NB, deel 17

29-11-2010 21:08 3002 berichten
Jaja...deel 17! Maal 3000 = een heleboel!

In goede en in slechte tijden. Voor een lach en een traan, voor tips en een schop onder de kont...

Ik stel aan u voor;

de......
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, dat is veel!

Have fun Love! Jij ook Noom.
Hebben jullie dat ook weleens......dat jullie de deur niet open doen als er aangebeld wordt?
quote:Zwuppeliennn schreef op 08 december 2010 @ 19:03:

Hebben jullie dat ook weleens......dat jullie de deur niet open doen als er aangebeld wordt?van de 10x 9 x maar..............

Hoe is het Engeltje?

Hier werd net aangebeld en ik zou al opspringen, totdat ik me bedacht dat ik er eigenlijk helemaal niet op zit te wachten. Bovendien werd er ook bij mijn voordeur aangebeld in plaats van in het portiek. Dat vind ik al helemaal niet prettig.
Hahaha, hier ook! Ik maak alleen open voor de pizzaboer, aan onverwacht bezoek doe ik niet.

Gelukkig ben ik niet de enige.

Ik was trouwens van plan eten te bestellen vanavond, maar nu durf ik niet meer zo goed
Meestal wel. Ik ben veel te nieuwsgierig en het liefst zou ik een camera bij mijn voordeur willen hebben.
Hahahaha, ik ben stiekem ook heel benieuwd wie het was. Al heb ik een vermoeden en dat is een persoon waar ik nu echt geen trek in heb.
Ha Zwup, je kunt beter bestellen dan zelf de deur uitgaan, dan kunnen 'ze' je nl zien lopen.

SP, camera is toch realiseerbaar? Die dingen zijn zo klein, die kun je overal in wegwerken.
Ik moet bekennen dat ik nog moet douchen. Wil daarna even naar de Burger King huppelen.
Daar heb je ook wel weer een punt Au... Heb net stiekem even gekeken of er nog iemand te bekennen was, maar gelukkig niks. Ook geen briefje.

Haha, geen probleem toch Je kunt ook vast ongedoucht naar de BK huppelen
Goed dat ik weet dat ik niet onverwacht op bezoek kan komen dan ... ik haat het voor een gesloten deur te staan

Hello
Hallo
quote:Aubrey schreef op 08 december 2010 @ 19:21:

Ik moet bekennen dat ik nog moet douchen. Wil daarna even naar de Burger King huppelen. Je avondeten ?
Dat is heerlijk avondeten hoor
Als ik snel iets wil klaar maken en niet uitgebreid wil koken. Neem ik meestal

met groente uit blik bijvoorbeeld

en witte rijst. Maak ik klaar in 40 minuten, zo lang moet de Fishcuisine in de oven.
yep
Is lekker, maar daar moet je toch nog moeite voor doen SP
Bezorgt Burger King ook?
Stamppot van boerenkool en worst is ook zo gemaakt (indien gewenst voor meerdere dagen).
Ik lijk wel een gezond eten Taliban fundamentalist.
quote:EarthlyMatters schreef op 08 december 2010 @ 19:49:

Bezorgt Burger King ook? Gat in de markt. Burger King heeft het lijkt mij lastiger in de markt dan McDonalds.
Dat denk ik ook. Burger King blijft een beetje achter wat dat betreft. Wel lekker ook.
Ik zou het zeer prima ivnden als ze zouden bezorgen
Me too

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven