Kletsgroepje LV

11-11-2010 08:46 1002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Nog steeds prachtig hier!! Bij jullie?

En nu staken ze weer...grrrr.... Hoop dat het net lukt, Luni.

Werken die nieuwe zalfjes niet?

CG hier ook draken. Ook boos. Leuk hoor om 7 uur in de ochtend.

Ze doet niks wat moet!
Oja, ben over haar eerste feestje aan het nadenken. Laat jij JD ook een partijtje geven?

(vreemde overgang na vorige bericht haha)
Welke nieuwe zalfjes?

Ik krijg de koortslip altijd door van J, nooit zo uit mezelf eigenlijk.Volgens mij is dit pas de 2e of 3e keer dat ik dit heb.

Ik smeer er niets op,alleen wat purol/labello op het korstje zodat het niet openspringt
Zovirax is een zalf tegen koortslip toch? Geen idee of het werkt, ik heb gelukkig nooit een koortlip.

Compu, gezellig he, om 7 uur al een schreeuwend kind in huis? Hebben we hier ook regelmatig en zo niet, dan om 8 uur wel. Op een ander topic roepen we dan: het is een fase

Pakketpost staakt niet toch? Een pakje zou dus aan moeten komen. Of was de telefoon geen pakje?

JD krijgt ook een feestje als ze 5 wordt, ze weet nu al wie er mogen komen Ik weet ook nog niet wat we gaan doen, duurt gelukkig nog 4 maanden. Maar CG al bijna natuurlijk! Hoeveel kindjes mag ze vragen? JD is op 2 feestjes geweest: het ene was een prinsessenfeestje (met echt prinsessendiploma) en op het andere heeft ze een fotolijstje beplakt en mee naar huis gekregen met daarin een foto van haarzelf met de jarige.
De telefoon was geen pakje(in bubbelenvelop),mn jurk wel(hoop ik)
Jurk zal wel denk ik, hoewel ik had vanmorgen een door de brievenbus gepropt pakje. N zaten daar handschoenen in, die kunnen daar wel tegen, maar ik vond het wel apart. Ik heb wel post gehad vandaag, dus de onze staakt blijkbaar niet.
Ik vind het alsnog lang duren!Staking of niet....
Toch maar even gebeld...ze gaan erachter aan gelukkig,vinden het zelf ook raar dat het zo lang duurt.
Heb je geen track en tracecode gekregen?
Nog niet,ze zouden eerst zelf nog eens bellen met TNT.

Ik heb net een heel duidelijke email gestuurd dat ik het jurkje voor a.s. zaterdag wil hebben en anders retourneer ik het.

Bah!
Mag ik even jullie mening vragen op H.?
Wel wat leuks trouwens,ik had mn zusje gemaild dat ik het jammer vind dat we elkaar zo weinig zien en of ik daar misschien schuld aan heb...

Ze mailde terug dat dat niet zo was etc.we hebben gelijk afgsproken om een dagje sauna te doen,leuk.

En op 22 December ga weer kerstpakketten rondbrengen,mn nichtje(zusjes dochter) gaat mee. Gezellig

Ik zou eigenlijk gaan sporten maar kon het niet opbrengen om weer de kou in te gaan.Heb lekker pittige couscous met kip en groenten gemaakt,was heerlijk. Zo weer een nieuw weekmenu opstellen en vast kerstkaarten schrijven
quote:compu schreef op 08 december 2010 @ 20:12:

Mag ik even jullie mening vragen op H.?Ja hoor,staat het er al? Ja dus
Goeiemorgen!
Dankjullie! Nog een klein vraagje erachter aan gesteld.

Luni, ik kreeg gisteren een pakket bezorgd. Dat nog (net?) wel!

Goeie van je zus. Tijd niet gezien, heb ik daar schuld aan? Ga ik onthouden.

Welk jaar is het dat je pakketten gaat bezorgen? Derde jaar?

Juultje, er komen 4 kids, waarvan 2 school (j/m) 1 buurmeisje, 1 neefje. Ik weet nog niet wat het plan is. Misschien iets van muziek maken, zingen of wat spelletjes of schminken.

Ik denk dat er een paar ouders bij blijven. Was dat bij JD's feestjes ook of niet?

Hoe vond JD de feestjes?

Mokkie, hoe is het met je?
Het pakket??
Jouw tele? Nee, een trolley voor CG.

Waarom heb jij die avatar op H.?
Waarom niet,ik vind m leuk
Haha! Maar last van lawaai op je werk? Zijn ze aan het boren?

Niet ingelogd zijn en dan posten, knap toch! Raar forum.
Nee hoor,meer last van collega's die menen zich overal mee te mogen bemoeien;-) T wordt tijd voor vakantie denk ik. Morgen en dan vlg week nog werken!
Heb je nog leuke plannen voor je vakantie, Luni? Hoe lang ben je vrij? Jurk al binnen?

Ik heb in de kerstvakantie ook wat vrij gepland, maar moet tot die tijd nog veel doen. Ik heb vanmiddag maar eens een planning gemaakt, anders vergeet ik de helft.
Nee het is er nog niet Ik baal er ontzettend van maar ben vanavond gaan sporten en voel me stukken beter nu,reserve outfitje is ook leuk.Minder spetterend..nou ja,na 1-2 uur 's nachts ziet toch niemand het meer

Ik heb 2 weken vrij en ga 1 dagje naar Texel in elk geval,ook weer wat vriendinnen weer eens zien en uitrusten,heer-lijk! En die kerstpakketten brengen,daar kijk ik echt naar uit.Hoewel het emotioneel slopend kan zijn.

Goed,ik ga douchen,doe ik meestal dáár maar geen douchespullen in de tas gedaan
Lekker hoor, even niets doen. Balen van je jurkje zeg, heb je nog iets gehoord van het bedrijf waar je 'm gekocht hebt?

Compu, kinderfeestjes zijn over het algemeen zonder vaders/moeders. JD was ook alleen bij de feestjes waar zij geweest is. Het was wel fijn dat de eerste bij een buurmeisje was, waar ze kind aan huis is, dat maakte het wel wat minder spannend.
Ik heb ze gemaild dat ik het terug ga sturen als het niet op tijd is,daar kreeg ik direct (gisterenochtend) antwoord op terug dat het compleet begrijpelijk is en dat hij/zij er persoonlijk en wel nu achteraan zou gaan.

En daarna niets meer

Nou ja,er zijn ergere dingen in de wereld
Ik vind het forum k.. trouwens,moet steeds 2x inloggen voor het ' pakt' Ook het vinkje " onthouden" is kaput

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven