NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
quote:EarthlyMatters schreef op 06 december 2010 @ 19:24:

[...]

Ik heb ook no-rub. Super handig. Ik wil misschien alleen maar daglenzen. Dus niet afwisselen met maandlenzen. Gewoon iedere dag nieuwe lenzen in en als ik een dag of langer geen lenzen draag, dan mijn bril. Scheelt je vloeistof en dus uiteindelijk kosten als je vaker dag(en) geen lenzen draagt. En het zou makkelijker moeten zijn. Maar ja, ik zie wel.

No rub is zooooooo handig!!! Snap niet dat iedereen die niet heeft....Overigens is vloeistof niet zo duur: 3.79 per fles (250ml)

Nou ja, ik geloof dat als je 3 of 4 dagen per week je lenzen draagt al de moeite loont om lenzen te nemen voor een langere tijd. Maar als je 1x per week oid lenzen draagt, dan kan je het inderdaad doen met daglenzen.

Ik denk dat bij mij wel loont om week-en daglenzen te hebben. Ach ja, ik zie wel
Overigens (vraag aan zowel de heren als de dames hier) wat vinden jullie van Uggs??
Alle reacties Link kopieren
Ja Love, zo kun je het aanpakken!

En uggs vind ik niet zo mooi.
Hoe lang kun je witte wijn die al open is geweest (met draaidop) bewaren in koelkast ?
Waarom niet Phil?
Zo'n heerlijk nummer!!!

Is overigens niet het originele nummer met bijhorende clip....Dat nummer is een stuk commerciëler...

Klik voor originele nr en clip.
quote:Philein schreef op 06 december 2010 @ 20:42:

Hoe lang kun je witte wijn die al open is geweest (met draaidop) bewaren in koelkast ?

Zolang het nog goed smaakt kun je het drinken.

Pff, die raketjesverslaving van mij is wel lastig met die kou.
Cum non tum age
Maar het staat inmiddels al een paar weken in de koelkast Noa.

En die uggs Love, ik vind het niet elegant staan en ook erg commercieel.
Een paar weken is te lang Phil ... na een week is het toch echt wel wijnazijn aan het worden
quote:Philein schreef op 06 december 2010 @ 06:39:

Is het goed gegaan vannacht Angel, of toch dat sterfgeval?

Ik zit al klaar voor de aflossing. Verlang naar mijn bed!

Slaap lekker straks!

druk geweest,idd dat sterfgeval en vannacht mischien de tweede.

ben je nu klaar philein?
*mosterd philein,ik lees net dat je morgen de dag heb.beetje kort op elkaar,mag rooster technische nog geen eens*

goedenavond allemaal!

bijgelezen=niks gemist.

fijne avond allemaal,ik ga nog even bankhangen .
Weet lees ik nu, Phil. Moeten wij voortaan meedrinken om de fles op te krijgen?
quote:Philein schreef op 06 december 2010 @ 20:57:

Maar het staat inmiddels al een paar weken in de koelkast Noa.

En die uggs Love, ik vind het niet elegant staan en ook erg commercieel.eens met philein,daarom wil ik ze zelf niet.
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 20:34:

Overigens (vraag aan zowel de heren als de dames hier) wat vinden jullie van Uggs??Uglies
In wat voor een schoeisel zien de mannen van Nb vrouwen het liefst in?
Ik plan mijn eigen dagen Angel en morgen ga ik dus gewoon weer werken.

Ugglies. Da's een goeie EM
Dat is luxe Philein,je eigen dagen regelen,zou ik ook wel handig vinden.
quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 21:36:

In wat voor een schoeisel zien de mannen van Nb vrouwen het liefst in?In schoenen die lekker zitten, goed lopen en daardoor ze niet zeuren. Makes my day!
quote:Lovestar schreef op 32 december 2011 @ 25:63:

[...]

No rub is zooooooo handig!!! Snap niet dat iedereen die niet heeft....Overigens is vloeistof niet zo duur: 3.79 per fles (250ml)

Nou ja, ik geloof dat als je 3 of 4 dagen per week je lenzen draagt al de moeite loont om lenzen te nemen voor een langere tijd. Maar als je 1x per week oid lenzen draagt, dan kan je het inderdaad doen met daglenzen.

Ik denk dat bij mij wel loont om week-en daglenzen te hebben. Ach ja, ik zie wel Komt vast helemaal goed!
Ja Angel, en als ik nu flink doorwerk, dan verdien ik genoeg om nog even vrij te nemen voor het nieuwe jaar begint.
quote:EarthlyMatters schreef op 06 december 2010 @ 21:40:

[...]

In schoenen die lekker zitten, goed lopen en daardoor ze niet zeuren. Makes my day!

Uggs lijken ideaal dan....

Begrijp me niet verkeerd hoor, maar ik vind Uggs echt lelijk!!! Zien eruit als pantoffels (hoor ook dat ze zo lopen....) en zijn echt zoooooooooooooooooo duur. Alleen zag ik Uggs die stoer zijn, van glad leer en met gespjes. Hele andere die ik normaliter het straatbeeld verpesten.....Dus nu twijfel ik aan mijn beeld die ik heb van Uggs.
Hmm, ben benieuwd naar die Uggs dan Love, kun je even een plaatje plakken?
quote:EarthlyMatters schreef op 06 december 2010 @ 20:16:

Wat luister jij graag tijdens het sporten?

Bij sporten op de crosstrainer kijk ik meestal naar televisie, vaak MTV en nog 5 andere zenders die opstaan. Bij krachttraining heb ik geen muziek op. Bij het hardlopen buiten heb ik ook geen muziek op.

Dit komt omdat ik nu geen muziek download en ook niet weet hoe ik mp3's op mijn iPhone kan zetten.

Deze muziek zou ik wel fijn vinden onder het sporten:

quote:Lovestar schreef op 06 december 2010 @ 15:33:

Ik luister Rihanna - Only Girl (In The World) momenteel

En van Duck Sauce - Barbara Streisand word ik erg blij van en krijg ik zin om te dansen/uitgaan Verder de Prodigy bijvoorbeeld Voodoo People en natuurlijk Smack My B*tch up.

Lekkere up-beat tempo dance nummers zoals bijvoorbeeld deze:

Avicii & Sebastian Drums - My Feelings For You of Adrian Lux - Teenage Crime (Axwell & Henrik B Remode) en Sidney Samson ft Sicerow - Fill U Up (Radio Mix).

Sommige Hip Hop of nummers zoals deze Jay-Z - 99 Problems
Ik ben echt helemaal fan van een bepaalde producer en heb laatst weer een nieuwe cd gekocht en kan zo genieten van dit fenomenale nummer. Wilde ik toch even met jullie delen.
Oh, jij was ook net liedjes aan het plakken SP, toevallig . Zitten lekkere nummers bij inderdaad. Prodigy is goed, zeker als je gefrustreerd bent/relatie uit is/tijdens het schoonmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven