3000+ Deel 76!
woensdag 1 december 2010 om 23:18
Deel 76 al weer.
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We respecteren elkaar.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Olifanten is toegestaan.
5. Zo ook heinen (mits niet te lang)
5. Teuglezen wordt aanbevolen, maar is niet verplicht.
11 december - Ibi - Rust zacht Patrick
donderdag 9 december 2010 om 21:12
We hebben mijn risico overlijdens verzekering er uitgegooid, dat leverde vertraging op. Ze willen een keuring etc, logisch maar het werd wel erg krapjes. Dus die sluiten we volgend jaar rustig af, dr zit geen haast bij want het is op MMs salaris. We willen die erbij als stukje zekerheid maar dat komt dus nog wel.. Want het was idd net op tijd
donderdag 9 december 2010 om 21:21
Ik weet ff niet wat ik moet..
De dag voor onze bruiloft is HIH uit het huis getakeld, daardoor konden ze niet op de bruiloft zijn. Logisch uiteraard. Ik las de dag na de bruiloft dat het leukemie was.. Ik heb ervoor gezorgd dat ik zo snel mogelijk naar ze heen kon, Ieb en ik kennen elkaar nog niet heel lang maar als we elkaar zien voelen we dat het goed zit. Ik heb haar geknuffeld, eten meegenomen, wat kan je nog meer doen..
Na hun trouwen hebben ieb en hih een huis gekocht.
MM en ik zijn morgen een half jaar getrouwd, vandaag te horen gekregen dat de lening rond is.
Ik ben ff blllllleeegghh zeg maar. Ik ben blij, wil dit delen met mijn vriendin, maar kijk hoe het met ze gaat.. Wat moet ik doen? Ik durf niet te smsen, niet te bellen.. Schrijf alleen op haar topic maar is dat genoeg?
Pfff ben al dagen van slag erdoor.. En ik moet het ff kwijt..
De dag voor onze bruiloft is HIH uit het huis getakeld, daardoor konden ze niet op de bruiloft zijn. Logisch uiteraard. Ik las de dag na de bruiloft dat het leukemie was.. Ik heb ervoor gezorgd dat ik zo snel mogelijk naar ze heen kon, Ieb en ik kennen elkaar nog niet heel lang maar als we elkaar zien voelen we dat het goed zit. Ik heb haar geknuffeld, eten meegenomen, wat kan je nog meer doen..
Na hun trouwen hebben ieb en hih een huis gekocht.
MM en ik zijn morgen een half jaar getrouwd, vandaag te horen gekregen dat de lening rond is.
Ik ben ff blllllleeegghh zeg maar. Ik ben blij, wil dit delen met mijn vriendin, maar kijk hoe het met ze gaat.. Wat moet ik doen? Ik durf niet te smsen, niet te bellen.. Schrijf alleen op haar topic maar is dat genoeg?
Pfff ben al dagen van slag erdoor.. En ik moet het ff kwijt..
donderdag 9 december 2010 om 21:23
donderdag 9 december 2010 om 21:28
pffff Chocolaatje, snap dat je dat heel lastig vind. Ik denk dat je Ieb wel kunt smsen hoe het met haar gaat en om haar te steunen en dan kijken of zij vraagt hoe het met jullie huis staat. Het is invulling van mijn kant, maar ik kan me zo voorstellen dat momenteel alles in Ibi draait om haar laatste dagen met HiH en dat je het even aan haar moet laten of ze ruimte heeft voor andere dingen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 9 december 2010 om 21:30
quote:chocolover schreef op 09 december 2010 @ 21:27:
Ze weet dat ze kan bellen, dat weet ze ondertussen heel goed Gelukkig
En die wetenschap voor haar zou voor mij voldoende zijn.
Let je ook een beetje op jezelf Chooc? En jij mag best heel blij zijn met je nieuwe huis... lief en leed zullen nou eenmaal altijd door elkaar blijven lopen.
Ze weet dat ze kan bellen, dat weet ze ondertussen heel goed Gelukkig
En die wetenschap voor haar zou voor mij voldoende zijn.
Let je ook een beetje op jezelf Chooc? En jij mag best heel blij zijn met je nieuwe huis... lief en leed zullen nou eenmaal altijd door elkaar blijven lopen.
donderdag 9 december 2010 om 21:35
Ibi weet ook dat het met jou een tijdje niet goed is gegaan Chooc... dus ik denk wel dat ze er alle begrip voor heeft dat het voor jou nu even te moeilijk is.
Bovendien... als ik naar mezelf kijk... ik zou niemand om me heen willen, niemand willen bellen, alleen bij manlief zijn om nog zoveel mogelijk uurtjes mee te pikken.
Belangrijker lijkt mij dat mensen er voor haar zijn als we dalijk een half jaar, een jaar of zelfs nog langer verder zijn. In de eerste periode wordt je overspoeld met reacties, het wordt pas wrang als dat na een poosje gaat minderen.
Bovendien... als ik naar mezelf kijk... ik zou niemand om me heen willen, niemand willen bellen, alleen bij manlief zijn om nog zoveel mogelijk uurtjes mee te pikken.
Belangrijker lijkt mij dat mensen er voor haar zijn als we dalijk een half jaar, een jaar of zelfs nog langer verder zijn. In de eerste periode wordt je overspoeld met reacties, het wordt pas wrang als dat na een poosje gaat minderen.