NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vind ik het behoorlijk frustrerend dat de scholen nog steeds dicht zijn. ZAl blij zijn als dat voorbij is. Voor mij is deze tijd qua werk erg druk en dat gejongleer ben ik beu. Gelukkig is 2reeblauwe ogen er ook, dat scheelt.
Oh, zijn de scholen nog steeds gesloten? Djeez, dat kan nog een lange winter worden.
Ja, dit is pas het begin toch? Van de ellende die in de Europese volksmond 'winter' heet.

Succes Ree!
Bij alles wat mis gaat met scholen, openbaar vervoer, wel of niet gestrooide wegen....ik zeg, we zouden belastingteruggave moeten krijgen over die wanprestaties.
Hey hey.. .. ben weer thuis.. was niet zo heel glad op de weg vanavond..
Eens met Aub! En wij maar dokken!

Hoi Boog!
EM, huh? diaree? Dat is niet goed hoor!

Nee, ik vrees dat ook Au. Ik ben geen moeder die ieder moment aangrijpt om nog een puzzle of (liefst en) kleurplaat te maken of met brooddeeg creatief te zijn.

Ik vind dat allemaal leuk, ok geen brooddeeg dan, maar wel met mate.

Zo.

Ach, ik zit een beetje te zeiken ook hoor. Mijn kinderen spelen erg goed met elkaar, alle 9 eerlijk waar zeg ik je!
Ree:.. 9 nog wel?.. tjemig.. .. gaat wel steeds makkelijker denk ik, of niet?
Haha Ronnie, je mag hier lekker stoom af komen blazen.
Klopt Boog, vanaf nummer 6 merk je ze niet eens meer!

Ik hou nu op met flauw zijn, ik heb er gewoon netjes 2 en dat was al een wonder.
Ik vond het trouwens ook reuze meevallen met de gladheid op de wegen. Gelukkig maar.
Hoi Ree
Ach ja Au. Dat is wel fijn dan. Hier slaat het ook nergens op hoor. Een beetje glad en meteen ligt alles plat. Timboektoe is daar helemaal niet op in gespeeld.

Vroeger! dat waren nog eens tijden! ik werd met een schep naar school gestuurd en graven maar. Als je geluk had zag je je moeder aan het eind van de dag weer. Dan kregen we een kop thee met een plak koek.
Hallo SP! Hoe gaat het?
diaree als reclame hieronder hè. Met mezelf is alles in orde.
Gelukkig maar EM.
Wahahaha, de barre tijden van vroeger. Laatste jaar basisschool hebben we welgeteld 1 dag ijsvrij gehad, toen was het wel heel extreem, konden we schaatsen in de straat. Was zo leuk, met moeders die oliebollen bakten en voor warme chocolademelk zorgden.
Dat klinkt gezellig AU. En dan is het ook wel erg bijzonder.

Ik ben als kind serieus een keer weggewaaid. Ik kwam 10 meter verder weer op de grond en heb me net zo lang hard schreeuwend aan een boompje vastgehouden tot iemand me kwam halen. Zucht.

Nostalgia slaat toe.
Oe Ronnie, dat moet heel eng zijn geweest.
binnenkomers!
Heb lekkere trek.....
Haha LS, we kennen jouw trek.
Ik vond het niet echt eng AU, wel erg raar.

Hallo LS!
Dat zou zo'n sprookje kunnen zijn, weggeblazen worden en zo in een andere wereld terecht komen, zoiets als Alice in Wonderland.
http://www.youtube.com/watch?v=0put0_a--Ng

Werkt dit? Ik probeer Adele-Make you feel my love for jullie te copieren,maar het gaat niet goed. Ik vind dat toch zo'n mooi lied en zij zingt het zo mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven