NB, deel 17
woensdag 8 december 2010 om 20:14
SP, 40 minuten in de keuken?! Dat gebeurt hier alleen op hoogtijdagen. (lees: nooit)
Zwupple, dus het was wel een bekende die aan de deur stond?
Jeetje, die had toch even kunnen bellen?
En ik huppel liever ook niet naar de BK, maar ik moet toch ook nog sigaretten halen. Anders had ik wel een pizza besteld. Heb inmiddels wel gedouched (ik ga trouwens nooit ongedouched de deur uit ).
Zwupple, dus het was wel een bekende die aan de deur stond?
Jeetje, die had toch even kunnen bellen?
En ik huppel liever ook niet naar de BK, maar ik moet toch ook nog sigaretten halen. Anders had ik wel een pizza besteld. Heb inmiddels wel gedouched (ik ga trouwens nooit ongedouched de deur uit ).
woensdag 8 december 2010 om 20:23
Ik heb het vermoeden van wel.....en het is iemand waar ik op dit moment totaal niet op zit te wachten Diegene heeft mijn telefoonnummer niet meer. Dat zegt al genoeg
Ah, dan is het het inderdaad wel waard om even naar buiten te gaan
Ik heb trouwens ham/kaascroissantjes gemaakt in plaats van eten te bestellen.
Ah, dan is het het inderdaad wel waard om even naar buiten te gaan
Ik heb trouwens ham/kaascroissantjes gemaakt in plaats van eten te bestellen.
woensdag 8 december 2010 om 20:27
quote:Aubrey schreef op 08 december 2010 @ 20:14:
SP, 40 minuten in de keuken?! Dat gebeurt hier alleen op hoogtijdagen. (lees: nooit)
Je hoeft er niet 40 minuten bij te zijn.
Je flikkert alleen de FishCuisine 40 minuten in de oven daar ben je een minuut mee bezig. De rijst in een pan of rijstkoker mikken en daarboven de groente uit blik stomen heb je 2 à 5 minuten voor nodig. Alles bij elkaar ben je minder dan 10 minuten bezig in de keuken.
Je hoeft er niet 40 minuten bij te zijn.
Je flikkert alleen de FishCuisine 40 minuten in de oven daar ben je een minuut mee bezig. De rijst in een pan of rijstkoker mikken en daarboven de groente uit blik stomen heb je 2 à 5 minuten voor nodig. Alles bij elkaar ben je minder dan 10 minuten bezig in de keuken.
woensdag 8 december 2010 om 20:33
quote:Aubrey schreef op 08 december 2010 @ 20:26:
Zwup, dan is het idd heel onprettig dat die persoon aan jouw directe voordeur stond.
Ja
Het is ook wel te merken/te zien dat ik thuis ben. Maar ja.....dat zal dan allemaal wel. Ben benieuwd of er nog een staartje achter vandaan komt. Maar dat moeten we maar even zien. Komt ook wel weer goed.
Zwup, dan is het idd heel onprettig dat die persoon aan jouw directe voordeur stond.
Ja
Het is ook wel te merken/te zien dat ik thuis ben. Maar ja.....dat zal dan allemaal wel. Ben benieuwd of er nog een staartje achter vandaan komt. Maar dat moeten we maar even zien. Komt ook wel weer goed.
woensdag 8 december 2010 om 22:17