NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
Lekker voor je Love, geniet ervan!
Morgen Au. Jij ook goed geslapen hoop ik?

Ik wel. Heerlijk, maar kort. Gelukkig niet zo'n rare droom als gisteren. Ben alweer druk hier.
Goed geslapen, maar baal dat het weer gesneeuwd heeft.
Cum non tum age
Balen sjaggo

Ja, sneeuw is geen pretje. Het heeft ook goed gevroren hier en het is spiegelglad zo te zien.
Huh, sneeuw? Jeetje, jullie treffen het niet met het weer daar in het westen.
Redenen om sjag te zijn Aub, of zomaar?
Zomaar. Ik moet vandaag een paar dingen doen waar ik geen zin in heb. Maar als beloning ga ik aan het einde van de middag borrelen, dus zo erg is het allemaal niet.
Kijk, dan heb je weer een prettig vooruitzicht en herstelt de sjagheid zich vast weer.

Ik mag de verdere week werken, jeuj!
Ha Phil, da's lekker. Enjoy!

Ik ga even off line. Tot later.
quote:Aubrey schreef op 07 december 2010 @ 10:48:

Ik ben sjaggo. Chagrijnig, maar met een smiley??
quote:EarthlyMatters schreef op 07 december 2010 @ 10:49:

Morgen Au. Jij ook goed geslapen hoop ik?

Ik wel. Heerlijk, maar kort. Gelukkig niet zo'n rare droom als gisteren. Ben alweer druk hier.Rare droom??? Vertel....Wat droomde je gisteren en wat vannacht?
Ja, gisteren had ik een droom over vrouwen met hoofddoek en niqaab/burqa. Ik stond ergens op een parkeerplaats en die vrouwen liepen langs. Ik kon er niet uit wakker worden. Op een gegeven moment was er dus een discussie over het wel of niet dragen van allesbedekkende kleding. Naderhand kwamen er vrouwen voorbij die in een vorm liepen als zo'n Chinese draak: met z'n allen onder een stuk kleding

En vannacht heb ik toch zo fijn gedroomd!
quote:EarthlyMatters schreef op 07 december 2010 @ 11:36:

Ja, gisteren had ik een droom over vrouwen met hoofddoek en niqaab/burqa. Ik stond ergens op een parkeerplaats en die vrouwen liepen langs. Ik kon er niet uit wakker worden. Op een gegeven moment was er dus een discussie over het wel of niet dragen van allesbedekkende kleding. Naderhand kwamen er vrouwen voorbij die in een vorm liepen als zo'n Chinese draak: met z'n allen onder een stuk kleding.

Ja, gisteren had ik een droom over vrouwen met hoofddoek en niqaab/burqa. Ik stond ergens op een parkeerplaats en die vrouwen liepen langs. Ik kon er niet uit wakker worden. Op een gegeven moment was er dus een discussie over het wel of niet dragen van allesbedekkende kleding. Naderhand kwamen er vrouwen voorbij die in een vorm liepen als zo'n Chinese draak: met z'n allen onder een stuk kleding

En vannacht heb ik toch zo fijn gedroomd!

Is het suf als ik hier om moet lachen?? Wat een grappige en interessante droom!!

Wat heb je nouhou vannacht gedroomd??
quote:Lovestar schreef op 07 december 2010 @ 11:38:

[...]

Is het suf als ik hier om moet lachen?? Wat een grappige en interessante droom!!

Wat heb je nouhou vannacht gedroomd??

Ik heb de droom nog niet ontleed, maar het heeft wel wat. Alleen jammer dat ik niet eerder wakker leek te worden door de droom.

Wat ik vannacht gedroomd heb, Love, kan ik hier niet herhalen.

Ik ga nu weg, ben al aan de late kant.

Fijne dag iedereen! Be Safe!!

Ray Charles
Goedemiddag

Ze denken op mijn werk dat ik me nog druk ga maken die laatste paar weken .... ik heb ze maar even herinnerd aan mijn stapel verlofdagen die ik nog tegoed heb. Kunnen ze zelf wel bedenken hoe 'nuttig' het nog is voor me om iets nieuws op te pakken. Twee weken inwerken en nog maar twee weken werken ... even rekenen hoor

Valt het op dat ik er klaar mee ben hier?
quote:Aubrey schreef op 07 december 2010 @ 10:48:

Ik ben sjaggo.

Zegt ze met een smile

Hallo allemaal btw!
I am surrounded by morons
quote:noa schreef op 07 december 2010 @ 11:01:

Goed geslapen, maar baal dat het weer gesneeuwd heeft.Huh? Hoe kan dat nou? Hier namelijk niet en we zijn praktisch buren
Ja, ik heb inmiddels besloten vandaag te spijbelen, ik voel me grieperig.

Twissie, how are you?

Leuk hè, dat soort dromen.
Hoi Au, alles goed hoor. Ik heb lekker tot 12 uur in bed gelegen. Jij bent ziekjes?

Phil, moet je ook het hele weekend werken?
Je klinkt idd lekker gemotiveerd, Naoom!
Twis, ik zat te kijken naar een nieuwe datum voor lunch maar denk niet dat het er dit jaar nog van komt.
Ik zie het ook somber in, Au! No had het laatst nog over een evt. borrel op tweede kerstdag, maar ik weet nog niet of ik kan.

Even douchen. Ondanks de kou heb ik zin om te shoppen!
quote:EarthlyMatters schreef op 07 december 2010 @ 11:52:

[...]

Ik heb de droom nog niet ontleed, maar het heeft wel wat. Alleen jammer dat ik niet eerder wakker leek te worden door de droom.

Wat ik vannacht gedroomd heb, Love, kan ik hier niet herhalen.

Ik ga nu weg, ben al aan de late kant.

Fijne dag iedereen! Be Safe!!

Ray Charles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven