NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
En hallo Aub!
quote:Naomii schreef op 06 december 2010 @ 15:45:

Goedemorgen EM ......... misschien volgende keer je lenzen in doen bij het zoeken (yep, te flauw! Ik weet het)

Hey

Bietje zout bij?

Hey Phil, heb je goed kunnen slapen?
Hey Phil, heb je goed kunnen slapen?
Oooh EM, mooi die zoutvlaktes! (als het niet op een bergje ligt dan)

Ja Aub, heb wel ok geslapen.
Gelukkig Phil. Ga je vanavond nog iets leuks doen?
Untitled
Ehh nee, niks gepland, moet morgen alweer werken. Dus vanavond maar eens thuis relaxen.

En jij? Plannen?
Nee, zo direct lekker koken (ik weet niet waar die kooklust opeens vandaan komt ), en dan lekker bankhangen.

Moet je morgen overdag werken, Phil, of draai je voorlopig nachtdiensten?
Lijkt me leuk als je zin hebt in koken, ik kan het niet.

En voorlopig even geen nachten meer nee. Overdag is toch wat gezonder.
quote:Philein schreef op 06 december 2010 @ 16:27:

Oooh EM, mooi die zoutvlaktes! (als het niet op een bergje ligt dan)

Ja Aub, heb wel ok geslapen.Zoutvlaktes zijn geweldig! Zeker om op te racen Oh boy, I am.
quote:EarthlyMatters schreef op 06 december 2010 @ 15:37:

Twis Love! Lekker muziekje

Ik ben echt dom. Ik loop al twee keer zo lang met deze lenzen en wilde wat lenzen bestellen om te proberen (daglenzen) en daarna afspraak maken bij de opticien. Bij het bestellen zijn typegegevens nodig, ik overal zoeken naar een oud gegevens kom ik gewoon nog een volle doos lenzen tegen ... echt.

Ah ja, maakt toch niet uit??? Maak je alsnog die afspraak en "maak" je die lenzen ondertussen op.

Welke lenzen heb je nu en welk merk? Waarom wil je daglenzen proberen?
quote:Aubrey schreef op 06 december 2010 @ 15:58:

LS, ga gezellig naast die jongen zitten, maak een praatje en vraag hem mee uit. Dat durf ik niet......
Jawel LS, jij bent stoer, kom op!
Dóen, dóen, dóen LS!
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 17:25:

[...]

Dat durf ik niet...... Als hij met een laptop zit een briefje doorgegeven met je msn-adres. En dan (duh) msn'n tijdens het college. Dat vind ik wel een stoere actie.
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 17:24:

[...]

Ah ja, maakt toch niet uit??? Maak je alsnog die afspraak en "maak" je die lenzen ondertussen op.

Welke lenzen heb je nu en welk merk? Waarom wil je daglenzen proberen?Ik heb nu maandlenzen van Cooperflex, heb nog een voorraad voor 3 maanden bij normale gebruiksduur Ik draag ze niet elke dag, dus doe er dan 4-5 maanden mee. lol Daglenzen zijn, denk ik, wel handig. Gewoon nieuwe in elke dag en als je ze een dag niet draagt, dan gaan ze nog langer mee. En als ik er per ongeluk wat beschadig, dan is het ook niet gelijk een dure maandlens.
Jullie hebben makkelijk praten.....

Zo...wat is het smerig mistig buiten. Ik zit nu in de trein.

Au, wat ga je kokkerellen?
quote:EarthlyMatters schreef op 06 december 2010 @ 17:46:

[...]

Als hij met een laptop zit een briefje doorgegeven met je msn-adres. En dan (duh) msn'n tijdens het college. Dat vind ik wel een stoere actie.Nope....Heeft ie niet. Hij schrijft alles heel schattig nog in een collegeblok
Maar maandlenzen betekent toch een kalendermaand en niet 30 keer dragen???

Zijn je maandlenzen duur? En verniel je ze zo vaak??

Ik draag mijn lenzen ook niet elke dag, dus zit te denken dat als ik zo nu en dan wanneer ik lenzen wil dragen om die dag daglenzen te dragen. Wanneer ik voorzie dat ik de komende periode vaker mijn lenzen wil/moet dragen, pak ik mijn 2-wekelijkse lenzen. Dus op de lange termijn scheelt me dat geld en gaat het niet ten koste van mijn draagcomfort.

Daglenzen zijn een stuk fijner qua draagcomfort. Ze voelen erg fijn aan. Persoonlijk vind ik dat er tussen daglenzen weinig verschil is qua merken. Heeft waarschijnlijk te maken dat je ze toch "slechts" een dag draagt.

Maar goed,blijkbaar hebben we dezelfde reden(en) voor het dragen van daglezen
Hoi
SP
quote:Aubrey schreef op 06 december 2010 @ 15:58:

LS, ga gezellig naast die jongen zitten, maak een praatje en vraag hem mee uit.Ik ben meer voor de variant dat de College Hunk (CH) moeite doet voor LS en een praatje met haar begint en haar mee vraagt voor een kop koffie.
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 15:30:

[...]

Was wel de bedoeling....

Ik zat te denken om een keer "per ongeluk" naast hem te gaan zitten oid. Of proberen een "toevallige ontmoeting" plaats te laten vinden. Maar ja, makkelijk is anders. Want ik zie weinig andere mogelijkheden.

Wat zou jij doen in mijn plaats SP?Love, Ik ben een man. Ik leerde iedereen via via kennen of ik stapte op een leuke mede-studente af en vroeg haar mee voor een kop koffie. Dat was toen als student niet moeilijk. Tegenwoordig zou ik het eerlijk gezegd niet meer weten en jullie hier om advies vragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven