhone zou het hier buiten rond 1 graden Celsius zijn.

Het is hier buiten overigens mistig.

Ga je naar de noordpool SP??
quote:Naomii schreef op 06 december 2010 @ 12:58:

[...]

Weet iemand trouwens waar Frankz is? Tijdje niet gezien ....Nee, Frankz is al een tijdje niet meer langs geweest. Ik vermoed dat hij het druk heeft IRL en met zijn werk.
quote:Zwuppeliennn schreef op 06 december 2010 @ 13:16:

Ga je naar de noordpool SP?? Ik heb het in ieder geval niet koud.
Luun, wat een goed nieuws!!!!

Oja, RL SP ... Frankz had weer werk he Ik waarschuw nu alvast: vanaf februari zien jullie mij vast ook een stuk minder
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 12:06:

[...]

Oeh......

1. Collegehunk in mijn bed schoen

Ga je van je hunk nog een projectje maken?

Alleen van ver weg koekeloeren gaat niet werken. Hoe ga je hem leren kennen en hoe ga je dat subtiel aanpakken. Ik ben wel benieuwd hoe jullie dames dat doen.
quote:luna30v schreef op 06 december 2010 @ 13:03:

Boog, woef is helemaal dol van sneeuw. Graaft zich zo diep mogelijk in met volle overgave rollen in de sneeuw. Door zn lange haren ben ik daarna genoodzaakt om hem te 'smelten' onder de douche. Al die sneeuw vormen echt ijsballen in zn vacht en is het een zielig bibberend ijsmonstertje als hij weer thuis is.

Het braken in onder controle Noom. Het gaat allemaal steeds beter!

Yeah! Het gaat dus echt de goede kant op. Mooi zo. Kun je je met de feestdagen helemaal volstouwen.

Voor LS.
Romance Dance
Concerning Hobbits Naomii
Dank je EM!
Deze voor ree nog. Helaas niet helemaal hetzelfde, want Spotify heeft daar een variatie op (mooier) Maar ja: Keith Shaffer plays Luiz de Narvaez's "Guardame Las Vacas" (1538)

Nao
Ik drink nog even mijn thee (Morroco) op en ga dan weer aan de slag. Nog iemand een verzoekje?

Oké, deze vind ik zelf erg mooi: Last of the Mohicans
Hoi allemaal!
I am surrounded by morons
quote:Sophiepapa schreef op 06 december 2010 @ 13:24:

[...]

Ga je van je hunk nog een projectje maken?

Alleen van ver weg koekeloeren gaat niet werken. Hoe ga je hem leren kennen en hoe ga je dat subtiel aanpakken. Ik ben wel benieuwd hoe jullie dames dat doen.

Was wel de bedoeling....

Ik zat te denken om een keer "per ongeluk" naast hem te gaan zitten oid. Of proberen een "toevallige ontmoeting" plaats te laten vinden. Maar ja, makkelijk is anders. Want ik zie weinig andere mogelijkheden.

Wat zou jij doen in mijn plaats SP?
quote:Aubrey schreef op 06 december 2010 @ 13:38:

Voor LS. Oeh.....
Ik luister deze momenteel

En van deze word ik erg blij van en krijg ik zin om te dansen/uitgaan
Twis Love! Lekker muziekje

Ik ben echt dom. Ik loop al twee keer zo lang met deze lenzen en wilde wat lenzen bestellen om te proberen (daglenzen) en daarna afspraak maken bij de opticien. Bij het bestellen zijn typegegevens nodig, ik overal zoeken naar een oud gegevens kom ik gewoon nog een volle doos lenzen tegen ... echt.
Goedemorgen EM ......... misschien volgende keer je lenzen in doen bij het zoeken (yep, te flauw! Ik weet het)
Hoi Twissie en Love
Hey!
LS, ga gezellig naast die jongen zitten, maak een praatje en vraag hem mee uit.
Luna, wat ontzettend fijn dat je je wat beter begint te voelen!

LS, maak werk van die CH (collegehunk)!

SP, jij zult het niet koud krijgen nee.

Hoi Twis!

Hoi EM!

Hoi Naoom!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven